夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1603


41#
發表於 19-6-24 22:19 |只看該作者
kiki523 發表於 19-6-20 00:36
我屋企人都咁講,我賴低兩個走,層樓一定有人入架。我帶仔走,三個食住行,自己搞掂。我留守,起碼小朋友 ...

有冇打算去工作?如果打算離婚,要計劃下將來自己照顧自己


已刪除用户

積分: 3065


42#
發表於 19-6-25 00:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18627


43#
發表於 19-6-25 01:40 |只看該作者
emilyemily 發表於 19-6-24 21:01
回覆 kiki523 的帖子

層樓係婚後買定婚前,婚後買如離婚你可分一半架,仲有佢都唔可以趕你走,你住開佢要 ...

為結婚而買架喎?


伯爵府

積分: 18627


44#
發表於 19-6-25 01:42 |只看該作者
Duffy727 發表於 19-6-24 22:19
有冇打算去工作?如果打算離婚,要計劃下將來自己照顧自己

本帖最後由 kiki523 於 19-8-3 11:13 編輯




複式洋房

積分: 360


45#
發表於 19-6-25 10:39 |只看該作者
kiki523 發表於 19-6-25 01:42
细才升小,大升中,冇人湊

總之結婚後買既物業就算只有佢名,上到法庭你係可以爭一半架。

我小朋友升k3,又係冇人湊,想搵工都要等升小先,老公堅持離婚,我想過挽回,佢一開始已打算放手,大家加油


伯爵府

積分: 18627


46#
發表於 19-6-25 23:54 |只看該作者
emilyemily 發表於 19-6-25 10:39
總之結婚後買既物業就算只有佢名,上到法庭你係可以爭一半架。

我小朋友升k3,又係冇人湊,想搵工都要等 ...

本帖最後由 kiki523 於 19-8-3 11:13 編輯



複式洋房

積分: 360


47#
發表於 19-6-26 10:52 |只看該作者
kiki523 發表於 19-6-25 23:54
結婚生仔後,兩個世界 ,因為我仲有個大,我冇可能一個養兩個,就算可以,小朋友一定冇而家生活咁 ...

唉,你個個仲肯等到仔大,我個琴日突然出現,話預備左2份文件,一份雙方同意,一份佢單方入,去到咁絕,而家係佢一定要離婚,1月前我仲乜都唔知,有頭家,邊個接受到咁突然

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo