時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   2


公爵府

積分: 28358

牛年勳章


41#
發表於 19-9-2 20:46 |只看該作者
minniemouse 發表於 19-9-2 20:38
其實網上平台都有好多學校自己嘅罷課群組,而家越攪越大,一開始就問同學意見同發放消息,而家開始招兵買 ...

同我間學校一模一樣 ! 學校完全唔使出面!


子爵府

積分: 14198


42#
發表於 19-9-2 20:59 |只看該作者
熊熊老婆 發表於 19-9-2 15:02
我係老師, 邊間學校就唔方便講啦

你冇被打壓吖嘛?


珍珠宮

積分: 34662

馬年勳章 2024年龍年勳章


43#
發表於 19-9-2 21:01 |只看該作者
熊熊老婆 發表於 19-9-2 20:46
同我間學校一模一樣 ! 學校完全唔使出面!

我覺得其實好似傳銷咁,有一個大台發放一啲消息俾下線(每間中學罷課發起人),再由下線俾班同學,大台一早己經擺哂針落每間學校。而家再收靚,就容易好多。
Minniemouse:-P


公爵府

積分: 28358

牛年勳章


44#
發表於 19-9-2 21:04 |只看該作者
BBHHO 發表於 19-9-2 20:59
你冇被打壓吖嘛?

多謝關心 好彩我夠硬淨, 我無欲無求 ,佢哋都唔敢點蝦我


子爵府

積分: 14198


45#
發表於 19-9-2 21:06 |只看該作者
Conybrownbb 發表於 19-9-2 16:35
"外爭國權,內除國賊" 佢地識條鐵牙?

咦,似乎呢條都啱我地依加用喎。雖然我果個年代有讀中史,仲讀到中七,但真係還返曬俾阿sir. jm你好記性


子爵府

積分: 14198


46#
發表於 19-9-2 21:11 |只看該作者
熊熊老婆 發表於 19-9-2 21:04
多謝關心 好彩我夠硬淨, 我無欲無求 ,佢哋都唔敢點蝦我
...

咁就好了,加油


伯爵府

積分: 18950


47#
發表於 19-9-2 21:13 |只看該作者
BBHHO 發表於 19-9-2 21:06
咦,似乎呢條都啱我地依加用喎。雖然我果個年代有讀中史,仲讀到中七,但真係還返曬俾阿sir. jm你好記性 : ...

唔係呀,因為讀書年代我鍾意讀歷史,相反啲數理科知識我已經俾返晒老師


大宅

積分: 1770


48#
發表於 19-9-2 21:32 |只看該作者
唔好同d先烈相提並論,佢地連人地一條腳毛都不如


水晶宮

積分: 63993

畀面勳章


49#
發表於 19-9-2 21:39 |只看該作者
熊熊老婆 發表於 19-9-2 14:54
我學校今日,罷課嘅學生係一齊觀看「洗腦片」, 一齊嗌口號
...



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo