夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   3


子爵府

積分: 14244

畀面勳章


41#
發表於 19-7-29 18:09 |只看該作者
其實兩個人覺得冇問題就ok, 唔洗理其他人講嘅野。。不過你要承擔風險,共用毛巾同埋同機洗衫都唔係咁好


大宅

積分: 3165


42#
發表於 19-7-29 18:16 |只看該作者
4x 幾歲好後生,唔好委屈自己,世界好大,唔好浪費人生係d賤男身上。佢梗係想有你喺佢身邊,可以同親戚朋友交代,但又可以出去玩。你而家知道佢叫雞,心裡面已經有一條刺,繼續一齊,如何走下去?


複式洋房

積分: 446


43#
發表於 19-7-29 18:24 |只看該作者
Vert 發表於 19-7-29 17:43
咁如果結婚後才知佢一直有叫鷄,都會立即離婚?

如果結婚後先知佢婚前有叫過雞, 但婚後已經無咗呢個癖好, 夫妻感情好當然會原諒啦。

但婚後知佢一直叫開雞無斷過, 咁當然離婚啦,不忠好難接受仲要接受有日惹埋佢啲性病俾自己喎。


子爵府

積分: 10956

馬年勳章


44#
發表於 19-7-29 18:54 |只看該作者
Vert 發表於 19-7-29 17:40
佢保險/基金有2至3份,全部寫我名。

唔係,大我3年啫。

佢大你三年都係4x歲,你知唔知男人60歲都可以揾個2x歲,到時保險/基金可以轉名,再嚟而家D人好長壽,8/90歲好普通


別墅

積分: 579


45#
發表於 19-7-29 19:37 |只看該作者
秋天楓葉 發表於 19-7-29 18:24
如果結婚後先知佢婚前有叫過雞, 但婚後已經無咗呢個癖好, 夫妻感情好當然會原諒啦。

但婚後知佢一直叫開 ...

各位姊妹真係唔知,無論個男食唔食飽都會出去偷食,叫鷄。我身邊大把呢啲男人,佢哋個個家庭幸福美滿,係人面對就好老公,好父親,背住面就個個都係禽獸。


大宅

積分: 4848


46#
發表於 19-7-29 19:50 |只看該作者
Lamcaca 發表於 19-7-29 19:37
各位姊妹真係唔知,無論個男食唔食飽都會出去偷食,叫鷄。我身邊大把呢啲男人,佢哋個個家庭幸福美滿,係 ...

呢句係致理名言!二面三刀衣觀禽獸!披住羊皮的柴狠何必走入掘頭路呀!


伯爵府

積分: 19739

虎到金來勳章


47#
發表於 19-7-29 19:52 |只看該作者
Lamcaca 發表於 19-7-29 19:37
各位姊妹真係唔知,無論個男食唔食飽都會出去偷食,叫鷄。我身邊大把呢啲男人,佢哋個個家庭幸福美滿,係 ...

真係,大把呢d男人,尤其返大陸,幾百蚊就有交易。


伯爵府

積分: 19739

虎到金來勳章


48#
發表於 19-7-29 19:53 |只看該作者
Vert 發表於 19-7-29 14:16
拍拖+同居8年,打算今年尾結婚,未拍拖前聽人暗示過佢可能有叫過鷄,咁個時未識對方,無得計過去。
最近俾 ...

你點check到佢?
好多次架?


侯爵府

積分: 21457


49#
發表於 19-7-29 21:40 |只看該作者
如果佢唔轉名 唔立遺囑 就真係配偶拎哂既 但依家d人好多立哂遺囑話比邊個邊個 所以真係唔一定比哂你 講真 大家女人 婚前永遠美好美麗 有好多人結左婚後 日見夜見日夜磨擦 變左同屋主甚至仇人 你又有份養到自己既工 如果係我會揀繼續拍下拖睇下點
不過感情係你地兩個人的 最緊要你接受到


禁止訪問

積分: 20075


50#
發表於 19-7-29 21:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 50


51#
發表於 19-7-29 22:34 |只看該作者
longsky 發表於 19-7-29 19:53
你點check到佢?
好多次架?

我知佢密碼

唔係好多次,呢兩年我都有check佢whatsapp ,係最近有一次。


洋房

積分: 50


52#
發表於 19-7-29 22:37 |只看該作者
花花b 發表於 19-7-29 21:40
如果佢唔轉名 唔立遺囑 就真係配偶拎哂既 但依家d人好多立哂遺囑話比邊個邊個 所以真係唔一定比哂你 講真 ...

因為佢無好親的親人,我叫做係佢至親。


洋房

積分: 50


53#
發表於 19-7-29 22:47 |只看該作者
至愛朱古力 發表於 19-7-29 21:56
不如你去搵個有錢啲亞伯喇,果頭近,快啲分家產。為左層樓,同個雞蟲一齊,我都睇你唔起!
...

咁我同佢一齊8年,就係因為有感情,我唔想話放就放。錢係次要,我係習慣咗有佢在。

結婚原因係大家共識咗,偈咗一段時間,佢覺得要俾返個名份我。而且我屋企只有我一個女,我爸爸媽媽已老,很想看到我嫁。

老實講,佢未至於到蟲的地步,我唔係幫住,之前有幾次朋友叫佢去,我見佢推咗,話公司要開會,最後係返了屋企。所以我係放下戒心。


洋房

積分: 50


54#
發表於 19-7-29 22:57 |只看該作者
Vert 發表於 19-7-29 22:47
咁我同佢一齊8年,就係因為有感情,我唔想話放就放。錢係次要,我係習慣咗有佢在。

結婚原因係大家共識咗 ...

佢今次去咗,係因同咗最鷄蟲嗰個去食飯,之後話飲陣野至回。咁就衰咗,唔係賴,有時真係近墨者黑。

我唔可以禁止佢約朋友,佢唔知我知埋佢身邊朋友啲野。


大宅

積分: 3843


55#
發表於 19-7-29 23:49 |只看該作者
Vert 發表於 19-7-29 22:57
佢今次去咗,係因同咗最鷄蟲嗰個去食飯,之後話飲陣野至回。咁就衰咗,唔係賴,有時真係近墨者黑。

我唔 ...

都係架,群埋班人,男人又要面子,有時好難推卻


子爵府

積分: 11994


56#
發表於 19-7-30 01:02 |只看該作者

回覆樓主:

3年1次,愛你点會咁。你不如用呢幾个月再睇定D


大宅

積分: 1291


57#
發表於 19-7-30 01:31 |只看該作者
Vert 發表於 19-7-29 15:16
呢一刻真係無諗要分手,我只係想上來搵人偈吓。

就算表面好好的男人有老婆,有仔女,全部都有出去偷食, ...

咁又唔好講到全世界既男人都係咁,係佢班朋友係咁啫,講真,佢係咩人,就會同翻咩人做朋友

我想知結婚對你有咩意義,你似係為結而結多啲噃

諗清楚啦樓主,你又唔係養唔起自己,四十幾又如何,我覺得你應該對自己自信啲,愛自己多d


男爵府

積分: 7317


58#
發表於 19-7-30 01:33 |只看該作者
其實我覺得你可以去sex版睇下
你話你唔吸引,點解唔去解決下?
買啲性感睡衣,睇下點樣令到佢開心,之後唔再出去叫雞
分開都解決唔到件事,結婚無性行為,遲早有日又系衰
你自己睇下點樣可以令佢對你有興趣d la


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


59#
發表於 19-7-30 02:05 |只看該作者
40幾就冇性
仲要唔係因為健康問題,
仲要明知佢叫雞,
我就忍唔到,
但如果你只為搵個伴,
唔介意佢婚後繼續叫雞,
咁就冇問題。
你真係對佢好惡,成日鬧佢?
如果係,對住你冇興趣都好正常。


大宅

積分: 1801


60#
發表於 19-7-30 03:16 |只看該作者
JM又唔好講到睇唔起樓主咁絕,話晒人地咁多年都有感情,加上男方對樓主又好。個個都想另一半對自己一心一意啦。
40真係唔容易或再有力氣再搵另一個好既,男方都算對樓主負責任,有登記佢個名。只係男士對性真係有需要,同另一半進行時又滿足唔到,睇下樓主會唔會主動同男方示好,挽回性福去維持關係。如果冇需要既,咪繼續做心靈伴侶囉,我見樓主都好冷靜。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo