跳至

首頁
12345...64

尾頁
   0


男爵府

積分: 8674


41#
發表於 04-12-2 23:48 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 155)

5: bye bye
焯峰!!


大宅

積分: 4367


42#
發表於 04-12-2 23:49 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 155)

5,

if U feel your relative become confusion, U should bring him/her to hospital ah!!!! It is an emergency condition!!!! hope U no trouble ah!!!!
[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid150/p3e66b2fbef21b335d386b7273109e2fe/f5ec1a3f.jpg[/img]


大宅

積分: 2998

醒目開學勳章


43#
發表於 04-12-2 23:50 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 155)

比比

哎呀, 咁你咪要閃咯 :cry:

winwin,
你今晚會唔會睇張智霖呀??

Jenny,
係咁'mun'唔會有人得閒黎呀, 無guest開唔到party 啦


大宅

積分: 4367


44#
發表於 04-12-2 23:50 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 155)

Winsor & 5,

bye bye la!!!! bathing pang pang now & watch ' deep night TV '!!!!! :lol: :lol:

[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid150/p3e66b2fbef21b335d386b7273109e2fe/f5ec1a3f.jpg[/img]


男爵府

積分: 8674


45#
發表於 04-12-2 23:50 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 155)

Jenny: Thanks!! hehe!!
我都要洗白白喇
焯峰!!


男爵府

積分: 8674


46#
發表於 04-12-2 23:51 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 155)

Cellcell: 今晚....um...應該睇! 一齊丫
焯峰!!


大宅

積分: 4367


47#
發表於 04-12-2 23:52 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 155)

[quote]
cellcellu 寫道:

winwin,
你今晚會唔會睇張智霖呀??

( I'm sure, I must watch )!!!!

:lol:
[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid150/p3e66b2fbef21b335d386b7273109e2fe/f5ec1a3f.jpg[/img]


大宅

積分: 4367


48#
發表於 04-12-2 23:54 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 155)

cell,

OK la, BD party maybe next year la!!!! Will U go to Japan this month with Chole??? :mrgreen:
[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid150/p3e66b2fbef21b335d386b7273109e2fe/f5ec1a3f.jpg[/img]


大宅

積分: 3705


49#
發表於 04-12-2 23:58 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 155)

Wa...all of u hv gone after I studied this afternoon messages :-(


大宅

積分: 2998

醒目開學勳章


50#
發表於 04-12-2 23:59 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 155)

winwin, Jenny,
我地晚晚都一齊睇架啦, 唔做完唔捨得訓

Jenny,
no la, 顏生band左啦. 佢話chloe一扭計我就發脾氣, 如果係日本佢要湊2個, 分分鐘要提早返香港...所以咪搞佢呀
所以放6日假都唔知做mud好


大宅

積分: 2998

醒目開學勳章


51#
發表於 04-12-3 00:01 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 155)

我都去洗白白先, 出黎睇靓仔


大宅

積分: 3705


52#
發表於 04-12-3 00:01 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 155)

Cell,
Hi Long time no chat la!! Miss u ah!! :mrgreen:

Gladys & Helenpopo,
Congrat ah!! Lam Lam only on waiting list zei!! :-( But no harm, as I'll not pay regristration fee even LamLam is being accepted!! :lol:

K,
JJ's new furniture is very good ah!!


大宅

積分: 3705


53#
發表於 04-12-3 00:08 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 155)

[size=large]Chu Chu& Kei Kei,

HAPPY BIRTHDAY AH!!!


男爵府

積分: 8506

熱血勳章


54#
發表於 04-12-3 00:31 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 155)

[size=medium]祺祺、豬豬:



From Taffy


男爵府

積分: 5208


55#
發表於 04-12-3 00:39 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 155)

祺祺、豬豬:

婆婆老人家用老式方法:

恭祝您福壽與天齊,
興賀您生辰快樂,
年年都有今日,
歲歲都有今朝,
恭喜您恭喜您!


大宅

積分: 3705


56#
發表於 04-12-3 00:43 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 155)

Jovian,
Taffy St. Cat ok ng ok ??


男爵府

積分: 5208


57#
發表於 04-12-3 00:57 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 155)

St.Cath 暫時係咪得


男爵府

積分: 8674


58#
發表於 04-12-3 01:49 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 155)

[size=medium]祺祺, 豬豬: 生日快樂!!!
焯峰!!


伯爵府

積分: 15363

2018復活節勳章


59#
發表於 04-12-3 07:33 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 155)

[size=medium]Happy Birthday to 祺祺 & 豬豬


伯爵府

積分: 15363

2018復活節勳章


60#
發表於 04-12-3 07:38 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 155)

[size=small]Winsor,

唔好意思呀, 部機yesterday night down 左, 今早才見到個 message.

Re : Taffy 媽 question

係呀, 佢地話留左間房wor

首頁
12345...64

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo