自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   2


翡翠宮

積分: 81391

2018復活節勳章 開心吸收勳章 親子王國15週年勳章


41#
發表於 20-3-7 10:01 |只看該作者
本帖最後由 tester5 於 20-3-7 10:01 編輯
silvergirl 發表於 20-3-7 09:47
都幾好,有責任的學校!真係要補一下先得!放遲一、兩個星期都好。

我都覺得學校好好,停課期間真係冇停過網上課程和功課。老師又打黎了解下小朋友,又日日係eclass鼓勵同學。
現在放遲幾多我地家長都未知,不過我地一定會配合學校安排。

家校合作好重要。


翡翠宮

積分: 81391

2018復活節勳章 開心吸收勳章 親子王國15週年勳章


42#
發表於 20-3-7 10:04 |只看該作者
katrinamama 發表於 20-3-7 09:19
agree, 讀書叻既可能一睇就明,加上讀書叻既又自動自覺睇吓書,問題不大

但有些成績差的,可能屋企人又唔 ...

我自己都跟下,但始終我日日要返工,未必好全面。
老師始終專業d,由老師再講解下總有得著。

萬地高樓從地起,根基好重要。


翡翠宮

積分: 75393


43#
發表於 20-3-7 10:30 |只看該作者
cyhin 發表於 20-3-7 09:29
認同你講法,但這個時勢,已經唔會考慮什麼犧牲犧牲! 其實停課日子,小朋友先係最大犧牲者! 好多大人要返工 ...

又唔會用「犧牲」去形容囉
小朋友仲有大把機會學習啦,時勢係要咁,大家唯有接受和面對!多有多學,少有少學!
就算復課後要考試,因停課成績退步了又如何呢?小五考呈分係會影響大D。
同埋停課時間都可以學D書本以外既野啦,自侓/Set 時間表....等等啦 ......
好似我女學校都要照默書,測驗,我完全放手比佢自己溫,估唔到成績也OK 喎,咪又係學習之一囉,佢唔多唔少學到自己溫書的形式了!
總之Be Positive啦!


水晶宮

積分: 61059


44#
發表於 20-3-7 10:34 |只看該作者
myfaye 發表於 20-3-7 00:57
根本就係家長教

最慘唔識教,小朋友唔授教


翡翠宮

積分: 81391

2018復活節勳章 開心吸收勳章 親子王國15週年勳章


45#
發表於 20-3-7 10:38 |只看該作者
本帖最後由 tester5 於 20-3-7 10:39 編輯
Myluckybaby 發表於 20-3-7 09:50
本帖最後由 Myluckybaby 於 20-3-7 09:52 編輯

我仔小五生,學校一年考三個試,第一個試考咗d閒科就因 ...

我自己覺得小五比小六更慘,小六都過左呈一、呈二,呈三唔考都算。
而小五呈一打亂了,就好影響孩子升中的心理準備。
呢段時間真係要自己加油,希望暑假可盡快追返進度


翡翠宮

積分: 84607

牛年勳章


46#
發表於 20-3-7 11:17 |只看該作者
tester5 發表於 20-3-7 10:38
我自己覺得小五比小六更慘,小六都過左呈一、呈二,呈三唔考都算。
而小五呈一打亂了,就好影響孩子升中的 ...

係,小五慘啲,一返去就呈一,升上小六可能好多小五知識未打穩


侯爵府

積分: 21276

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章


47#
發表於 20-3-7 11:27 |只看該作者

回覆樓主:

最受影響應該係小五同中五個班。


禁止訪問

積分: 61348


48#
發表於 20-3-7 11:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 35860

母親節2025勳章


49#
發表於 20-3-7 11:29 |只看該作者
cyhin 發表於 20-3-6 21:35
四月尾如復唔到課,其實教育局會否考慮今個學年提早結業呢,就算網上教學,小孩子根本未必明白!今過下學期 ...

非常時期,家長都要幫手教啦,點解要停學?


禁止訪問

積分: 61348


50#
發表於 20-3-7 11:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 61348


51#
發表於 20-3-7 11:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 81391

2018復活節勳章 開心吸收勳章 親子王國15週年勳章


52#
發表於 20-3-7 11:46 |只看該作者
IloveJJ 發表於 20-3-7 11:32
幾時都係讀書差既去補,何來有讀書好既去陪差既留堂?

講得好啱,個別情況,絕對應該和學校個別商討。我兩個讀書比較差,希望老師跟緊一點。


公爵府

積分: 27475

2024年龍年勳章 HiPP勳章(1)


53#
發表於 20-3-7 11:49 |只看該作者
tester5 發表於 20-3-7 11:46
講得好啱,個別情況,絕對應該和學校個別商討。我兩個讀書比較差,希望老師跟緊一點。

...

可以個別地跟老師視像教學嗎?主要集中唔明白的地方。


別墅

積分: 916


54#
發表於 20-3-7 11:57 |只看該作者
IloveJJ 發表於 20-3-7 11:28
小學的課程,其實大部分與中學無關連,中英文係講根基,那些根基將會學到中三,不會因為少兩個月就沒了。
...

有無咩中英文書推介?


禁止訪問

積分: 61348


55#
發表於 20-3-7 12:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 49916


56#
發表於 20-3-7 12:23 |只看該作者
IloveJJ 發表於 20-3-7 11:28
小學的課程,其實大部分與中學無關連,中英文係講根基,那些根基將會學到中三,不會因為少兩個月就沒了。
...

本帖最後由 wan_sosin 於 20-3-7 12:27 編輯

我只係針對地回應樓主嘅提意。


翡翠宮

積分: 81391

2018復活節勳章 開心吸收勳章 親子王國15週年勳章


57#
發表於 20-3-7 12:24 |只看該作者
sunnymama2 發表於 20-3-7 11:49
可以個別地跟老師視像教學嗎?主要集中唔明白的地方。

個別視象教學又真係唔知做唔做到?可以問問老師。

呢段時間我地家長和老師溝通都多左,又有網上學習,都了解多左學校既教學。我覺得都算是不幸中的一件好事。


珍珠宮

積分: 40952


58#
發表於 20-3-7 13:05 |只看該作者
IloveJJ 發表於 20-3-7 11:33
小朋友唔受教,係家長既問題,唔係老師既責任,更加不是其他家長學生有責任去一齊補課。
...

絶對是!教好孩子絶對是家長的責任!


別墅

積分: 916


59#
發表於 20-3-7 13:46 |只看該作者
IloveJJ 發表於 20-3-7 12:00
幾多年級?睇開咩程度書?喜歡咩類型?

五年級,中文睇開山邊社嘅兒童文學,英文只睇到my weird school程度嘅書。


公爵府

積分: 27364

好媽媽勳章


60#
發表於 20-3-7 13:56 |只看該作者
Myluckybaby 發表於 20-3-7 09:50
本帖最後由 Myluckybaby 於 20-3-7 09:52 編輯

我仔小五生,學校一年考三個試,第一個試考咗d閒科就因 ...

me 2,我真係開始諗吓考慮重讀。因為咁樣呈分一定衰

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo