我好唔鍾意來Lee間買嘢,從來唔會陪我前妻來Lee間買嘢。但我竟然睇到我自己陪妳來Lee樹。」
,你適唔適應?」我在旁聽到都暗笑
。 佢對我不是 愛妻號 嗎?當然是。佢處處保護我,為我甘心樂意不求回報地付出佢既辛勤。畀到我認為最寶貴既理想婚姻生活,Lee種婚姻生活,我追求左25+ 都追唔到。


亦會對得其他女人咁好--> 不同意, 我心中就只有太太, 對女同事/下屬的好, 只限於風度,體諒,安全及工作上的考慮而作出輔導, 既上司又是學兄的態度, 點到即止, 不能令人誤會, 這個是必要的, 工作要專業, 做人老公都要專業
.
轉性做女人係一個選擇。亦係一個中性的方案。我沒有性別歧視。我由細睇到佢大既一位女同事的女兒,近年轉左性別。從女性轉為男性。我地用英文溝通,大家都在改口稱呼佢 為 he, him。 我地都支持佢既選擇。 一個有錢有本事既男人搵到幾個女人來養,無問題吖,自己阿媽唔係女人?自己姊妹唔係女人?自己老婆阿媽唔係女人?自己老婆姊妹唔係女人? 在我既個案來講,我前夫冇生計本事,我係搵錢養埋我前99既。因為她都係女人。女人就係要來寵既。男人唔夠本事寵,我地女人有本事搵錢既可以寵翻女人。唔使靠男人。
,所謂 識英雄,重英雄,有樣我年輕時缺乏既,而你太太有既,就係睇男人搵錢既能力。她揀你,因為睇到你待人接物,出來行個賣相,就係識撈同CUM 撈,你身邊咁多「損」男友,上司,同事,你都出於污泥而不染,雖然剛出道(出來社會)個個都冇錢啦。但她睇到你有潛質嘛。我就睇係睇高左我前夫既潛質。唔係「損」友方面,佢身邊D男友個個非常正道,暖男,守家男來。起碼佢人心地善良,有愛人如己既心。只是佢冇本事搵埋我份錢來寵我。嫁佢,我居住既天氣好好,唔使帶胸圍COOL著辛苦。我來捱生計,唔要緊,我當時還未生小朋友,冇經痛。世事難預料,我生左三個後,經痛,痔瘡眾生,糖尿病又來,體能上,身心理上都倒下了,都不夠我用。但這不代表我前夫唔想寵我,唔代表我前夫唔係 認為女人係要來寵既。佢唔講係因為佢根本冇本事實際上寵到我,咁得個講,對於我Lee種女人行動勝於雄辯既女人來講,更本TUM唔到我。我同我前夫,轉性好,但轉性唔使錢咩?好在佢似女人,我似男人。好過兩個都女人咁吖。
如今,我長大了,竟然就係活在Lee種女人既人生旅途上。