PinPin 寫道:
冇做怕咩出黎講ar?!
佢冇做咪出黎澄清下law!~
佢冇做過,一定大把媽咪會幫佢la!
我只係想求個明白啫!
我諗好多媽咪都想知道真相,不過唔會走出黎講咋嘛!!
唔該yaupuiyi小姐出黎講2句丫~
唔好再等大家估估下~


fionlai60 寫道:
花左15分鐘睇晒呢度的文章,(只是客觀分析)
1.人地拎綜援幫個女開生日會可能想個女開心下.(天下父母都想自己的仔女開心的).唔通佢開生日會呃你比禮物?
2.faye525講得岩:"有幾隻縮頭龜縮埋一舊排住隊等綜援."
我覺得呢句話對所有單親綜援人仕充滿人身攻擊.(雖然我無拎綜援)但我諗無人想拎綜援的.仲要比人咁話,係吾係好似過份左d呢?
3.其實yaupuiyi出黎講,咁咪仲多交鬧..
4.如果有足夠証明佢有呃綜援,你去去社處申報啦,社處自然有人會搵佢架.
p.s:你何必仲要日日係道鬧個不停呢?大家上呢度都係想搵人傾下計.交流下心得.其實BK媽媽送野出黎都係稔著做好心,希望吾好有人全心呃人地既同情心!
janet 寫道:
貓BB呀貓BB,唔關你事既,你唔好出聲啦,你本來都唔想講就唔好講啦,無端端又要講,講真呀,你唔係唔知你自己幾咁易令人起罵戰架啦,你都係出少句聲好囉!!點解你明知自己會俾人鬧,你都仲要講呢??事不關己,己不勞心呀!!而家人地又唔係話你,講真,當事人要出黎講既,佢自己會囉,唔需要我地幫口或者澄清,其實澎澎聲講左咁耐都只係話一個人,只係其他人覺得人地講佢之嘛!!
PinPin 寫道:
哈哈哈~
拎綜援黎開生日會冇問題?!
你問下d打工仔,納稅人覺得有冇問題?!
佢地話拎綜援個個月手頭緊又點開生日會ar?!
有錢唔係應該留定黎急需咩?!
係屋企開生日會開開心心簡簡單單唔得咩?!
有錢就話大攪,冇錢既唔係話唔可以攪,不過攪得簡單d~
一樣開心,小朋友一樣有禮物!
如果yaupuiyi係冇咁做過,佢出黎講話冇law!
到時大家清楚咪唔駛再係度講law!
而家佢唔出聲,我只會覺得佢係唔敢認~:evil:
[quote]
fionlai60 寫道:
花左15分鐘睇晒呢度的文章,(只是客觀分析)
1.人地拎綜援幫個女開生日會可能想個女開心下.(天下父母都想自己的仔女開心的).唔通佢開生日會呃你比禮物?
2.faye525講得岩:"有幾隻縮頭龜縮埋一舊排住隊等綜援."
我覺得呢句話對所有單親綜援人仕充滿人身攻擊.(雖然我無拎綜援)但我諗無人想拎綜援的.仲要比人咁話,係吾係好似過份左d呢?
3.其實yaupuiyi出黎講,咁咪仲多交鬧..
4.如果有足夠証明佢有呃綜援,你去去社處申報啦,社處自然有人會搵佢架.
p.s:你何必仲要日日係道鬧個不停呢?大家上呢度都係想搵人傾下計.交流下心得.其實BK媽媽送野出黎都係稔著做好心,希望吾好有人全心呃人地既同情心!