唔得先算啦,考DSE應該係以技巧行先,有限時間內想提高可能真係靠操past paper同補習(唔係鼓勵補習)。本身我父母都唔識英文,細個仲食過蛋,都係後黎讀中學先追翻最後考得OK讀牙醫。我都係好簡單睇報紙雜誌(可以由簡單到深New Yorker之类)可以幫助reading & writing,學習人地專業寫法。同埋睇電視,我煲左全套CSI、ER、Friends,開英文字幕,唔識先睇翻中文點解。有D集數重複睇,睇到背得翻人地D對白。宜家科技先進D就可以上YouTube搵D譬如Ellen採訪片之類,其實學語言都係由模仿開始,好大量咁接收信息,持續一段時間之後會慢慢自己process到,最緊要係有興趣同環境。俾多D時間同信心一定得 加油