自由講場

跳至

首頁

尾頁
   11


複式洋房

積分: 113


41#
發表於 20-4-12 10:05 |只看該作者
既然今年考就放膽去,俾佢多D信心,個女都養左咁多年唔通差多一年乜唔得先算啦,考DSE應該係以技巧行先,有限時間內想提高可能真係靠操past paper同補習(唔係鼓勵補習)。本身我父母都唔識英文,細個仲食過蛋,都係後黎讀中學先追翻最後考得OK讀牙醫。我都係好簡單睇報紙雜誌(可以由簡單到深New Yorker之类)可以幫助reading & writing,學習人地專業寫法。同埋睇電視,我煲左全套CSI、ER、Friends,開英文字幕,唔識先睇翻中文點解。有D集數重複睇,睇到背得翻人地D對白。宜家科技先進D就可以上YouTube搵D譬如Ellen採訪片之類,其實學語言都係由模仿開始,好大量咁接收信息,持續一段時間之後會慢慢自己process到,最緊要係有興趣同環境。俾多D時間同信心一定得 加油



翡翠宮

積分: 82051

畀面勳章


42#
發表於 20-4-12 10:17 |只看該作者
本帖最後由 mother904 於 20-4-12 10:23 編輯
星空靈 發表於 20-4-12 03:00
回覆 Kittymummy 的帖子

因為她其他科用中文讀,成績唔錯,學校預計 best 5都 over 20,就係英文差。所以 ...

2019年理工OT收生最低30,最高36,平均32.8。冇30分以上入OT似乎不可能。不如叫呀女改變策略,選其他學位科目,或者睇下有冇diploma,由低讀起。
期望與能力不相稱都是壓力的來源。

OT讀完未必有位做,如果想入醫療,反而Nursing需求大,開辦學校多,只要可以註冊,學院高低並不重要,而且讀完就一定有得做,不如叫佢諗諗。
日日是好日


伯爵府

積分: 17397


43#
發表於 20-4-12 10:24 |只看該作者
冇咁大個頭就唔好粒咁大頂帽
Poly ot, en都算係神科收得高分
你英文差點讀OT呀


別墅

積分: 535


44#
發表於 20-4-12 10:26 |只看該作者
星空靈 發表於 20-4-11 20:46
今年考 dse ,她壓力好大,仲攬住我哭,嚇死我,因為她平時好堅強,個人都獨立唔哂我點擔心。忽然哭 &#1285 ...

慢慢來,佢英文唔好,唔洗考口試係好事
叫佢慢慢來,調整心態
今次dse邊個EQ高,邊個考得好


珍珠宮

積分: 30050


45#
發表於 20-4-12 10:30 |只看該作者
本帖最後由 海之風 於 20-4-12 10:32 編輯

OT 是理大三寶其一
樓主你個女估計best 5是20分,點入呢?
你個女同你有冇搜集下資料㗎?


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


46#
發表於 20-4-12 10:35 |只看該作者
應該要灌輸留級既正確觀念俾佢知. 同埋萬一入唔到心儀果科, 佢有心既話第日再考過再試, 或者讀其他科, 做其他工等等.... 有目標係好事, 但唔應該過份收窄自己既選擇.


水晶宮

積分: 52075

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


47#
發表於 20-4-12 10:52 |只看該作者
asweetmom 發表於 20-4-12 03:05
樓主女兒對自己的實力和預期不符,且落差不小,焦慮是正常。

非常認同,樓主女兒估算 DSE best 5 只有20多分卻想入神科,不切實際。

語文能力须要時間去浸,英語能力差都唔會今日先知,已經要考公開試先黎擔心已經太遲,唔想畢業只揾萬幾,就要自己努力付出。 冇咁大個頭就唔好戴咁大頂帽。喊有何用,腳踏實地諗下自己可行嘅路 ,由低做起,機會只會留比有準備嘅人。


大宅

積分: 4426


48#
發表於 20-4-12 11:22 |只看該作者
本帖最後由 selinwong 於 20-5-6 23:40 編輯

如果真係好有興趣,如果有能力


公爵府

積分: 25205


49#
發表於 20-4-12 11:38 |只看該作者
selinwong 發表於 20-4-12 11:22
如果真係好有興趣,如果有能力,可以去外國讀,香港20分讀唔到,外國可以讀到。不過物理治療出路會好些。出 ...

英文唔得,外國唔會入到,因為 nursing , PT ,OT 都係對住病人,冇英語溝通能力點做?

呢啲科目通常英文IELTS requirement 會比其他科高0.5-1分 (out of 9)。

今年已經考,宜家至傾揀科係咪遲咗少少呢!不如努力考好個試至作打算!

加油!


珍珠宮

積分: 49743

畀面勳章


50#
發表於 20-4-12 11:44 |只看該作者
cy101 發表於 20-4-12 09:44
叫佢考好個試先啦!
雖然樓上各位講嘅好真!

x 2

考完有成绩之後,睇餸食飯!


翡翠宮

積分: 84607

牛年勳章


51#
發表於 20-4-12 11:56 |只看該作者
best five 20分要入U都無乜選擇,如果要入醫護行業,考慮東華護士,起薪點都唔差。


大宅

積分: 4426


52#
發表於 20-4-12 11:58 |只看該作者
本帖最後由 selinwong 於 20-5-6 23:39 編輯
Chole 發表於 20-4-12 11:38
英文唔得,外國唔會入到,因為 nursing , PT ,OT 都係對住病人,冇英語溝通能力點做?

呢啲科目通常英文 ...


如果錢方面不是問題。當然自己要利用時間再自學


複式洋房

積分: 248


53#
發表於 20-4-12 11:59 |只看該作者
本帖最後由 星空靈 於 20-4-12 13:27 編輯

回覆 natnatbaby 的帖子

她唔係想一出嚟幾萬蚊,她係唔想番工很多年都得1萬多。


珍珠宮

積分: 35556

2018復活節勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


54#
發表於 20-4-12 12:26 |只看該作者
786 發表於 20-4-11 22:31
今年的考生真係好大壓力,胡思亂想。

只要人健康,已經打贏了。因為有健康,有明天,甚麼也有可能。



已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


55#
發表於 20-4-12 16:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


56#
發表於 20-4-12 16:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 19613

HiPP勳章(1) 開心吸收勳章


57#
發表於 20-4-12 16:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3897


58#
發表於 20-4-12 16:58 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 yipling62 於 20-4-12 17:04 編輯

唔好諗咁多,老實講個目標有d太高,唔好杞人憂天好啲
我真係有朋友入咗中大用英文讀嘅科為主,之後成績差到要轉學系,但係又唔夠分轉學系,最後quit左u再用公開試成績報多次jupas由yr one讀起,不過轉完之後用中文讀返,出路反而唔錯(佢都係中文中學出嚟,高考都有兩條A )

OT真係唔適合d能力平庸嘅人讀,你囡囡嘅情況唔係純粹英文唔好,而係其他都唔算特別好出色


大宅

積分: 3897


59#
發表於 20-4-12 17:01 |只看該作者
正面心態面對,做定最好同最壞嘅準備,有啲人未必一考完公開試就入到想要嘅學系,可能要轉多個彎,但一定會有出路嘅,囡囡加油!


伯爵府

積分: 15556


60#
發表於 20-4-12 17:03 |只看該作者
C.Humphrey 發表於 20-4-11 22:46
Poly OT 係神科,2018年職業治療學的平均收生分數為Best 6 33.1分,你個女英文唔好,其他科目有信心爆星嗎 ...
best 6? 所以讀 2x係無機會? 我成日同仔講有3x就揀3x啦,佢就話咁辛苦想揀2x。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo