自由講場

跳至

首頁

尾頁
   10


男爵府

積分: 8360


41#
發表於 19-11-20 21:36 |只看該作者
樂庭 發表於 19-11-20 21:13
回覆 JulieMay 的帖子

唔work 咩?咁有無戒口
有啊
做運動 戒口 換床單 枕頭套


珍珠宮

積分: 33225


42#
發表於 19-11-20 21:36 |只看該作者
JulieMay 發表於 19-11-20 21:33
養鸚鵡開始

養玄鳳?定養邊種?


大宅

積分: 4879


43#
發表於 19-11-20 21:37 |只看該作者
JulieMay 發表於 19-11-20 15:41
我濕疹好多年 最近越黎越嚴重 搽類固醇藥膏都無用 因爲眼腫到睇唔到野。醫生就開左15日類固醇藥我食我好擔 ...

我同事個仔又係好嚴重,差時會損哂流血,而且已經驗埋血知道致敏源戒口,又睇中醫,不過效果都麻麻。
但近來佢食左隻專比濕疹食的益生菌,皮膚好左好多,冇再損只留返D印
1574256895953.JPEG
1574256896113.JPEG


男爵府

積分: 8360


44#
發表於 19-11-20 21:39 |只看該作者
7樓 發表於 19-11-20 21:21
戒類固醇,有冇聽過?過程好辛苦好漫長,但這才是出路,你去fb搵,有個group的人分享和互相支持!祝你早日 ...

我要返工。我主要係面 試過停ㄧ個月腫到嚇親同事, 我又要見客 好難。我都想唔返工⋯⋯




男爵府

積分: 8360


45#
發表於 19-11-20 21:42 |只看該作者
Moti 發表於 19-11-20 21:36
養玄鳳?定養邊種?
玄鳳 無毛開始養 之後大左先知有雀粉


男爵府

積分: 8360


46#
發表於 19-11-20 21:43 |只看該作者
adelaine 發表於 19-11-20 21:37
我同事個仔又係好嚴重,差時會損哂流血,而且已經驗埋血知道致敏源戒口,又睇中醫,不過效果都麻麻。
但近 ...
我有食益生菌半年 大便好左 皮膚無好


大宅

積分: 4148


47#
發表於 19-11-20 21:43 |只看該作者
回覆 adelaine 的帖子

我都有聽過益生菌有用

點評

JulieMay    發表於 19-11-20 21:44


珍珠宮

積分: 33225


48#
發表於 19-11-20 21:47 |只看該作者
JulieMay 發表於 19-11-20 21:42
玄鳳 無毛開始養 之後大左先知有雀粉

「羽粉」,唔係「雀粉」


大宅

積分: 4879


49#
發表於 19-11-20 21:51 |只看該作者
JulieMay 發表於 19-11-20 21:43
我有食益生菌半年 大便好左 皮膚無好

佢話呢隻係專for濕疹……不過甜、酸、辣同奶都要盡量少食
1574257735661.JPEG


伯爵府

積分: 18432


50#
發表於 19-11-20 22:01 |只看該作者
樓主 ,首先俾個擁抱你,濕疹係長期作戰,你一定好辛苦,不過你好叻!好堅強呀

香港天氣真係令好多人好容易有濕疹!我之前有個朋友嚴重濕疹,佢只用清水沖涼,同埋我叫佢戒牛奶!奶類飲品要避!

加油呀


男爵府

積分: 7847


51#
發表於 19-11-20 22:03 |只看該作者
JulieMay 發表於 19-11-20 21:33
養鸚鵡開始

咁你唯有等下,我養左寵物後啲濕疹,哮喘,鼻敏感冇好過仲越黎越嚴重,不過我好彩啲,我ftm,清潔可以做足啲,加油呀


男爵府

積分: 7847


52#
發表於 19-11-20 22:04 |只看該作者
同埋你係咪壓力大同唔夠訓


伯爵府

積分: 18976


53#
發表於 19-11-20 22:13 |只看該作者
JulieMay 發表於 19-11-20 21:33
養鸚鵡開始


唉…咁真好難,唔識點幫你。因又唔可叫你送俾人,你好有愛心,但就辛苦左你自己


象牙宮

積分: 239682


54#
發表於 19-11-20 22:18 |只看該作者
JulieMay 發表於 19-11-20 15:41
我濕疹好多年 最近越黎越嚴重 搽類固醇藥膏都無用 因爲眼腫到睇唔到野。醫生就開左15日類固醇藥我食我好擔 ...





保持運動
保持心情平穩
濕疹, 除了西醫, 你看中醫吧。中西醫配合。
令身体強狀D, 濕疹就不會太惡化。


濕疹几十年了。哎。




想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


大宅

積分: 4532


55#
發表於 19-11-20 23:17 |只看該作者
JulieMay 發表於 19-11-20 21:33
養鸚鵡開始

我家姐的疹都嚴重,睇好耐中醫都未好,轉睇西醫,我叫佢试下蛋王油,佢宜家退左好多。你不房一试搽少許油试下身體有冇敏感,ok再搽患處。
:-D :-?


珍珠宮

積分: 31980


56#
發表於 19-11-20 23:35 |只看該作者
JulieMay 發表於 19-11-20 15:41
我濕疹好多年 最近越黎越嚴重 搽類固醇藥膏都無用 因爲眼腫到睇唔到野。醫生就開左15日類固醇藥我食我好擔 ...

類固醇我都食過一個療程,好似5至7日,之後好好多,已停藥


男爵府

積分: 8360


57#
發表於 19-11-20 23:36 |只看該作者
csbaik 發表於 19-11-20 23:17
我家姐的疹都嚴重,睇好耐中醫都未好,轉睇西醫,我叫佢试下蛋王油,佢宜家退左好多。你不房一试搽少許油 ...

我有搽 係好左少少 但阻止唔到繼續發


男爵府

積分: 8360


58#
發表於 19-11-20 23:39 |只看該作者
szesze_lam 發表於 19-11-20 22:01
樓主 ,首先俾個擁抱你,濕疹係長期作戰,你一定好辛苦,不過你好叻!好堅強呀: ...
多謝你 人大左就堅強ga la ....比我18 22實唸唔通


子爵府

積分: 11813

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


59#
發表於 19-11-21 00:28 |只看該作者
adelaine 發表於 19-11-20 21:37
我同事個仔又係好嚴重,差時會損哂流血,而且已經驗埋血知道致敏源戒口,又睇中醫,不過效果都麻麻。
但近 ...

係邊到買到?


大宅

積分: 4448


60#
發表於 19-11-21 01:03 |只看該作者
adelaine 發表於 19-11-20 21:51
佢話呢隻係專for濕疹……不過甜、酸、辣同奶都要盡量少食

邊度有賣?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo