時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 30050


41#
發表於 20-3-28 11:33 |只看該作者
點解話因為佢職業而針對佢?睇醫生要填寫或報上職業的嗎?


伯爵府

積分: 15250


42#
發表於 20-3-28 11:40 |只看該作者
木土土 發表於 20-3-28 11:01
本帖最後由 木土土 於 20-3-28 11:14 編輯

有睇記者會,醫管局話護士叫女警帶口罩,轉頭去做野,番轉頭見佢無帶,就覺得佢拒絕。應該講清楚有無比個口罩佢?唔帶係咩原因,如果真係玩野唔帶,護士應該拒绝治理。新聞仲話個護士感覺不適,點解會即時感覺不適?分明玩野啦! 護士玩野單打呢D只有女警自己感受到,警方出來道歉唔出奇,唔表示件事無疑點,有疑點就要攪清楚,都唔可以盲撑醫護


伯爵府

積分: 19030

牛年勳章


43#
發表於 20-3-28 11:43 |只看該作者
VICTLEUNG 發表於 20-3-28 10:41
女警唔會犯錯?護士就係黑護?

同問
為己為人係醫院都應該要有mask


子爵府

積分: 12575


44#
發表於 20-3-28 11:55 |只看該作者
水草 發表於 20-3-28 10:49
去得醫院,就係知道自己要醫病,點會唔戴口罩保護自己?? 有心人有意抹黑, 已經澄清左 好多次, 女警由上 ...

算把啦!撐警應該指責呢d害群之馬,佢做得唔好仲幫佢扭曲事實,咁點會改好,咪搞到更多枯枝。


琥珀宮

積分: 169645


45#
發表於 20-3-28 11:56 |只看該作者
PacoMum 發表於 20-3-28 11:40
有睇記者會,醫管局話護士叫女警帶口罩,轉頭去做野,番轉頭見佢無帶,就覺得佢拒絕。應該講清楚有無比個 ...

本帖最後由 木土土 於 20-3-28 12:02 編輯

而家比人鬧既係警員,若有疑點,你認為警方唔會攪清楚就出來道歉?你究竟有無睇清楚警方道歉聲明(下圖point 1)
警方道歉聲明,已講明同有關警員了解過。如果真係因為無口罩戴唔到,醫護人員又比唔到,警方道歉聲明點會唔提?今時今日既警方,肯定會反駁,唔會就咁食隻死貓比人屈。

比人鬧既一方,自己無反駁唔解釋,反而怪鬧人既一方未詳細講出當時情況,係咩玩法咩道理?



附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊


珍珠宮

積分: 30983


46#
發表於 20-3-28 11:58 |只看該作者
PW530 發表於 20-3-28 10:32
事必有因, 我不是偏袒,如果做錯就應該懲罰 應該FC件事先 : ...

絕對認同

一定要搞清楚佢點解唔戴口罩

畀埋口罩, 叫佢戴, 都唔肯就一定係佢唔啱


珍珠宮

積分: 30983


47#
發表於 20-3-28 12:00 |只看該作者
木土土 發表於 20-3-28 11:56
而家比人鬧既係警員,若有疑點,你認為警方唔會攪清楚就出來道歉?你究竟有無睇清楚警方道歉聲明(下圖poi ...

好鍾意你最尾嗰幾句

以前嘅警方, 實在食咗太多死貓


珍珠宮

積分: 45815


48#
發表於 20-3-28 12:02 |只看該作者
seaman1982 發表於 20-3-28 11:00
報咩警?濫用警力!犯左邊條法例?
就算病人有情緒問題都係用醫院保安㗎咋。叫佢帶口罩唔帶就報警?
唔帶口罩 ...

有叫過保安就叫保安作證。
無叫過保安就係醫院失職。


珍珠宮

積分: 30983


49#
發表於 20-3-28 12:03 |只看該作者
mandy952 發表於 20-3-28 10:38
其實冇戴口罩本身應該都入唔到醫院門口啦,成件事有古怪

我都係咁諗

唔通個女警戴住口罩入醫院, 入到去特登除咗佢, 點解要除咗佢呢?

成件事好奇怪


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


50#
發表於 20-3-28 12:04 |只看該作者

回覆樓主:

政治及有關爭拗話題或最終演變成相關討論,現已移到時政擂台
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


琥珀宮

積分: 169645


51#
發表於 20-3-28 12:04 |只看該作者
ocarebear 發表於 20-3-28 12:00
好鍾意你最尾嗰幾句

以前嘅警方, 實在食咗太多死貓

請問過去有邊隻死貓,警方係唔出聲反駁就吞咗?


男爵府

積分: 6618

2024年龍年勳章


52#
發表於 20-3-28 12:06 |只看該作者
希望以後警察驅趕暴徒時更盡力, 因為都出晒警告啦, 暴徒唔聽人講咪抵拉lor, 暴徒反抗咪抵打lor, 警察有邊一次唔係費盡心機驅趕人? 次次都俾晒機會想放過佢地, 過去 9個月, 都唔話仲走出來暴動就一定要再加把勁去拉人:ahmeowsmart: 犯錯最緊要肯認!


水晶宮

積分: 51853

牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


53#
發表於 20-3-28 12:07 |只看該作者
平平常常 發表於 20-3-28 12:02
有叫過保安就叫保安作證。
無叫過保安就係醫院失職。

作咩証呢?有人說要追究了嗎?警隊都作出官方道歉,就完事了。兩邊當事人都冇出聲,就一班不關事的網民在吵。還要什麼cctv什麼保安作証,搞不搞笑。


珍珠宮

積分: 30983


54#
發表於 20-3-28 12:08 |只看該作者
木土土 發表於 20-3-28 12:04
請問過去有邊隻死貓,警方係唔出聲反駁就吞咗?

嘩! 多囉, 出極聲都继續屈

咩強姦、雞姦、卧底、打死人……


琥珀宮

積分: 191392

馬年勳章


55#
發表於 20-3-28 12:12 |只看該作者
ocarebear 發表於 20-3-28 12:03
我都係咁諗

唔通個女警戴住口罩入醫院, 入到去特登除咗佢, 點解要除咗佢呢?

yc未只識指住人冇戴口罩狂鬧囉,其他一概不理
都係嗰句,個腦係要黎諗野,唔係人講咩就信咩


珍珠宮

積分: 30983


56#
發表於 20-3-28 12:14 |只看該作者
mandy952 發表於 20-3-28 12:12
yc未只識指住人冇戴口罩狂鬧囉,其他一概不理
都係嗰句,個腦係要黎諗野,唔係人講咩就信咩
...

另外一個貼見到, 話女警跌咗口罩喺廁所地下


珍珠宮

積分: 35338

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章


57#
發表於 20-3-28 12:22 |只看該作者
木土土 發表於 20-3-28 11:01
本帖最後由 木土土 於 20-3-28 11:14 編輯

係囉!警方都出咗道歉聲明,仲會做假?


珍珠宮

積分: 45815


58#
發表於 20-3-28 12:38 |只看該作者
seaman1982 發表於 20-3-28 12:07
作咩証呢?有人說要追究了嗎?警隊都作出官方道歉,就完事了。兩邊當事人都冇出聲,就一班不關事的網民在 ...

警隊道歉是警隊的事,因為警員確實某些時段曾經沒有戴口罩(無論任何原因),她本身有錯。換了她是其他大企業的員工,企業也會發佈這樣的聲明。

如果醫院沒有做好面對病人的管理工作,需要的時後沒有出動保安保障醫院裡面的秩序和安全,那就是醫院失職。任何人是在醫院接受醫學檢查,當時的身份就是一位病人,而不是執行職務,難道醫院就沒有任何責任?


子爵府

積分: 14709


59#
發表於 20-3-28 12:39 |只看該作者
一單半單唔會做得起,反而唔理咁多乜都盲撐,就真係會比到位人入,令警隊處境更危險,香港更亂,
面對亂局,壓力再大,都需要保持冷靜,警方必需小心處理


伯爵府

積分: 15250


60#
發表於 20-3-28 13:08 |只看該作者
木土土 發表於 20-3-28 11:56
本帖最後由 木土土 於 20-3-28 12:02 編輯

而家比人鬧既係警員,若有疑點,你認為警方唔會攪清楚就出來 ...

攪清楚先,警方無怪佢哋喎!係我地市民覺得有疑點想攪清楚。對一啲唔太嚴重既野,警方食死貓為左息事寧人有咩出奇,唔通會為左一個小女警感受繼續爭拗咩!好似啲黑記明明每次都係企哂係暴徒中間阻住警察做野,又鬧警察,但又投訴警察推衝佢哋,警方都好客氣無同佢哋爭拗啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo