時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23258


41#
發表於 19-8-22 01:56 |只看該作者
yuyu.c 發表於 19-8-22 01:13
造新聞,唔係聽日點交差。

咩新聞 和平的鴨子嗎


珍珠宮

積分: 40545

2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


42#
發表於 19-8-22 02:35 |只看該作者
果然和理非818一日,其他日子暴力犯罪永不停止


複式洋房

積分: 256


43#
發表於 19-8-22 04:45 |只看該作者
Miulo 發表於 19-8-22 00:33
地鉄自己攞來,唔比警察入去嘛,咁由得黑衣玩夠佢啦,最好放火燒埋佢。

唔俾入仲好
警察做少d
港鐵自己慢慢執
唔抵可憐


珍珠宮

積分: 47956

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 畀面勳章


44#
發表於 19-8-22 05:01 |只看該作者
maomaofafa 發表於 19-8-22 00:52
又報警... 警察嚟到咪又係畀人話 自己搞掂佢啦

又報警但又安排車比佢地散水,咁叫警察黎做咩?


伯爵府

積分: 18491


45#
發表於 19-8-22 06:08 |只看該作者
Miulo 發表於 19-8-22 00:33
地鉄自己攞來,唔比警察入去嘛,咁由得黑衣玩夠佢啦,最好放火燒埋佢。

全中


公爵府

積分: 27227


46#
發表於 19-8-22 06:45 |只看該作者
maomaofafa 發表於 19-8-22 00:26
22:45 大批黑衣暴徒在元朗港鐵站大肆破壞

破壞垃圾桶、亂噴滅火筒、自由出入閘、淋疑似洗潔精落地,鐳射槍 ...

應該叫罷工車長去清潔拾返好啲野啦,佢地撐暴徒架嘛


公爵府

積分: 27227


47#
發表於 19-8-22 06:48 |只看該作者
Protea 發表於 19-8-22 05:01
又報警但又安排車比佢地散水,咁叫警察黎做咩?

咪係囉,轉頭又鬧警方,又話要罷工,究竟想點?咁大口氣就唔好報警啦,自己港鐵攪掂佢


男爵府

積分: 5586


48#
發表於 19-8-22 07:18 |只看該作者
maomaofafa 發表於 19-8-22 00:33



侯爵府

積分: 20408


49#
發表於 19-8-22 07:24 |只看該作者
囍 發表於 19-8-22 02:35
果然和理非818一日,其他日子暴力犯罪永不停止

818都有打人紅衫男人,係叫咁多次最少一次


侯爵府

積分: 24833


50#
發表於 19-8-22 07:29 |只看該作者
funlulu 發表於 19-8-22 00:27
成班垃圾 呢句係班友自己話自己



侯爵府

積分: 24833


51#
發表於 19-8-22 07:32 |只看該作者
Protea 發表於 19-8-22 05:01
又報警但又安排車比佢地散水,咁叫警察黎做咩?

港鐵自己精神分裂


侯爵府

積分: 24833


52#
發表於 19-8-22 07:32 |只看該作者
貓咪達人 發表於 19-8-22 06:45
應該叫罷工車長去清潔拾返好啲野啦,佢地撐暴徒架嘛



子爵府

積分: 11737


53#
發表於 19-8-22 07:39 |只看該作者
港鐵請嗰700位員工出來,幫佢地隊友執手尾吧


子爵府

積分: 11737


54#
發表於 19-8-22 07:41 |只看該作者
maomaofafa 發表於 19-8-22 00:33

唔可以叫天使,盡其量叫臨時清潔工


伯爵府

積分: 17260

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


55#
發表於 19-8-22 07:42 |只看該作者
港鐵全力配合D暴徒,攞嚟賤。8月5日晚上我要到西九龍中心飲宴,食到一半班pk搞隔籬深水埗警署,草草食完就走,點知港鐵封茘枝角、長沙灣、深水埗3個站,我要行到最近嘅石硤尾搭MTR,但港鐵就有通告話稍後有專車停深水埗站接載「乘客」,真係出錢又出力,當正班pk係VIP。


伯爵府

積分: 17640


56#
發表於 19-8-22 07:44 |只看該作者

回覆樓主:

港鐵縱容,自作自受 十個趣 等佢地成日義載暴徒,宜家遇上出名忘恩負義既香港暴徒搗亂破壞啦
(ง •̀_•́)ง 漫漫長路, 加油


男爵府

積分: 8728


57#
發表於 19-8-22 07:45 |只看該作者
lisamama 發表於 19-8-22 04:45
唔俾入仲好
警察做少d
港鐵自己慢慢執



珍珠宮

積分: 46300


58#
發表於 19-8-22 07:46 |只看該作者
Protea 發表於 19-8-22 05:01
又報警但又安排車比佢地散水,咁叫警察黎做咩?

玩野。。。。
要求地鐵公司交待為何會有免費車
幸福肥師奶


大宅

積分: 3116


59#
發表於 19-8-22 07:53 |只看該作者
maomaofafa 發表於 19-8-22 00:26
22:45 大批黑衣暴徒在元朗港鐵站大肆破壞

破壞垃圾桶、亂噴滅火筒、自由出入閘、淋疑似洗潔精落地,鐳射槍 ...

最慘係啲工人,俾班畜牲搞一搞要通宵清潔


珍珠宮

積分: 41941


60#
發表於 19-8-22 07:53 |只看該作者

回覆樓主:

喪屍出籠

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo