時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   3


琥珀宮

積分: 191309

馬年勳章


41#
發表於 19-12-23 14:05 |只看該作者
woodpecker 發表於 19-12-23 06:32
搞事集團喺一地兩檢已經想搞大佢,點知釘豬健俾閉路電視捉到正。

如果逃犯條例搞唔起,佢地都會搞明日大嶼 ...

一定攪23條


琥珀宮

積分: 175233

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


42#
發表於 19-12-23 14:09 |只看該作者
根本係借口而成機搞事!
邊個做特首都唔關事!班賣國賊同外國係(emoji)啱借口出兵姐!
若要人不知 唔好咁低B !  : P


伯爵府

積分: 16762


43#
發表於 19-12-23 14:10 |只看該作者
班黃屍曱甴連痾唔出都賴林鄭, 搞事只係遲早嘅事!


象牙宮

積分: 216490


44#
發表於 19-12-23 14:36 |只看該作者

回覆樓主:

我覺得佢哋係借題發揮


子爵府

積分: 12898

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


45#
發表於 19-12-23 16:04 |只看該作者
Ckofy 發表於 19-12-23 08:45
今次暴動可以成事,除左有計劃、有組織、有黑金、有好既marketing外 ,最重要係蠢人夠多!
...

非常認同。唔係有咁多白痴黃屍根本唔成事,最多只會有幾次遊行。


禁止訪問

積分: 6754


46#
發表於 19-12-23 16:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 6754


47#
發表於 19-12-23 16:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10523


48#
發表於 19-12-23 16:13 |只看該作者
yericy 發表於 19-12-23 16:08
你答到咁模糊
721確實係發生在元朗站,點樣唔關佢事?
邊度模糊?係呀!7月21日元朗站打鬥事件係關林卓廷事,是這人挑起事端,之後黑白衫兩幫人互毆鬥,這是不爭的事實,非常清楚。
How are you?


禁止訪問

積分: 6754


49#
發表於 19-12-23 16:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10523


50#
發表於 19-12-23 16:18 |只看該作者
yericy 發表於 19-12-23 16:15
講野9唔搭8
因為你是YC, 所以你唔明呀!
你可以睇多啲,唔好只睇黃媒黑記嘅「報道」,咁你可能會明架啦。
How are you?


侯爵府

積分: 23781

2024年龍年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


51#
發表於 19-12-23 16:50 |只看該作者

回覆樓主:

一定搵到其他籍口,可以區選前話唔公平之類,之後咪乘機暴動囉


大宅

積分: 2047


52#
發表於 19-12-23 17:00 |只看該作者
chan1951 發表於 19-12-23 00:35
係咪100%唔會出現這半年來那麼多的示威暴力事件?

一定唔會放過政府同中國。呢次為返送中出黎攪,但撤回了都唔肯收手,製造幾個無可能實現既訴求攪大佢。就算30年前64民運都每年遊行啦,咁熱血又唔見佢地擺埋中日抗戰、8國聯軍出黎遊行。隻隻犲狼睇住香港死挫敗中國,又難得香港白痴人口原來咁多作配合


伯爵府

積分: 15250


53#
發表於 19-12-23 23:31 |只看該作者
yericy 發表於 19-12-23 16:10
而家都已經可以亂咁拉人,唔使理武力指引,同23條有乜分別?
3萬幾人,仲有軍隊,咁都驚?
要反gei立唔立法 ...

亂拉人?無暴徒就唔使拉人啦!你又知無理武力指引?边個國家警察有香港警察咁克制?無死一個人。立左23條你地咪繼續反囉,睇下點


禁止訪問

積分: 6754


54#
發表於 19-12-23 23:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4471


55#
發表於 19-12-24 00:34 |只看該作者
見到咁多人被洗左腦已經知道呢個局鋪左10年以上


珍珠宮

積分: 39133

馬年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


56#
發表於 19-12-24 00:38 |只看該作者
20020116 發表於 19-12-23 01:24
我係冇諗過香港原來咁多無腦白痴,就算反政府,將怨恨轉嫁埋落警隊都好,但眼見黑暴對社會嘅傷害 ,就是你 ...

完全同意你講法
點解咁多暴徒
就係而家香港好多白痴的人
特別多謝一班鍵盤戰士
去縱容
搞到暴徒是非不分
沒有醒覺自己原來做得幾錯


子爵府

積分: 10231


57#
發表於 19-12-24 00:39 |只看該作者
任何事都锾會一一上


男爵府

積分: 6622


58#
發表於 19-12-24 00:42 |只看該作者

回覆樓主:

根本D泛狗未斷過攪事!!只不過睇下攪中邊一泛。。就如今次支持反派的人、有一部份人是過往一直都討厭民主、泛民的已完、可惜被一已私慾、蒙蔽雙眼!!


伯爵府

積分: 15250


59#
發表於 19-12-24 14:14 |只看該作者
yericy 發表於 19-12-23 23:50
你覺得用棍打到阿伯攤攤腰要係合法?
你覺得係商場無端端撞到途人入防煙門係合法?

你喺現埸?你清楚哂前因後果?混亂時期D人喺現場做咩?又扮路過?又扮無辜,半年來又唔見有人打我,正常人都盡力回避呢D地方啦,留係現埸咪係暴徒同阻警察做野既黃c囉!


男爵府

積分: 8538

畀面勳章 BK Milk勳章


60#
發表於 19-12-24 20:05 |只看該作者
只係遲早,刧數難逃。
因香港人原來無我所想的聰明,醒目。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo