時政擂台

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   2


侯爵府

積分: 24660


41#
發表於 19-9-9 12:31 |只看該作者
見有幾位成年人,唔係係唔係中學老師,出來睇住有無事
無口罩


男爵府

積分: 9654


42#
發表於 19-9-9 12:34 |只看該作者

小B係29/04出世,3.1kg07May ~ 3.33kg19May ~ 4.08kg04Jun ~ 5.05kg09Jul ~ 6.64kg, 61cm height, 39.5cm head10Sep ~ 8.16kg, 65.5cm height, 42.5cm head05Nov ~ 8.85kg, 70cm height, 44cm head06May ~ 10.24kg, 45.9cm head


伯爵府

積分: 19893


43#
發表於 19-9-9 12:35 |只看該作者
有。 今朝特意自己送返學,雖然話和平表達,但成件事好有問題,全部學生戴口罩,既然認為為正義發聲,何解要載口罩?暴徒因為犯法怕被認出,咁學生呢? 認同暴徒?支持暴徒? 最大問題,晨早7點,係條街大叫口號,周圍都係民居,有無諗過咁樣影響到人? 成日話藍絲自私,佢哋咁樣就好偉大。


公爵府

積分: 27699


44#
發表於 19-9-9 12:44 |只看該作者

回覆樓主:

行去搭巴士會經間中學,開頭遠睇我仲意為學校未開門係出面排隊,過到對面馬路先見到係人鏈,行我後面個阿姐冇la la大叫“香港加油” 嚇死我


公爵府

積分: 27699


45#
發表於 19-9-9 12:44 |只看該作者

回覆樓主:

行去搭巴士會經間中學,開頭遠睇我仲意為學校未開門係出面排隊,過到對面馬路先見到係人鏈,行我後面個阿姐冇la la大叫“香港加油” 嚇死我


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


46#
發表於 19-9-9 12:47 |只看該作者
JaneJaneT 發表於 19-9-9 11:01
你們子女的學校有無人鏈呀?
我地果區有10間中學有參加
我女高小, 冇。
和平表達ok, 但我個人唔太想中小學參與政治活動, 始終太細個, 未夠成熟睇件事。

你若盛開, 蝴蝶便來!


別墅

積分: 858


47#
發表於 19-9-9 12:59 |只看該作者
lokima 發表於 19-9-9 11:33
我今早7:30比d聲嘈醒左,隱約聽到光復香港時代革命
以為自己無熄電視,起身先知原來隔離間學校有人鏈叫口號 ...

我都係比佢地嘈醒。屋企附近三四間中學,閂晒窗都好大聲
兩個仔仲細,4-6點左右要餵夜奶,原本諗住補眠一陣再起身返工,結果想抖多陣都唔得


象牙宮

積分: 235894


48#
發表於 19-9-9 13:01 |只看該作者

回覆樓主:

寫有,未問呀!開學果日阿仔話唔會咁無聊,阻鬼住佢


伯爵府

積分: 18230

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


49#
發表於 19-9-9 13:02 |只看該作者
唉瘋 發表於 19-9-9 12:35
有。 今朝特意自己送返學,雖然話和平表達,但成件事好有問題,全部學生戴口罩,既然認為為正義發聲,何解 ...


同感


公爵府

積分: 28297


50#
發表於 19-9-9 13:04 |只看該作者
本帖最後由 apple~y 於 19-9-9 13:05 編輯
唉瘋 發表於 19-9-9 12:35
有。 今朝特意自己送返學,雖然話和平表達,但成件事好有問題,全部學生戴口罩,既然認為為正義發聲,何解 ...

件事係好有問題
佢地應該去睇下港鐵比人破壞暴力對待,這就是他們口號中“時代革命”??
打市民,圍人,跳閘就好正義??

我明白中學生朋輩影響,人去我去,唔去又怕得失朋友,更加要讓自己小朋友有清晰分析能力

我親友係中學生,佢話班中有10人參與人鏈
中午係操場叫號,門口有人派傳單叫罷課
她從來無參與清楚明白什麼一回事



伯爵府

積分: 17832


51#
發表於 19-9-9 13:06 |只看該作者
bbc2018 發表於 19-9-9 12:26
今天9月9日有唔少間中學,學生做人鏈,加埋黑衣人,大叫口號“光復香港,時代革命”,規模大過上星期,真 ...

咩校友唔駛返工返學?周圍走去拖d三唔識七既人,大家睇緊自己小朋友


伯爵府

積分: 15357


52#
發表於 19-9-9 13:08 |只看該作者
經過培正見到有人渣鏈,仲拉埋d小學及幼稚園生

點評

goldpiglet    發表於 19-9-9 13:13


伯爵府

積分: 16837


53#
發表於 19-9-9 13:15 |只看該作者
同事個女無參與,今日送個女返學,叫個女去認人,之後暗啞底去舉報識得嘅同學
芭芭拉


珍珠宮

積分: 40545

2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


54#
發表於 19-9-9 13:16 |只看該作者
唉瘋 發表於 19-9-9 12:35
有。 今朝特意自己送返學,雖然話和平表達,但成件事好有問題,全部學生戴口罩,既然認為為正義發聲,何解 ...

7點15左右,附近間中學開始叫,我老公返11點,比佢哋嘈住瞓唔到 要用耳塞。行過見有居民同佢哋嘈,叫佢哋收聲,有男老師出嚟阻止。嘈到人,人哋唔忍,就會有衝突。 之後見有警車出現,應該有打鬥啦


公爵府

積分: 25864


55#
發表於 19-9-9 13:16 |只看該作者
回覆 funbi0816 的帖子

抵讚, 這學生必定前途無可限量, 叻仔, 香港如有多D這樣學生就好了


珍珠宮

積分: 39499


56#
發表於 19-9-9 13:17 |只看該作者
apple~y 發表於 19-9-9 13:04
件事係好有問題
佢地應該去睇下港鐵比人破壞暴力對待,這就是他們口號中“時代革命”??
打市民,圍人,跳閘就 ...

上星期一、二返學,WhatsApp組, FB,論壇已經有唔同學校,唔同圖片的,大多數校外,校園內亦有,聯校比較少,如上x,加銘x在FB見到,好多黄絲留言支持,今日多咗唔少聯校,還要多過2間,4,5間都有,真是為香港教育擔心!



用戶要求終止服務

積分: 7055


57#
發表於 19-9-9 13:19 |只看該作者

回覆樓主:

喇沙門外,校友

附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

點評

   發表於 19-9-9 16:25


珍珠宮

積分: 45821


58#
發表於 19-9-9 13:23 |只看該作者
ck609 發表於 19-9-9 12:10
回覆 dashtang01 的帖子

未必, 女校有男 人鏈 ?

女校畢業有變性的自由。


子爵府

積分: 13404


59#
發表於 19-9-9 13:23 |只看該作者

回覆樓主:

小心有不良少年混入去識女仔


公爵府

積分: 28297


60#
發表於 19-9-9 13:25 |只看該作者
囍 發表於 19-9-9 13:16
7點15左右,附近間中學開始叫,我老公返11點,比佢哋嘈住瞓唔到 要用耳塞。行過見有居民同佢哋 ...


自由表達只限他們
影響其他市民,人地出聲就話你打壓,暴力
他們是和平的


首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo