時政擂台

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   2


男爵府

積分: 8555


41#
發表於 19-8-6 15:58 |只看該作者
kelkel98 發表於 19-8-6 15:55
佢地用刀...
盡量避免去附近比較好

我老公今晚係天后返工(戶外)
我就係見到琴晚荃灣果單(同一件衫),佢地用刀,斬斷人地手腳根,我睇新聞話好彩x得返咋


男爵府

積分: 9346

BB防敏心得分享勳章 Xmas吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回


42#
發表於 19-8-6 15:58 |只看該作者
littlesister 發表於 19-8-6 15:45
曱甴出沒注意

唔知就咪老吹啦,係度唯恐天下不亂,呢個時刻仲咁黑心亂作。

點評

ANNAFRIEND    發表於 19-8-6 21:20


公爵府

積分: 27078

2024年龍年勳章


43#
發表於 19-8-6 15:58 |只看該作者
轉發的

附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊


水晶宮

積分: 69658


44#
發表於 19-8-6 15:58 |只看該作者

回覆樓主:

頭先城市花園個面都有議員叫d居民儘快回家


水晶宮

積分: 51279


45#
發表於 19-8-6 15:58 |只看該作者
0712-1703 發表於 19-8-6 15:56
唔好去,福建幫話要出動,連親中華豐商場都已經二點幾落閘。

出動去邊?有乞衣人嗎?


男爵府

積分: 8555


46#
發表於 19-8-6 15:59 |只看該作者
opl2 發表於 19-8-6 15:51
唉,我老闆好PK ,尋晚都準時放工,完全冇早放我走

總之收工跟大家一齊行,盡快上車離開。
我地d普通市民咩消息咩風都收唔到


別墅

積分: 883


47#
發表於 19-8-6 16:00 |只看該作者
kit2004 發表於 19-8-6 15:54
妖言惑眾多,就係要攪到香港緊張氣氛。上次白衣人第二日又話黑幫尋仇點點點,結果係點唔使我講
...
黑社會揚言保家園,警方呢個時候又唔見影,商舖落閘,小巿民唔快些回家就自己食自己,黑社會已經升上神枱可以做城管執法。

點評

ANNAFRIEND    發表於 19-8-6 21:21


大宅

積分: 3414


48#
發表於 19-8-6 16:00 |只看該作者
2015年1月媽 發表於 19-8-6 15:58
我老公今晚係天后返工(戶外)
我就係見到琴晚荃灣果單(同一件衫),佢地用刀,斬斷人地手腳根,我睇 ...

希望冇事發生


侯爵府

積分: 24921

馬年勳章 2026勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


49#
發表於 19-8-6 16:01 |只看該作者
會唔會流料呀?黑衣幫唔出,北角街坊點搵人呀?


別墅

積分: 883


50#
發表於 19-8-6 16:01 |只看該作者
llmom 發表於 19-8-6 15:58
出動去邊?有乞衣人嗎?
[突發!切勿前往北角]
8月6日:昨晚北角福建同鄉會戰敗消息傳開後,網上傳出大批福建人今天下午3:00由澳門及大陸來港復仇!
就現場所見北角大部份店鋪已關門,街市都閂埋門,已有戴帽白衣人集結,氣氛緊張!



點評

ANNAFRIEND    發表於 19-8-6 21:22


大宅

積分: 3414


51#
發表於 19-8-6 16:01 |只看該作者
0712-1703 發表於 19-8-6 16:00
黑社會揚言保家園,警方呢個時候又唔見影,商舖落閘,小巿民唔快些回家就自己食自己,黑社會已經升上神枱可 ...

彷彿...回到5、60年代


侯爵府

積分: 20743


52#
發表於 19-8-6 16:02 |只看該作者
福建邦係企邊造邊架?


伯爵府

積分: 18507


53#
發表於 19-8-6 16:02 |只看該作者
2015年1月媽 發表於 19-8-6 15:59
總之收工跟大家一齊行,盡快上車離開。
我地d普通市民咩消息咩風都收唔到
...

福建幫吹雞……
搞到好似721元朗事件第二日咁

點評

ANNAFRIEND    發表於 19-8-6 21:22


珍珠宮

積分: 49988

熱血勳章 醒目開學勳章


54#
發表於 19-8-6 16:02 |只看該作者

回覆樓主:

所謂嘅福建幫,係咪想講嗰邊多福建人住?
咁即係佢哋一向都喺嗰頭生活架啦,一直都冇事,咁只要黑衣人唔嚟就唔會有衝突啦。
驚嘅話,一見有黑衣人就好快啲走嘞。


別墅

積分: 883


55#
發表於 19-8-6 16:03 |只看該作者
raven 發表於 19-8-6 16:01
會唔會流料呀?黑衣幫唔出,北角街坊點搵人呀?
流唔流就唔知,但的確近英皇道全部商店拉閘


別墅

積分: 883


56#
發表於 19-8-6 16:03 |只看該作者
kelkel98 發表於 19-8-6 16:01
彷彿...回到5、60年代

唔明呢個時候就無警方、警車出動。

點評

ANNAFRIEND    發表於 19-8-6 21:23


珍珠宮

積分: 30535

BK Milk勳章


57#
發表於 19-8-6 16:04 |只看該作者
2015年1月媽 發表於 19-8-6 15:40
我只係FB睇到。唔知係咪琴晚單福建事件
商務,手撕雞,街市咁早都落閘了。
...

本帖最後由 in.carry 於 19-8-6 16:04 編輯

睇到呢度,即刻去fb睇下,見到相關post, thx


水晶宮

積分: 54788


58#
發表於 19-8-6 16:05 |只看該作者
raven 發表於 19-8-6 16:01
會唔會流料呀?黑衣幫唔出,北角街坊點搵人呀?
我覺得流…
報仇都要有目標。。。


大宅

積分: 3414


59#
發表於 19-8-6 16:05 |只看該作者
0712-1703 發表於 19-8-6 16:03
唔明呢個時候就無警方、警車出動。

耐人尋味


別墅

積分: 883


60#
發表於 19-8-6 16:05 |只看該作者
白糖糕 發表於 19-8-6 16:02
福建幫吹雞……
搞到好似721元朗事件第二日咁

北角一直係福建幫天下。

首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo