自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 9122


41#
發表於 19-10-30 16:08 |只看該作者
蘋果姐姐^_^ 發表於 19-10-30 09:33
有時覺得人地都認錯了,唔太介意都會照要。特別系街坊鋪頭,當幫下手囉。
...

係街坊生意就更加要老實。本身45一隻,焗加30元,買多半隻都仲得


已刪除用户

積分: 21542


42#
發表於 19-10-30 16:16 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 119919


43#
發表於 19-10-30 16:39 |只看該作者
cy101 發表於 19-10-30 11:03
究竟係白色定啡色?有冇其他人之前買過?如果用豉油雞昆人仲賤格!
...

我食既鬍鬚雞-切雞-比普通燒味雞細隻,皮薄、小肥油、雞肉滑身。


大宅

積分: 1198


44#
發表於 19-10-30 16:40 |只看該作者
咁係咪好食D?


大宅

積分: 1506


45#
發表於 19-10-30 16:47 |只看該作者
12312 發表於 19-10-30 16:39
我食既鬍鬚雞-切雞-比普通燒味雞細隻,皮薄、小肥油、雞肉滑身。

係囉 你係都要撐佢
你話鬍鬚雞係白色
收我75 變左豉油雞 擺明昆我錢啫
總有咩好講?
豉油雞整到雞細隻,皮硬,肉乾
扮鬍鬚雞呀?


珊瑚宮

積分: 119919


46#
發表於 19-10-30 16:50 |只看該作者
tshoyi 發表於 19-10-30 16:47
係囉 你係都要撐佢
你話鬍鬚雞係白色
收我75 變左豉油雞 擺明昆我錢啫

本帖最後由 12312 於 19-10-30 16:51 編輯

我話我買開既鬍鬚雞-細隻、皮薄、肉滑。

你果隻就 吾知xx豉油雞了


禁止訪問

積分: 547


47#
發表於 19-10-30 16:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 830


48#
發表於 19-10-30 16:57 |只看該作者
tshoyi 發表於 19-10-30 00:08
有無荃灣友在楊屋道後面個街市中過招?
講明要45蚊豉油雞
最後9秒9俾左盒雞我75蚊鬍鬚雞

斬錯我就唔要,人地本身唔係想要呢個


伯爵府

積分: 16306


49#
發表於 19-10-30 18:36 |只看該作者

回覆樓主:

相差成 30蚊,我唔會要。
好多時買話梅鹹濕嘢,如18蚊 1 kg,咁我話要 1kg,十次十次都話多少少 $20,$22蚊1kg,就話 多少少$25,頭一兩次都算,之後我係會拒絕。


子爵府

積分: 14734


50#
發表於 19-10-30 18:41 |只看該作者
華妹妹 發表於 19-10-30 16:16
攞番去比佢

X2


翡翠宮

積分: 75714

wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 畀面勳章


51#
發表於 19-10-30 18:47 |只看該作者
有得斬錯既咩⋯⋯都唔係要個樣野。咁佢又唔係收返你本身想要個個價,
以後唔幫襯佢


大宅

積分: 3286


52#
發表於 19-10-31 01:25 |只看該作者

回覆樓主:

我食開的鬍鬚雞係好似鹽焗雞顏色的,細細隻的

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo