夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


公爵府

積分: 25196


41#
發表於 19-7-8 15:31 |只看該作者
agee 發表於 19-7-8 06:42
老公性格問題。 就算返工, 意見不合時一樣照聲大大, 可能家用會減少
總之重心唔好再放晒屋企, 叫佢請工 ...

我老公都係 大聲夾惡 無比家用 好彩我自己都唔弱 有d男人娶老婆番黎錫, 有d唔係, 自己睇清楚


珊瑚宮

積分: 109522

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


42#
發表於 19-7-8 23:35 |只看該作者
咁受氣出黎做野算吧啦
請個工人4千幾之麻。
做ftm 咪覺得值果4、5千囉咁cheap咁低人工咁無用,人地搵幾萬養家,你就0蚊,只係幫頭家慳幾千蚊請工人錢


禁止訪問

積分: 816


43#
發表於 19-7-8 23:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 404


44#
發表於 19-7-10 12:50 |只看該作者
世事唔係好多事事完美, 你見咁多清潔姐姐, 陪月, 收銀, 樓面, 洗碗, 果班姐姐, 好多都係後生做全職媽媽, 同社會脫曬節, 到仔女大左有自已世界, 屋企有事破產無錢等各樣原因要出番黎做野, 咪做呢d工囉, 再培訓都上唔番囉。做人保持有一技之長, 競爭力, 比自己一條退路, 比屋企更好嘅生活, 比仔女更好嘅未來, 及一個工作上進嘅榜樣


男爵府

積分: 6069

BK Milk勳章


45#
發表於 19-7-12 09:58 |只看該作者
咁你咪請工人出去做嘢!
你老公的想法你改變唔到。 咁咪自己去改變現狀。
女人識搵$點都理直氣壯D


瑪瑙宮

積分: 139681


46#
發表於 19-7-12 11:38 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 19-7-12 11:39 編輯

我從來都無諗過做 ftm. 睇我呀媽/呀麻就知 ftm 係點.
雖然我學歷一般, 响職場都要搵到個位置, 可以長做長有.


男爵府

積分: 7424


47#
發表於 19-7-12 16:04 |只看該作者
Junjuncheung 發表於 19-6-2 15:39
我生左個女就轉左全職媽媽
係味無野做係屋企湊女就要受人氣?
係味做女人永都要睇人面色?

呢啲野係冇人明架,只有同路中人先會感同身受,同c6呻下辛苦,唔會理架,辛苦咪唔好湊出番黎做野囉,咁唔係想點,咁佢返工辛苦就呻得,冇架冇地位咁架,所以我對我c6都好心淡……

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo