時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10063


41#
發表於 19-10-8 22:18 |只看該作者
見到撐曱甴的人話無港鐵,有Taxi 都塞車,問日日係咁點算? 我心唸你不是撐曱甴的嗎?你去問曱甴朋友啦!


子爵府

積分: 14814

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章


42#
發表於 19-10-8 22:19 |只看該作者
理智和守法的市民始終佔多數!真理必勝!垃圾曱甴註定一敗塗地!希望快啲見到該日到來


子爵府

積分: 11016


43#
發表於 19-10-8 22:19 |只看該作者
veronica1210 發表於 19-10-8 22:11
我今日默默排隊,心中暗暗咒駡甲由

你係正常人,你感受完全正確。但其實默默排隊當中有勁多人心中暗暗支持暴動贊同佢地一切所作所為,好心寒。


男爵府

積分: 5642


44#
發表於 19-10-8 22:27 |只看該作者
newnew168 發表於 19-10-8 19:13
比曱甴睇下咩叫真正民意

牠們一定會接受唔到現實,爬番入去fb、 tg同溫層 當乜都睇唔到聽唔到,自欺欺人到永遠,阿門!


子爵府

積分: 10215


45#
發表於 19-10-8 22:29 |只看該作者
MMVV 發表於 19-10-8 19:05
政府應該好安慰。雖然比黑衣人破壞設施,但人民默默忍受井井有條,個個大沒汗淋漓但進退有據沒有恐慌,而且 ...

真正愛香港嘅人 其實係好高質素㗎


男爵府

積分: 5379


46#
發表於 19-10-8 22:37 |只看該作者
今日早了一小時出門口,排巴士人龍已經好長,但大家也非常有秩序,希望香港快d好返


侯爵府

積分: 24173


47#
發表於 19-10-8 22:40 |只看該作者
MMVV 發表於 19-10-8 19:05
政府應該好安慰。雖然比黑衣人破壞設施,但人民默默忍受井井有條,個個大沒汗淋漓但進退有據沒有恐慌,而且 ...


所以你話跳閘逃票幾cheap!以為會有人支持,,,d良好市民係好人開估唔到d人咁cheap反應唔到詐


侯爵府

積分: 24173


48#
發表於 19-10-8 22:43 |只看該作者
erumic 發表於 19-10-8 22:10
對,我去接小學仔放學,一班三十幾人得三、四個戴口罩
一定係中學多d,,青春熱血又反叛期又要型,,


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


49#
發表於 19-10-8 22:45 |只看該作者

回覆樓主:

感激高質素既香港人


侯爵府

積分: 24173


50#
發表於 19-10-8 22:47 |只看該作者
姬絲汀汀 發表於 19-10-8 22:19
你係正常人,你感受完全正確。但其實默默排隊當中有勁多人心中暗暗支持暴動贊同佢地一切所作所為,好心寒 ...

正常,實有,如果唔係點會搞成咁,不過,起碼有「法紀」概念,,,使鬼理陌生人心度點,大家行為表現出來係正常人守規守法就可以,,,


公爵府

積分: 29289

親子王國15週年勳章


51#
發表於 19-10-8 22:50 |只看該作者
MMVV 發表於 19-10-8 19:05
政府應該好安慰。雖然比黑衣人破壞設施,但人民默默忍受井井有條,個個大沒汗淋漓但進退有據沒有恐慌,而且 ...
我見到被破壞了的港鉄仍投入运作,令大家可返工,我有劫後重生的感動! 大家努力,香港無死,我地以往的香港精神会更強勁!


子爵府

積分: 11093


52#
發表於 19-10-8 22:50 |只看該作者
榮盛 發表於 19-10-8 22:43
一定係中學多d,,青春熱血又反叛期又要型,,

小學多數俾父母迫,我見有個妹妹一放學即除,仲同接佢既老人家話阿媽要佢戴 ,佢覺得好焗,想除。


珍珠宮

積分: 39471


53#
發表於 19-10-8 22:53 |只看該作者
我反而見到有一個戴黑口罩嘅幽靈飄過,個衰樣(剩係得對眼)懶係自豪咁
人生不如意事十常八九,最緊要跌低咗識爬番起身!活在當下,珍惜所有。


公爵府

積分: 29289

親子王國15週年勳章


54#
發表於 19-10-8 22:53 |只看該作者
LLM@ 發表於 19-10-8 20:45
撐港铁,買下港铁股票先!
呢隻我一定長揸!


男爵府

積分: 6622


55#
發表於 19-10-8 22:58 |只看該作者

回覆樓主:

證明蒙面法是非常有效!當日屠城夜犧牲了好多商舖同無辜市民被打!!有份反蒙面的人看清楚未 !!看清楚乜野人、邊D人仲要停司法覆核、想香港繼續沈倫、破壞下去!!清醒未、班垃圾已員!做親D野都係想香港死!!


珍珠宮

積分: 36471


56#
發表於 19-10-8 22:59 |只看該作者
angiehouse 發表於 19-10-8 19:19
今日個個默默排隊,無聽過怨言,心中吾多吾小都多謝港鐵

係,真係難為港鐵職員。


伯爵府

積分: 18792

HiPP勳章(2)


57#
發表於 19-10-8 23:00 |只看該作者
MMVV 發表於 19-10-8 19:05
政府應該好安慰。雖然比黑衣人破壞設施,但人民默默忍受井井有條,個個大沒汗淋漓但進退有據沒有恐慌,而且 ...

sorry.我係ftm與世隔絕咁,請問真係開咗兩個閘俾乘客出閘嗎?
聽到真係眼濕濕 ,真心覺得難為咗MTR,要維修但仲要被閙


男爵府

積分: 8135


58#
發表於 19-10-8 23:07 |只看該作者
MMVV 發表於 19-10-8 19:05
政府應該好安慰。雖然比黑衣人破壞設施,但人民默默忍受井井有條,個個大沒汗淋漓但進退有據沒有恐慌,而且 ...

暴徒雖然令香港殘破不勘,但可以令部分清醒嘅市民更珍惜香港,更愛國家,亦展現到警察克制、堅守、勇敢的一面,有時有失亦會有得!祝香港儘快回復平靜安定!


子爵府

積分: 14198


59#
發表於 19-10-8 23:26 |只看該作者
newnew168 發表於 19-10-8 19:13
比曱甴睇下咩叫真正民意



珍珠宮

積分: 44774


60#
發表於 19-10-8 23:51 |只看該作者

回覆樓主:

我今日都係見條長龍,又冇人鬧喎,大家都知乜事啦,嘈咩啫嘈,要鬧咪去鬧班乞衣暴徒曱甴囉,我反而見d人拍完卡重唔該d職員。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo