美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1567


41#
發表於 09-5-24 21:56 |只看該作者

想做laser 去斑

引用:
原帖由 babesiu 於 09-5-24 20:11 發表
我做兩次#1064已經淡咗八成.


Pls pm the details to me...Many thanks!!!!!!


大宅

積分: 1567


42#
發表於 09-5-24 21:58 |只看該作者

想做laser 去斑

Hi HappyHelena
請PM給我(北角個位醫生)
Many thanks!!!!!


禁止發言

積分: 1799


43#
發表於 09-5-24 22:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 1799


44#
發表於 09-5-24 22:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 421


45#
發表於 09-5-24 22:55 |只看該作者
原帖由 HappyHelena 於 09-5-24 22:14 發表
pm晒啦...



新手是否不能收pm? 等我仲即開A/c 添 , 可否試send 給我
你做了多少次, result如何?請繼續update 呀!!


別墅

積分: 880


46#
發表於 09-5-25 10:59 |只看該作者
原帖由 babesiu 於 09-5-22 17:30 發表
做炭粉果隻好易反黑喎. #1064應該唔會.


我無做過碳粉﹐所以唔太清楚。我醫生整係同我講“碳粉”家野無咩跟據....所以我一路無試


別墅

積分: 880


47#
發表於 09-5-25 11:08 |只看該作者
原帖由 jayconnor 於 09-5-22 19:13 發表
hw


where u get it done and how much, how many times???if u could send me details pls...thanks


我在金鐘/中環區做架﹐$3800 /5次﹐ 全面做﹐醫生做定點打斑﹐包埋第一set藥﹐follow up得好好﹐亦唔hard sell。間唔中我仲會撞到D明星仔去做treatment添...


大宅

積分: 1012


48#
發表於 09-5-25 13:36 |只看該作者
可否pm 個收費每次500doctor的資料給我?

原帖由 HappyHelena 於 09-5-24 22:05 發表


佢收費每次500, 都係打有斑既位架, 無consultation fee架


大宅

積分: 1031

BK Milk勳章


49#
發表於 09-5-25 15:02 |只看該作者
各位sis, 請pm doctor資料給我!


禁止發言

積分: 1799


50#
發表於 09-5-25 15:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 683


51#
發表於 09-5-25 17:03 |只看該作者
Happyhelena,
I also want your north point doctor info, please pm me. thankyou!


複式洋房

積分: 421


52#
發表於 09-5-25 18:33 |只看該作者
原帖由 HappyHelena 於 09-5-25 15:13 發表


我岩岩pm左你啦..

我都係上星期三至做左一次, 而家已經吾紅無損, d斑斑好似淡左少少, 不過之前醫生都話我呢d起碼都要做5-6次, 3個星期後會再去做! ...



咁佢話你個D 是咩斑? 激完有否深色then 脫出
我怕变勁深色, 点見人呀?


複式洋房

積分: 421


53#
發表於 09-5-25 18:38 |只看該作者
sorry , happyhelena 已再看前面的帖
希望你快D 白淨淨 :)


水晶宮

積分: 70452

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章


54#
發表於 09-5-25 18:41 |只看該作者
Hi HappyHelena
請PM給我(北角個位醫生)
thank


民房

積分: 9


55#
發表於 09-5-25 19:26 |只看該作者
原帖由 HappyHelena 於 09-5-22 14:53 發表
之前係某個家庭醫生道做, 6000/3次, 不過無咩效果囉, 而家岩岩係另外一個醫生 (北角) 道做, 果個醫生好多人睇,一book都要book成個月至有位, 佢一幫我睇就話我係荷爾蒙斑, 吾係雀斑, 所以打到之前咁結焦係去吾到架喎, ...



我都有斑斑既困擾,又唔多敢去美容中心做.
可以pm我嗎helena?我都係新手黎!!!


禁止訪問

積分: 11849


56#
發表於 09-5-25 19:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9326

醒目開學勳章 畀面勳章


57#
發表於 09-5-25 20:49 |只看該作者
我做facial果度都有去斑treatment架!
佢仲俾左d真實例子我睇過~ 又真係幾ok下~
不過我又唔係好care 我d斑..
4千幾蚊有facial有埋產品用


大宅

積分: 4370

畀面勳章


58#
發表於 09-5-25 21:02 |只看該作者
原帖由 HappyHelena 於 09-5-22 14:53 發表
之前係某個家庭醫生道做, 6000/3次, 不過無咩效果囉, 而家岩岩係另外一個醫生 (北角) 道做, 果個醫生好多人睇,一book都要book成個月至有位, 佢一幫我睇就話我係荷爾蒙斑, 吾係雀斑, 所以打到之前咁結焦係去吾到架喎, ...



PLS PM ME DETAIL, THX


洋房

積分: 37


59#
發表於 09-5-25 21:21 |只看該作者

回覆 56# babesiu 的文章

我有係CASE做(高x醫務集團-類似卓x個d),佢地有個beauty centre,我之前做左一年,一個月只可以做一次.雖然成$15,000有13次倒,不過都好得ar.依家我停左做成半年la,唔單子d斑keep到無再出,而且塊面成日唔搽粉都依然好白,一d都唔似以前唔化妝時塊面甘暗黃.

我個d係深層斑,表面好淺色,其實藏哂係底,起碼要做5-6次先見效.醫生話反而面頭好深個d,一做彩光就起哂.所以,我一定要做激光先岩我,而且呢隻係最新,唔會結焦ga.

醫生同美容師做差距成幾仟蚊,不過我覺得效果一樣甘好,無為要比多幾仟蚊哂.希望我ga sharing
可以幫到你地la.


禁止發言

積分: 1799


60#
發表於 09-5-26 09:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo