懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 1322


41#
發表於 20-1-8 20:01 |只看該作者
mfwf 發表於 20-1-8 20:00
我睇私家,感覺好難受⋯

搵多一個睇,接收多d意見,睇下有冇其他方法


大宅

積分: 3179


42#
發表於 20-1-8 20:07 |只看該作者
babytata 發表於 20-1-8 20:01
搵多一個睇,接收多d意見,睇下有冇其他方法

好,我今日都睇左幾個醫生,有中有西,身心都好疲累⋯


大宅

積分: 1322


43#
發表於 20-1-8 20:08 |只看該作者
mfwf 發表於 20-1-8 20:07
好,我今日都睇左幾個醫生,有中有西,身心都好疲累⋯

加油丫,我都好想子宮里面個d血管快d謝


大宅

積分: 2913


44#
發表於 20-1-9 07:19 |只看該作者
mfwf 發表於 19-12-1 23:12
推一下,還有媽媽嗎

樓主加油我曾經三次小產,其中兩次刮宮,感恩BB已經順利出世了,除了身體的復原,心理都要好好看顧,知道你的經歷一定很難受,但放心一定跨得過的,祝福你


大宅

積分: 3179


45#
發表於 20-1-9 11:06 |只看該作者
babytata 發表於 20-1-8 20:08
加油丫,我都好想子宮里面個d血管快d謝

多謝你,也祝福你身體一切良好。


大宅

積分: 3179


46#
發表於 20-1-9 11:08 |只看該作者
我愛小魚仙 發表於 20-1-9 07:19
樓主加油我曾經三次小產,其中兩次刮宮,感恩BB已經順利出世了,除了身體的復原,心理都要好好 ...


多謝你,恭喜你苦盡甘來。


洋房

積分: 73


47#
發表於 20-1-9 21:06 |只看該作者
mfwf 發表於 20-1-8 19:35
你好啊,我來咗m了,但b超見到仲有1cm殘留,好唔開心⋯

你之前講的血管現在如何?

(emoji)替你傷心,希望一切順順利利。

我係上月個胎停左,所以要流產。
因為唔想做手術,所以做藥流。
第一次清唔哂,再塞多次。
點知第二次一啲反應都無,
最近係私家睇,醫生話張刮宮....
食全餐,又拖左成個月,
所以可能你一開始選擇做手術係會更好。
不過你係咪公立做呢?
醫生話刮係可以100%清得哂。。
點解仲有1CM殘流。。。。?
會唔會塞藥可以清埋?

明白個種傷心同憂心,
希望大家都快快康復


大宅

積分: 1119


48#
發表於 20-1-10 14:51 |只看該作者
本帖最後由 nagano109 於 20-1-10 14:51 編輯

個人建議, 最好去西醫check下子宮好返未
再睇中醫, 俾佢地調理下身體先
2邊都OK既話, 係流產後最好都係6個月先再努力
(西醫通常都話2-3個cycle後可以努力, 中醫通常都講半年~)


大宅

積分: 1119


49#
發表於 20-1-10 14:57 |只看該作者
mfwf 發表於 19-12-4 07:29
雖然很多正能量回覆,心裏還是有患得患失的感覺⋯⋯

為什麼有些人可以毫不花費精力就成功生出小孩。 ...

我初初都好似你咁諗
點解亂食野, 食煙, 甚至唔愛BB嗰啲媽媽就生得咁容易
自己咁小心就留都留唔住

不過其實都無得諗人地點點點
不如自己努力養好身子等BB返黎仲好
我明白你都好掛住BB
我地就相信佢下次會健健康康咁返黎吧
共勉之 加油



大宅

積分: 3179


50#
發表於 20-1-11 15:37 |只看該作者
jojomon 發表於 20-1-9 21:06
(emoji)替你傷心,希望一切順順利利。

我係上月個胎停左,所以要流產。

多謝你,我都希望大家都一切順利,快快康復。

我依家都偏向用藥,希望殘留自己排出來。

流產已經好傷心,流唔乾淨更加是一種煎熬,雙重打擊⋯⋯





大宅

積分: 3179


51#
發表於 20-1-11 15:44 |只看該作者
nagano109 發表於 20-1-10 14:57
我初初都好似你咁諗
點解亂食野, 食煙, 甚至唔愛BB嗰啲媽媽就生得咁容易
自己咁小心就留都留唔住:thinking ...

多謝你,我會休養一段時間先再試了。

你講得好啱,無謂比較,最重要是自己努力養好身體,才可以比BB更好的營養,希望一切順利。

點評

nagano109    發表於 20-1-13 10:53


複式洋房

積分: 276


52#
發表於 20-1-18 21:50 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 ScarlettPak88 於 20-1-18 21:51 編輯

我月頭做完藥流,第二日已經停左血咁,於是過兩日就去左睇中醫,中醫比左d 散瘀既藥我,早幾日再返醫院check 就得返兩小塊血塊,都算排得幾乾淨,西醫話下次黎m 就會清曬,我就繼續keep 住睇中醫
其實我覺得可以唔洗等惡露清,用中醫幫手清左殘留組織同瘀血
打算黎多次m之後再照清楚


大宅

積分: 3179


53#
發表於 20-1-19 12:19 |只看該作者
ScarlettPak88 發表於 20-1-18 21:50
我月頭做完藥流,第二日已經停左血咁,於是過兩日就去左睇中醫,中醫比左d 散瘀既藥我,早幾日再返醫院chec ...


多謝你,我手術後幾日都已經睇中醫了,西醫都話可以等下次M排出來,可惜沒有,還是有組織在。

你的是血塊,應該下次M就搞掂到。


複式洋房

積分: 257


54#
發表於 20-1-19 13:01 |只看該作者
JoanneTse 發表於 19-12-1 15:00
出院時戴帽 不要吹風
惡露未清時 清淡飲食就可以 (吾可以食雞酒 行氣活血野 否則惡露有排都吾清)
惡露 ...
想問問還有上班嗎?請病假還是辭工作?


複式洋房

積分: 276


55#
發表於 20-1-19 14:07 |只看該作者
mfwf 發表於 20-1-19 12:19
多謝你,我手術後幾日都已經睇中醫了,西醫都話可以等下次M排出來,可惜沒有,還是有組織在。

你的是血 ...

本帖最後由 ScarlettPak88 於 20-1-19 14:07 編輯

就算下次黎M 之後攪得掂,我暫時都未想咁快面對袉B 呢件事,有d陰影
我有朋友無事無幹都無左三次,又有次做左兩次藥流到第三次要刮宮到依家都未生到。另外有朋友超高齡割完廿幾粒肌瘤都生到,可能BB 真係緣份。
唯有放鬆心情,休息好,始終最緊要都係自己身體。


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo