夫婦情感

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   3


男爵府

積分: 8641


41#
發表於 19-6-28 21:33 |只看該作者

回覆樓主:

我想講個事实比你聽:一生一世的愛情是女性單方面幻想出来的,在現實世界里萬中無一。


大宅

積分: 3782


42#
發表於 19-6-28 21:46 |只看該作者
我識得一個愛妻號好男人話:
「做女人真係好辛苦
又會M痛、生仔又痛、著bar日日cool住又熱
所以依個世界根本無男女平等
女人一定係要黎寵」


別墅

積分: 962


43#
發表於 19-6-28 22:19 |只看該作者
MeBeHe 發表於 19-6-28 21:46
我識得一個愛妻號好男人話:
「做女人真係好辛苦
又會M痛、生仔又痛、著bar日日cool住又熱

我覺得係人夾人,當個女人夾到個男人,個男人自然對佢錫都嚟唔切。即係好似有啲男人,同個女人拍十年拖都唔肯結婚寧可分手,點知一個屈尾十就同個新歡閃婚,都係人夾人


侯爵府

積分: 24828


44#
發表於 19-6-29 01:39 |只看該作者
ceciliawan 發表於 19-6-26 09:40
基本條件一定要脾氣好,EQ高,某程度會聽老婆意見,所以我老公做唔到愛妻號
...

Agree, 一個男人好愛你時會好就你,但如果佢本身無呢d 優點,好快就好易變面。。。 愛妻號本來就有修養


子爵府

積分: 11318


45#
發表於 19-6-29 07:26 |只看該作者
MeBeHe 發表於 19-6-18 22:29
大家覺得愛妻號男人係如何煉成架呢?
愛妻號同非愛妻號表現差天共地
係天生 遺傳?

我突然想起如果講娛樂圈中的愛妻號~我諗一定是梁家輝了~睇得出佢真係好錫老婆


別墅

積分: 518


46#
發表於 19-6-29 16:43 |只看該作者
MeBeHe 發表於 19-6-28 21:46
我識得一個愛妻號好男人話:
「做女人真係好辛苦
又會M痛、生仔又痛、著bar日日cool住又熱

嘩!呢個簡直係暖男


大宅

積分: 3782


47#
發表於 19-6-29 17:05 |只看該作者
ceciliawan 發表於 19-6-29 16:43
嘩!呢個簡直係暖男

係呀 超sweet 超暖男
絕種好男人


大宅

積分: 3782


48#
發表於 19-6-29 20:19 |只看該作者
moon.n 發表於 19-6-28 22:19
我覺得係人夾人,當個女人夾到個男人,個男人自然對佢錫都嚟唔切。即係好似有啲男人,同個女人拍十年拖都 ...

我都見身邊好多都係咁
明明樓都買埋 同居 拍拖好多年
轉個頭分手 各自都短時間內同第二個結婚生仔
好幸福美滿
緣份真係天註定
要對的時間遇上對的人 唔容易
我地以為身邊人係對 點知時間又唔對


大宅

積分: 2738


49#
發表於 19-6-30 00:44 |只看該作者
MeBeHe 發表於 19-6-18 22:29
大家覺得愛妻號男人係如何煉成架呢?
愛妻號同非愛妻號表現差天共地
係天生 遺傳?

我認為係搵到一生最愛最適合的人吧,愛一個人產生想保護佢,愛佢。愛一個人會為佢付出。不計較。


珍珠宮

積分: 38354


50#
發表於 19-6-30 00:53 |只看該作者
MeBeHe 發表於 19-6-28 21:46
我識得一個愛妻號好男人話:
「做女人真係好辛苦
又會M痛、生仔又痛、著bar日日cool住又熱

都要睇下個男人既 心 志 力 三方面 夠唔夠 用來寵個女人。
我前夫同我先生夠一樣係咁認為。


嘻嘻,我先生追我時,佢都係咁樣 講,來曬佢有 幾 「愛妻號」。 事實,我睇佢過去當佢前妻 的丈夫 既事蹟,的確係夠我用既「愛妻號」。

但我前夫 心 志 力 既資質 都唔夠 佢用來寵我。
我前夫,懷孕生女,佢有煮嘢畀我食,但難食到我嘔,教而不進,佢搵唔到錢,冇錢請人幫手。我自己來煮好過。我媽怒到話我:「你話 你跟佢 食到D乜野?跟佢去食屎 就有。」我冇後悔同前夫結婚。只係我審錯佢既生計能力。我後悔同佢生小朋友,因為佢根本養唔掂子女。但不代表我不愛子女。咁多年來,係我磨練出 愛夫號。 我亦繼續養佢過世。雖然我前夫既事蹟如此,但不代表佢不是 「愛妻號」。只是我需求高,佢供應唔夠我同我父母用。換著第個女人,佢會好夠人用喔。

正正係我 長期過去歲月 磨出既 愛夫號 事蹟,人到中年 時 吸引了我先生,使他 多年 「愛妻號」(愛佢前妻) 終於 遇上有個值得佢 以「愛妻號」來寵既 妻子我。
我先生,搵錢夠我使,夠我父母使。辦事有能力,果效,滿我心意。使我地在佢照顧下都過得舒服。我媽對住 我先生 來讚:「我晚年有你呢個女婿,我先享到福。我女,有你照顧,我放心。」
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


珍珠宮

積分: 38354


51#
發表於 19-6-30 00:57 |只看該作者
MeBeHe 發表於 19-6-29 20:19
我都見身邊好多都係咁
明明樓都買埋 同居 拍拖好多年
轉個頭分手 各自都短時間內同第二個結婚生仔
人生難得過一回。無需執著於時間對唔對。大家能為大局著想來運行就好。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


珍珠宮

積分: 38354


52#
發表於 19-6-30 01:09 |只看該作者
singwin 發表於 19-6-28 21:33
我想講個事实比你聽:一生一世的愛情是女性單方面幻想出来的,在現實世界里萬中無一。
...
有D女性會把身邊 「愛妻號」的老公 想為是一生一世 的愛情,將幻想 改為 期望,有期望就有失望,失望來時,如何承受!要知道 「愛妻號」就係有 愛女人 既本事。他如此愛得她一個,亦有機會能力愛得第二個女人。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


53#
發表於 19-6-30 19:43 |只看該作者
858D 發表於 19-6-30 01:09
有D女性會把身邊 「愛妻號」的老公 想為是一生一世 的愛情,將幻想 改為 期望,有期望就有失望,失望來時, ...

有能力,但會唔會咁做,就係睇返兩人關係。


珍珠宮

積分: 38354


54#
發表於 19-7-1 00:01 |只看該作者
RAY媽 發表於 19-6-30 19:43
有能力,但會唔會咁做,就係睇返兩人關係。
係,睇下自己TUM唔TUM到對方(識唔識,同想唔想 搞好個關係),使對方 甘心樂意 將D 愛妻型 顯露出來對自己。
即是話,自己都要掌握好如何做對方既 「愛夫號」,咁個恩愛關係搞得長長久久 既機會先大。


Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


珍珠宮

積分: 38354


55#
發表於 19-7-1 05:55 |只看該作者
kawainnn 發表於 19-6-30 00:44
我認為係搵到一生最愛最適合的人吧,愛一個人產生想保護佢,愛佢。愛一個人會為佢付出。不計較。
...

唸起我先生 陪我 去一間公司買嘢時,佢同我講:「我可知我有幾愛妳。我好唔鍾意來Lee間買嘢,從來唔會陪我前妻來Lee間買嘢。但我竟然睇到我自己陪妳來Lee樹。」

我感概。佢對佢前妻 不是 「愛妻號」嗎?在我睇來 當然是。佢對佢前妻付出既係金錢,虛榮,住高尚區,買名車。
到我呢,破產,咁多年,我而家還是開一部 SMOGS check 都危危乎唔過既賤牌殘年舊車。搬來我處住時,來安裝床玉既技工得知佢由前妻果樹搬來我Lee 種窮等人家住既地區既反應係 問我先生:「嘩!搬到來Lee 區咁既、、、,你適唔適應?」我在旁聽到都暗笑。 佢對我不是 愛妻號 嗎?當然是。佢處處保護我,為我甘心樂意不求回報地付出佢既辛勤。畀到我認為最寶貴既理想婚姻生活,Lee種婚姻生活,我追求左25+ 都追唔到。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


珍珠宮

積分: 38354


56#
發表於 19-7-1 07:01 |只看該作者
本帖最後由 858D 於 19-7-1 09:25 編輯
MeBeHe 發表於 19-6-28 21:46
我識得一個愛妻號好男人話:
「做女人真係好辛苦
又會M痛、生仔又痛、著bar日日cool住又熱

係囉,做女人咁幸苦,養翻幾個來寵咪好男人。
生仔幸苦嘛,咁畀多D錢請埋外母同老婆D姊妹過來幫手坐月啦,幾個女人個個唔使出去打工搵錢咁幸苦,靜係響屋企湊一個BB好喇,生多個都唔好。
又會M痛喔,咁咪唔好性愛,買部車送畀她代步。
著bar 日日cool住又熱,咁咪畀錢她送佢到D可以避寒既地區住成個夏天。

男女係咁唔平等嫁喇。如果冇本事搵錢來好似 我以上個方案來寵D女人既嘩,都可以選擇唔好做男人。轉性做女人。

我同我先生剛剛探討Lee個男女唔平等既情況。在職場上既女人,遇到純因為理解到做女人好辛苦既好男人 而寵她既上司,下屬,同事 好少。係需要D 愛妻號 男人先做到對女人同事,上司,下屬咁好。好似我先生,佢理解到女人月經來會痛,一個月有幾日係做唔到嘢既。當佢既女下屬同佢講 我月經來,要留家休息,佢一定批準同支持她,唔計較她假期夠唔夠。
所以話,一個 愛妻號 男人對得自己妻子係咁,亦會對得其他女人咁好。我唔會因為我先生對其她女人好而有負面情緒,相反,我係支持既。做女人甚艱難嘛。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


伯爵府

積分: 17238

馬年勳章


57#
發表於 19-7-1 13:48 |只看該作者
858D 發表於 19-7-1 07:01
係囉,做女人咁幸苦,養翻幾個來寵咪好男人。
生仔幸苦嘛,咁畀多D錢請埋外母同老婆D姊妹過來幫手坐月啦, ...

冇本事搵錢, 就唔好做男人喇 ---> 妳意思係有錢男人, 搵幾個女仔照顧係應該


我就真係無本事喇, 本來和太太相識時都是低級識員, 她升得快, 結婚時人工差不多係我一倍.... 到現在我人工係她3倍, 世事就係咁, 如果我當時自官做女人, 就唔會有今日了, 我們雖然唔係大富大貴, 但相親相愛大家已經很滿足了.. 其實有D 女人很簡單, 但就要男人100% 的愛.

亦會對得其他女人咁好--> 不同意, 我心中就只有太太, 對女同事/下屬的好, 只限於風度,體諒,安全及工作上的考慮而作出輔導, 既上司又是學兄的態度, 點到即止, 不能令人誤會, 這個是必要的, 工作要專業, 做人老公都要專業.






禁止訪問

積分: 163


58#
發表於 19-7-1 18:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3782


59#
發表於 19-7-1 19:40 |只看該作者
PTMCYS 發表於 19-7-1 13:48
冇本事搵錢, 就唔好做男人喇 ---> 妳意思係有錢男人, 搵幾個女仔照顧係應該

好男人


珍珠宮

積分: 38354


60#
發表於 19-7-2 05:47 |只看該作者
本帖最後由 858D 於 19-7-2 06:17 編輯
PTMCYS 發表於 19-7-1 13:48
冇本事搵錢, 就唔好做男人喇 ---> 妳意思係有錢男人, 搵幾個女仔照顧係應該

好在你再問翻我係咪咁既意思。我可以澄清,我唔係咁既意思。 轉性做女人係一個選擇。亦係一個中性的方案。我沒有性別歧視。我由細睇到佢大既一位女同事的女兒,近年轉左性別。從女性轉為男性。我地用英文溝通,大家都在改口稱呼佢 為 he, him。 我地都支持佢既選擇。 一個有錢有本事既男人搵到幾個女人來養,無問題吖,自己阿媽唔係女人?自己姊妹唔係女人?自己老婆阿媽唔係女人?自己老婆姊妹唔係女人? 在我既個案來講,我前夫冇生計本事,我係搵錢養埋我前99既。因為她都係女人。女人就係要來寵既。男人唔夠本事寵,我地女人有本事搵錢既可以寵翻女人。唔使靠男人。

我先生而家都養緊佢一個因為 酒精 壞腦而失去工作搵錢生計能力既離婚家姊。就係因為我先生既前妻要我先生100%愛她而要我先生停止養佢家姊。

我想帶出一D女人既思維係想利用男人認為女人係要來寵既 來從中得利,搵男人著數。但都要個男人 有錢,有本事先有得畀LeeD女人搵到著數既。好似你曾經在此版提及既你以前一位女同事,轉瞄D住半山既醫生,律師等有錢,有本事既男人,又會覺得女人係要來寵既男人來嫁。如果有D男人 冇咁既本事,又想搵個睇得姣得既女人(好似你個後來嫁左畀醫生既女同事)做老婆, 就唔使抱希望,因為Lee 類女人肯嫁佢既機會好微。不如他自己花錢轉性來做Lee 類女人搵翻有錢又願意寵女人既男人著數既機會還大。

我需然唔係以上講既女人思維,而且亦唔會揀以上我講既男人來做老公,我亦都唔係 「各家自掃門前雪,莫問他人瓦上霜」既 要求男人 100% 的愛 既思維。
我要我男人 係100% 愛鄰居 (neighbor ) 既人 Who is my neighbor? Whatever there is needy and poor around us, go help with love.
我前夫搵唔到錢,但我搵埋佢果份,而且鼓勵佢出面用我搵既錢對其他女人好,莫須擔心我因佢唔係 100% 愛我而錯過幫助貧困既,嫁唔到一個有能力寵她的老公,而自己又冇我Lee 種女人咁有能力自己搵錢寵自己既女人。我還寵埋果D女人既老公。我寵我公司既男保安。他剛做左手術響性器官,為生計還要翻工,家中老婆又唔夠能力照顧得佢好,我翻工時間都自己LA LA LUM 開車 撲去藥房出錢同佢買佢需要既醫療用品畀佢當值既崗位用。佢既工種走唔開,唔似我既專業,可以如此活動性。可以帶公事翻屋企做,可以生更半夜突然有唸到點做,就棟起身做嘢既工種。

我Lee種女人既思維係唔選擇佔男人便宜既女人,出去同男人食飯,我都要起碼各付自己果份飯錢既女人。遇上D搵錢本事比我低既男人,我會爭出埋佢果份錢。我公司既保安要搵我傾,輔導佢,開解佢,下午茶,食午餐,我請既。
我前夫同我先生都支持我如此寵出面既男人。

我同前夫拍拖時,雖然我只是個留學生,使用都係父母血汗賺來既生活費供我海外生活用。當時我前夫剛畢業,還未搵到嘢做,窮到畀屋租都冇錢。寄人(基督徒弟兄姊妹)籬下住。佢生日,我自己拎父母D血汗錢請佢。佢出錢買畀我,我都唔要佢花。問左我大半日,同行既基督徒老夫婦先叫我揀樣嘢啦,因為我前夫(當時男友)真係好想送樣嘢畀我。我先在場揀樣最便宜既又有功用既嘢來畀我前夫花錢買。

我好欣賞你太太,,所謂 識英雄,重英雄,有樣我年輕時缺乏既,而你太太有既,就係睇男人搵錢既能力。她揀你,因為睇到你待人接物,出來行個賣相,就係識撈同CUM 撈,你身邊咁多「損」男友,上司,同事,你都出於污泥而不染,雖然剛出道(出來社會)個個都冇錢啦。但她睇到你有潛質嘛。我就睇係睇高左我前夫既潛質。唔係「損」友方面,佢身邊D男友個個非常正道,暖男,守家男來。起碼佢人心地善良,有愛人如己既心。只是佢冇本事搵埋我份錢來寵我。嫁佢,我居住既天氣好好,唔使帶胸圍COOL著辛苦。我來捱生計,唔要緊,我當時還未生小朋友,冇經痛。世事難預料,我生左三個後,經痛,痔瘡眾生,糖尿病又來,體能上,身心理上都倒下了,都不夠我用。但這不代表我前夫唔想寵我,唔代表我前夫唔係 認為女人係要來寵既。佢唔講係因為佢根本冇本事實際上寵到我,咁得個講,對於我Lee種女人行動勝於雄辯既女人來講,更本TUM唔到我。我同我前夫,轉性好,但轉性唔使錢咩?好在佢似女人,我似男人。好過兩個都女人咁吖。
我由細就欣賞以前一個賣手錶既電視廣告中既女人,一對男女上直昇機,男既摸著女既手腕,看她上面既手錶說:「隻表咁靚,邊個送嫁?」
女回:「乜要人送過咩?!自己買嫁。」 如今,我長大了,竟然就係活在Lee種女人既人生旅途上。
我的過去行出來既事蹟亦係吸引我現在先生既內在美之一。
我待我先生同前夫,沒有分別心。我一個佛學既閨蜜都欣賞我待人,愛人沒有分別心,無私心。我先生話如果世界多D人好似我和前夫咁既思維,Lee個社會會變得更美好給人生活。


Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo