單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 908


41#
發表於 04-12-2 11:49 |只看該作者

Re: 小心this member --澎澎聲

?-( ?-( ?-( ?-( ?-(


珍珠宮

積分: 34788


42#
發表於 04-12-2 11:58 |只看該作者

Re: 小心this member --澎澎聲

冇做怕咩出黎講ar?!
佢冇做咪出黎澄清下law!~
佢冇做過,一定大把媽咪會幫佢la!
我只係想求個明白啫!
我諗好多媽咪都想知道真相,不過唔會走出黎講咋嘛!!
唔該yaupuiyi小姐出黎講2句丫~
唔好再等大家估估下~


珍珠宮

積分: 34788


43#
發表於 04-12-2 12:02 |只看該作者

Re: 小心this member --澎澎聲

澎澎聲,
我諗yaupuiyi唔會回應ga lar!
你有料就快快手拎去告佢la!
就算呢度有人覺得佢有問題都唔會出聲,怕出面丫嘛~


男爵府

積分: 7665


44#
發表於 04-12-2 12:33 |只看該作者

Re: 小心this member --澎澎聲

PinPin 寫道:
冇做怕咩出黎講ar?!
佢冇做咪出黎澄清下law!~
佢冇做過,一定大把媽咪會幫佢la!
我只係想求個明白啫!
我諗好多媽咪都想知道真相,不過唔會走出黎講咋嘛!!
唔該yaupuiyi小姐出黎講2句丫~
唔好再等大家估估下~
你覺得澄清有用咩?我之前講d人話我心虛..講真yi宜家既做法我覺得係最好...等d人自己唸..因為佢解釋只會比位人地入..鬧得仲多..亦唔會有停既時侯...再講...如果澎澎聲你有足夠証明去社處道申報既..你去啦...而你之前都講,你以約左社處既人..咁你何必仲要日日係道鬧個不停呢?社處自然有人會搵佢架啦,如佢真係有呃綜援而你有証明..佢應該要發還所有之前扲既綜援金同坐監..咁我覺得咩都夠啦...你唔雖要日嘈夜嘈囉~
仲有我一路都唔想講,因為我知一出聲就會比人鬧既下一個..but你都話報左上社處,咁件事你就交比社處去做吧~


複式洋房

積分: 147


45#
發表於 04-12-2 12:46 |只看該作者

Re: 小心this member --澎澎聲

真係一家唔知一家.事..我日日都有留意尼段野..都幾好睇家


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


46#
發表於 04-12-2 12:52 |只看該作者

Re: 小心this member --澎澎聲

貓BB呀貓BB,唔關你事既,你唔好出聲啦,你本來都唔想講就唔好講啦,無端端又要講,講真呀,你唔係唔知你自己幾咁易令人起罵戰架啦,你都係出少句聲好囉!!點解你明知自己會俾人鬧,你都仲要講呢??事不關己,己不勞心呀!!而家人地又唔係話你,講真,當事人要出黎講既,佢自己會囉,唔需要我地幫口或者澄清,其實澎澎聲講左咁耐都只係話一個人,只係其他人覺得人地講佢之嘛!!
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


子爵府

積分: 13007

畀面勳章


47#
發表於 04-12-2 13:40 |只看該作者

Re: 小心this member --澎澎聲

同意貓BB講法...唔好得把聲靠"嚇"...夠膽就去做......
睇你"凉心過意得去嗎!....大人嚟la"唔好種下D孽"
^.^


大宅

積分: 2080


48#
發表於 04-12-2 13:48 |只看該作者

Re: 小心this member --澎澎聲

花左15分鐘睇晒呢度的文章,(只是客觀分析)
1.人地拎綜援幫個女開生日會可能想個女開心下.(天下父母都想自己的仔女開心的).唔通佢開生日會呃你比禮物?

2.faye525講得岩:"有幾隻縮頭龜縮埋一舊排住隊等綜援."
我覺得呢句話對所有單親綜援人仕充滿人身攻擊.(雖然我無拎綜援)但我諗無人想拎綜援的.仲要比人咁話,係吾係好似過份左d呢?

3.其實yaupuiyi出黎講,咁咪仲多交鬧..

4.如果有足夠証明佢有呃綜援,你去去社處申報啦,社處自然有人會搵佢架.

p.s:你何必仲要日日係道鬧個不停呢?大家上呢度都係想搵人傾下計.交流下心得.其實BK媽媽送野出黎都係稔著做好心,希望吾好有人全心呃人地既同情心!


複式洋房

積分: 314


49#
發表於 04-12-2 15:15 |只看該作者

Re: 小心this member --澎澎聲

其實無論誰是誰非, 就當是誤會, 多d包容吧...

其實yaupuiyi也很可憐, 一個女人帶著bb, 當我看到她囡囡的相片時, 我也feel 到她給她女兒的愛.

這裡始終是親子網, 我真不希望這樣爭吵不休..

:cry: :cry: :cry:
Don't try to understand a person for searching internet. Remembering, full of lies in this world.


珍珠宮

積分: 34788


50#
發表於 04-12-2 15:35 |只看該作者

Re: 小心this member --澎澎聲

哈哈哈~
拎綜援黎開生日會冇問題?!
你問下d打工仔,納稅人覺得有冇問題?!
佢地話拎綜援個個月手頭緊又點開生日會ar?!
有錢唔係應該留定黎急需咩?!
係屋企開生日會開開心心簡簡單單唔得咩?!
有錢就話大攪,冇錢既唔係話唔可以攪,不過攪得簡單d~
一樣開心,小朋友一樣有禮物!
如果yaupuiyi係冇咁做過,佢出黎講話冇law!
到時大家清楚咪唔駛再係度講law!
而家佢唔出聲,我只會覺得佢係唔敢認~:evil:

fionlai60 寫道:
花左15分鐘睇晒呢度的文章,(只是客觀分析)
1.人地拎綜援幫個女開生日會可能想個女開心下.(天下父母都想自己的仔女開心的).唔通佢開生日會呃你比禮物?
2.faye525講得岩:"有幾隻縮頭龜縮埋一舊排住隊等綜援."
我覺得呢句話對所有單親綜援人仕充滿人身攻擊.(雖然我無拎綜援)但我諗無人想拎綜援的.仲要比人咁話,係吾係好似過份左d呢?

3.其實yaupuiyi出黎講,咁咪仲多交鬧..

4.如果有足夠証明佢有呃綜援,你去去社處申報啦,社處自然有人會搵佢架.

p.s:你何必仲要日日係道鬧個不停呢?大家上呢度都係想搵人傾下計.交流下心得.其實BK媽媽送野出黎都係稔著做好心,希望吾好有人全心呃人地既同情心!


民房

積分: 69


51#
發表於 04-12-2 15:37 |只看該作者

Re: 小心this member --澎澎聲

janet 寫道:
貓BB呀貓BB,唔關你事既,你唔好出聲啦,你本來都唔想講就唔好講啦,無端端又要講,講真呀,你唔係唔知你自己幾咁易令人起罵戰架啦,你都係出少句聲好囉!!點解你明知自己會俾人鬧,你都仲要講呢??事不關己,己不勞心呀!!而家人地又唔係話你,講真,當事人要出黎講既,佢自己會囉,唔需要我地幫口或者澄清,其實澎澎聲講左咁耐都只係話一個人,只係其他人覺得人地講佢之嘛!!


終於搵到個似樣留言,janet,好奇怪明明係佢post我出黎叫人插我,我咬返佢有乜問題?呢個topic係佢開既,我冇四圍開topic咬佢,有乜唔妥?佢玩,我跟ja wo,況且如果我有半隻字係老屈佢佢出黎澄清n年啦,洗乜叫班丐幫係出轉移視線?(嘻,雖然我都有份插"澎澎聲")丐幫日日回應我我實日日跟住玩格,依家連bk屎坑貓bb都出聲,更加好,綜緩雙星,great!

社署,報左啦!
大種乞衣yaupuiyi衰格錄 click here[img align=left]http://yip.lui8.com/Q.picture/514.gif[/img]


民房

積分: 69


52#
發表於 04-12-2 15:42 |只看該作者

Re: 小心this member --澎澎聲

PinPin 寫道:
哈哈哈~
拎綜援黎開生日會冇問題?!
你問下d打工仔,納稅人覺得有冇問題?!
佢地話拎綜援個個月手頭緊又點開生日會ar?!
有錢唔係應該留定黎急需咩?!
係屋企開生日會開開心心簡簡單單唔得咩?!
有錢就話大攪,冇錢既唔係話唔可以攪,不過攪得簡單d~
一樣開心,小朋友一樣有禮物!
如果yaupuiyi係冇咁做過,佢出黎講話冇law!
到時大家清楚咪唔駛再係度講law!
而家佢唔出聲,我只會覺得佢係唔敢認~:evil:

[quote]
fionlai60 寫道:
花左15分鐘睇晒呢度的文章,(只是客觀分析)
1.人地拎綜援幫個女開生日會可能想個女開心下.(天下父母都想自己的仔女開心的).唔通佢開生日會呃你比禮物?
2.faye525講得岩:"有幾隻縮頭龜縮埋一舊排住隊等綜援."
我覺得呢句話對所有單親綜援人仕充滿人身攻擊.(雖然我無拎綜援)但我諗無人想拎綜援的.仲要比人咁話,係吾係好似過份左d呢?

3.其實yaupuiyi出黎講,咁咪仲多交鬧..

4.如果有足夠証明佢有呃綜援,你去去社處申報啦,社處自然有人會搵佢架.

p.s:你何必仲要日日係道鬧個不停呢?大家上呢度都係想搵人傾下計.交流下心得.其實BK媽媽送野出黎都係稔著做好心,希望吾好有人全心呃人地既同情心!
[/quote]


睇到邊d至係人講既說話未呀丐幫一眾第子?妳地幫主玩我果陣有當呢度係親子網咩?個扒街仲驚呢度人流唔多貼出自由講場呀,大種乞衣yaupuiyi,死出黎,我有老屈妳天打雷劈!妳有做過虧心事又敢唔敢發誓呀?
大種乞衣yaupuiyi衰格錄 click here[img align=left]http://yip.lui8.com/Q.picture/514.gif[/img]


別墅

積分: 700


53#
發表於 04-12-2 17:19 |只看該作者

Re: 小心this member --澎澎聲

澎澎聲,

我睇左幾日你既留言,只有一個感覺,駛唔駛去到咁盡丫?

雖然我都覺得yaupuiyi如果真係有呃綜援同埋其他bk媽咪d同情心係唔啱.但係你咁樣對佢,好似你都好唔啱喎....

你話你同佢係朋友,知道佢咁多野,你覺得佢唔啱既話,大可以選擇唔同佢做朋友架.點解仲可以咬住唔放?你話佢先撩者賤,佢撩你既時候,又唔知係你,都唔係話故意去挑戰你丫.再講丫,我諗好多bk媽咪只係平心而論呢件事,好多唔係幫住你既人,你就話人地係大種乞兒,有無尊重過人架?

我雖然唔識呢個yaupuiyi,但佢都係一個單親媽咪,一個女人帶住個女生活,我諗絕對唔係一件容易既事囉,唔好因為你一個人的喜怒哀樂,搞到呢個媽咪唔可以再攞綜援,到時人地兩母女點生活?害到個小朋友就唔係咁好啦.我唔係話認同個媽媽做出d欺騙行為,但諗一下,人地有頭髮,都唔想做喇哩啦.施比受更為有福.而且,你如果真係做到只損人不利己,而你又覺得你做得好啱既,carry on.....

如果你真係覺得自己一d都唔過份既,大可以用你本身既id出黎繼續鬧人,無必要用個假id丫.....

我post呢篇文章,唔係話幫邊個,只係講我既感受....有得罪的話請見諒.

ps.如果你有小朋友的話,我諗你都希望你個小朋友長大後,會對人會大方一點.....寬容一點....開心一點
:-D 幸福是當我擁有你 :-D http://tw.pg.photos.yahoo.com/ph/fibe001/album?.dir=/861c


民房

積分: 69


54#
發表於 04-12-2 18:21 |只看該作者

Re: 小心this member --澎澎聲

多餘,長篇大論,歪曲事理
大種乞衣yaupuiyi衰格錄 click here[img align=left]http://yip.lui8.com/Q.picture/514.gif[/img]


複式洋房

積分: 147


55#
發表於 04-12-2 18:30 |只看該作者

Re: 小心this member --澎澎聲

澎澎聲


子爵府

積分: 10572


56#
發表於 04-12-2 20:52 |只看該作者

Re: 小心this member --澎澎聲

澎澎聲,你上次咪叫我唔好講嘢住,等睇戲,點知轉頭無晒聲氣,係自由講場度無嘢講,原來你地轉左嚟呢度玩都唔通知一聲,真係對唔住D支持你既friends.


複式洋房

積分: 258


57#
發表於 04-12-2 23:36 |只看該作者

Re: 小心this member --澎澎聲

究竟呢套戲到最後,個戲名會叫做--「天網灰灰,疏而不漏」呀,定叫做--「本故事純屬虛構,如有雷同,實屬巧合」呢?
真係耐人尋味!


等待驗證會員

積分: 934


58#
發表於 05-1-5 13:48 |只看該作者

Re: 小心this member --澎澎聲

絕對同意.

click 下: ?-(
http://www.baby-kingdom.com/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=237170&forum=24#3237200

他媽哥池 寫道:
faye525,
咁係你自己敏感o者. 你敏感我都幫你唔倒o架喎. 我只係會幫手抽出呃神騙鬼哥班人.
你睇後唔睇前?! 我話有幾隻........ :exclaim:
[size=medium]mymyso


民房

積分: 87


59#
發表於 05-1-5 17:58 |只看該作者

Re: 小心this member --澎澎聲

?-( ?-( ?-( ?-( ?-( ?-( ?-( ?-( ?-(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo