時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4617


41#
發表於 19-7-29 08:01 |只看該作者
mandy952 發表於 19-7-29 07:54
根本一早就應該停港鐵,前後兩個站都停,等班友早d散

無錯,仲有班人次次坐車都唔駛俾錢,靠惡就可以打橫行?真係好嬲


珍珠宮

積分: 32220


42#
發表於 19-7-29 08:10 |只看該作者
InkCartridge 發表於 19-7-28 23:42
不如提議港鐵每日提早收工啦!
我都係咁諗

但班人記得要俾車錢唔好搭霸王車


大宅

積分: 1861


43#
發表於 19-7-29 08:17 |只看該作者

回覆樓主:

跟本是主謀


伯爵府

積分: 19002

2025勳章蛇年勳章


44#
發表於 19-7-29 08:20 |只看該作者
真係笑話


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo