自由講場

跳至

首頁

尾頁
   10


珊瑚宮

積分: 116590

虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章


41#
發表於 19-9-16 20:59 |只看該作者

回覆樓主:

樂聲,兩百以下,泰國做,用左三年,無咩問題


珍珠宮

積分: 37201


42#
發表於 19-9-16 21:04 |只看該作者
wendyCC 發表於 19-9-15 21:02
本帖最後由 wendyCC 於 19-9-15 21:03 編輯

有燶味或者有頭髪走咗入發熱線,整走咗就無味。

X2, 用左咁多年Panasonic 都無事


別墅

積分: 858


43#
發表於 19-9-16 21:06 |只看該作者
feifei_baby 發表於 19-9-15 21:00
Dyson真係幾好用,唔會攝頭髮,唔會燶,又快乾,小朋友自己用我好放心,但訂價貴咗啲....
...

好多人都話dyson好用.. 但真係好貴, 唔捨得買丫


別墅

積分: 858


44#
發表於 19-9-16 21:07 |只看該作者
cheung2000 發表於 19-9-16 21:04
X2, 用左咁多年Panasonic 都無事


我都係用Panasonic , 久唔久係會有小小燶味, 但我冇理過佢 但我嫌佢watt數唔夠大, 我頭髮多要吹好耐


子爵府

積分: 14574


45#
發表於 19-9-17 11:36 |只看該作者
北寄貝 發表於 19-9-16 13:40
佢得兩款可海外用,有個掣寫明220v的。貴果部24000yen上下,好似多d mode可以揀;我覺得唔使咁麻煩,買了 ...

Thank you. 麻煩比張照片我參考一下。


伯爵府

積分: 18217


46#
發表於 19-9-17 11:39 |只看該作者
shmom 發表於 19-9-15 20:56
我髮型師教我去專賣美髮用品的舖頭買,watt數夠勁又耐用,我嗰隻好似係意大利牌子,用咗起碼7-8年
...
是否Parlux? Made in Italy, $700幾。 我覺得好過我部Dyson. Dyson 吹完D頭髮好散


禁止訪問

積分: 3422


47#
發表於 19-9-17 11:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11913


48#
發表於 19-9-17 11:48 |只看該作者
yiqiyihui 發表於 19-9-17 11:39
是否Parlux? Made in Italy, $700幾。 我覺得好過我部Dyson. Dyson 吹完D頭髮好散

唔係,我嗰隻個牌子甩咗色,淨係見到Mag…,7-8年前買好似$300幾,我要求唔高,已經覺得好好


男爵府

積分: 7481


49#
發表於 19-9-17 13:14 |只看該作者
Q10 發表於 19-9-17 11:36
Thank you. 麻煩比張照片我參考一下。

我覺得幾好
myimage.jpg
myimage.jpg


公爵府

積分: 28328


50#
發表於 19-9-17 13:39 |只看該作者
Moti 發表於 19-9-16 18:09
我都試過,仲燒咗,但第二日又著得返喎

心血少 著得返都唔敢用


子爵府

積分: 14574


51#
發表於 19-9-18 17:55 |只看該作者
Thank you.


水晶宮

積分: 50007


52#
發表於 19-9-18 18:50 |只看該作者
SHILINGFA 發表於 19-9-16 14:37
請問小米需要轉插嗎?

貴少少買香港行貨就吾駛轉


水晶宮

積分: 50007


53#
發表於 19-9-18 18:55 |只看該作者
Moti 發表於 19-9-16 18:09
我都試過,仲燒咗,但第二日又著得返喎

著得返應該係太熱,吾係燒咗,我以前嗰部都係,但未試過有火花


已刪除用户

積分: 55335


54#
發表於 19-9-18 18:56 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3812


55#
發表於 19-9-18 19:09 |只看該作者
我愛Corina 發表於 19-9-15 20:44
買左小米,我覺得幾好,不過只用左一個月,唔知易唔易壞。

我都係買小米,用咗一個月左右
性價比好高,我覺得幾唔錯

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo