自由講場

跳至

首頁

尾頁
   22


水晶宮

積分: 53016


41#
發表於 20-3-29 10:30 |只看該作者
孟母3000 發表於 20-3-29 10:26
日日都有血維持左幾耐?

都有2星期,不過佢又唔係流好多,可能傷口不大


男爵府

積分: 5852

熱血勳章


42#
發表於 20-3-29 10:38 |只看該作者
孟母3000 發表於 20-3-29 10:27
可能係,前幾日天氣熱出汗多左。琴日比多d水/ 果汁/ 益力多佢,今日便便好左D。無前兩日咁硬,但都仲係有 ...

吾夠水可以吃Jelly. 医生在小朋友發燒時建議的。


子爵府

積分: 13718


43#
發表於 20-3-29 10:40 |只看該作者
孟母3000 發表於 20-3-28 20:56
謝謝 明天搵下

每日飲 Metxmucil 一次就夠了,每次一茶匙冲水。樽上寫的分量太多了! 平時多喝水。祝您小朋友早日康復!


伯爵府

積分: 17059


44#
發表於 20-3-29 10:46 |只看該作者
孟母3000 發表於 20-3-28 20:56
謝謝 明天搵下
樓主記住, 如果飲這隻纖維粉, 最好加杯水, 因為效果會好好多。 唔飲足夠水會有反效果的, 因為纖維粉要有足夠水份來膨脹!


用戶要求終止服務

積分: 31434

牛年勳章


45#
發表於 20-3-29 11:02 |只看該作者
唔知小朋友幾大,佢飲嘅奶粉好大影響,試吓轉奶粉。
未經許可,請勿轉載


侯爵府

積分: 22697

Poo得好勳章 美好大世界2017勳章 認識瑞士牛牛第二回


46#
發表於 20-3-29 11:32 |只看該作者
孟母3000 發表於 20-3-28 23:51
謝謝
請問你女女大約幾耐先好返?

原本專科要佢照腸鏡,不過佢果時得5歲 之後轉睇中醫試下,連埋睇中醫都要半年,不過之後佢習慣左呢個便便同飲食模式,就無再痾血啦
想認識多啲屯門友


侯爵府

積分: 24660


47#
發表於 20-3-29 11:37 |只看該作者
孟母3000 發表於 20-3-29 10:27
可能係,前幾日天氣熱出汗多左。琴日比多d水/ 果汁/ 益力多佢,今日便便好左D。無前兩日咁硬,但都仲係有 ...

要比佢飲多d 水
飲品
牛奶


伯爵府

積分: 19893


48#
發表於 20-3-29 11:52 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 sasatt 於 20-3-29 11:52 編輯

腸燥
試下無花果焗水佢飲


珍珠宮

積分: 30041


49#
發表於 20-3-29 12:05 |只看該作者
每日生果食適當份量,太多果糖也怕有糖尿病


男爵府

積分: 7847


50#
發表於 20-3-29 12:48 |只看該作者
小平媽媽 發表於 20-3-29 11:32
原本專科要佢照腸鏡,不過佢果時得5歲 之後轉睇中醫試下,連埋睇中醫都要半年,不過之後佢習 ...

我睇左兩個專科,都話唔值得照腸住。叫我再搞下佢d便便先,請問中醫是否要飲中藥?有冇食療?怕太苦佢唔肯飲。


侯爵府

積分: 22697

Poo得好勳章 美好大世界2017勳章 認識瑞士牛牛第二回


51#
發表於 20-3-29 12:51 |只看該作者
孟母3000 發表於 20-3-29 12:48
我睇左兩個專科,都話唔值得照腸住。叫我再搞下佢d便便先,請問中醫是否要飲中藥?有冇食療?怕太苦佢唔肯 ...

我係飲藥粉,可以加蜜糖,中醫係先調理內熱……
當年我女飲到
想認識多啲屯門友


男爵府

積分: 7847


52#
發表於 20-3-29 12:52 |只看該作者
本帖最後由 孟母3000 於 20-3-29 12:53 編輯
小平媽媽 發表於 20-3-29 12:51
我係飲藥粉,可以加蜜糖,中醫係先調理內熱……
當年我女飲到

中藥食左幾耐?同埋你女女日日有便便嗎


侯爵府

積分: 22697

Poo得好勳章 美好大世界2017勳章 認識瑞士牛牛第二回


53#
發表於 20-3-29 13:29 |只看該作者
孟母3000 發表於 20-3-29 12:52
中藥食左幾耐?同埋你女女日日有便便嗎

有,到而家都係日日有,腸胃健康就唔駛戒口
中藥都係食左幾個月
想認識多啲屯門友


男爵府

積分: 7847


54#
發表於 20-3-29 13:39 |只看該作者
小平媽媽 發表於 20-3-29 13:29
有,到而家都係日日有,腸胃健康就唔駛戒口 。
中藥都係食左幾個月
...
謝謝。你女女當時的便便硬嗎?流左幾耐專科先話要照腸鏡?


禁止訪問

積分: 320


55#
發表於 20-3-29 13:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7847


56#
發表於 20-3-29 13:51 |只看該作者
cat0312 發表於 20-3-29 13:46
不如嘗試看專科醫生吧!
睇左兩個小兒外科醫生了。。


水晶宮

積分: 57166


57#
發表於 20-3-29 13:53 |只看該作者

回覆樓主:

要飲多d水


侯爵府

積分: 22697

Poo得好勳章 美好大世界2017勳章 認識瑞士牛牛第二回


58#
發表於 20-3-29 16:00 |只看該作者
孟母3000 發表於 20-3-29 13:39
謝謝。你女女當時的便便硬嗎?流左幾耐專科先話要照腸鏡?

當年便便唔硬,不過唔係日日有,突然1次痾痾下大叫,成個廁所都血紅色 即刻去急症室都要排5個鐘。個醫生嚇到阿女死死下,只係話入院,要照腸先知……
自己有保險轉入左私家驗菌同睇專科,再睇出面兒童腸胃專科都無用
鬼唔知打開肚皮就睇到,就係唔想去到做手術,唔想咁大風險……之後轉睇中醫
想認識多啲屯門友


男爵府

積分: 8594


59#
發表於 20-3-29 16:52 |只看該作者
我女細時(2歲)都係甘,睇左醫幾次影埋大便畀醫生睇!佢話係肛裂!因為已經裂左,所以好難好!最後佢叫我買乳果糖,軟便。同大大前塗凡士林,唔記得幾耐之後就無事!開頭係驚腸有事,佢宜家14歲,都健康呀!
穎穎係2006年3月5日入侵咗屋企喇! :-)


禁止訪問

積分: 317


60#
發表於 20-4-4 18:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo