Re: 2005年1月媽媽會~~
已生媽媽 & bb:
糯米B.......20/12........法國開刀..........仔仔7.5磅
mcrl.........25/12........QE順產............仔仔6.5磅
蛋豬.........28/12............開刀............囡囡6.4磅
YuYuMother.....30/12 ......東區順產......仔仔7.1磅
小斑.................31/12......順產.... 7.7磅
鬱金香..............31/12..... ??..............囡囡5磅半
樹熊媽媽...........04/01.....仁安順產......仔仔 7.4磅
m琳琳..............05/01......順產...........仔仔6.5磅
jollyma............06/1........順產............囡囡6.1磅
=================================
姓名.............預產期..............邊間生............仔/囡
1)sandy..........04/01/2005......法國�廣華.........仔仔
2)SUKI_C.......05/01/2005......聯合...................仔仔
3)libobo..........06/01/2005......法國(聖德肋撒)....囡囡
4)細露.............06/01/2005......廣華..................仔仔
5)tuchai..........06/01/2005......QE....................囡囡
6)snl............10//01/2005.....廣華/法國...........囡囡
7)eya...........10/1/2005........屯門醫院............仔仔
8)淇淇...........11/01/2005.....ST TERESA .......仔仔
9)BABYGIGI..11/01/2005......BETH ISRAEL....仔仔
10)phoebe^^.11/01/2005......屯門醫院...........仔仔
11)Cutemom..13/01/2005.....QM...................囡囡
12)MrsBunBun..14/1/2005.....浸會..................估
其次也相倣, 就是要愛人如己。 馬太22:39如果人人都愛人如己, 包括不同階級、不同國籍, 不同理念的人,事事為人設想, 咁尼個世界會唔會少左好多不必要既紛爭, 甚至戰爭呢...