自由講場

跳至

首頁
12345...13

尾頁
   17


大宅

積分: 3324

2018復活節勳章


41#
發表於 20-4-15 15:03 |只看該作者
車車一家人 發表於 20-4-15 14:57
兩樣都訂左呀,我背負幾個家庭口罩量個個都話唔識禁,初初我訂gmarket 之後再Amazon ,再之後香 ...

因為之前有人話有訂3個月/6個月plan先會升級$20盒嘅口罩,唔知係咪真?
我自己都有訂6個月plan, 下星期會拎$20盒,希望都係升級版
傻豬大王  2005年6月27日 聯合出世 3.01kg/ 滿月~4.2kg/ 兩個月~5.8kg/ 三個月~6.5kg/ 四個月~7.1kg. 妹妹於2011年1月20日出世, 重2.79kg/ 滿月~3.92kg/ 兩個月~4.89kg/ 四個月~6.44kg/ 六個半月~7.33kg/ 一歲~8.61kg


公爵府

積分: 29592

2024年龍年勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


42#
發表於 20-4-15 15:15 |只看該作者
車車一家人 發表於 20-4-15 13:03
應該都會收到升級版p99, 遲少少收有免費升級好好,新版個條帶要自己拉一拉先帶,禁住輕輕拉鬆
...

樓主就好啦,我個盒不是升級版,薄架


伯爵府

積分: 16482


43#
發表於 20-4-15 15:22 |只看該作者

回覆樓主:

我應該下星期二取
但還未收到通知
請問取貨前幾耐先收到通知


子爵府

積分: 13635


44#
發表於 20-4-15 15:25 |只看該作者
車車一家人 發表於 20-4-15 12:56
一個人要負責幾個家庭嘅口罩,親戚4大長老成日都話唔夠分,我自己訂嘅口罩(kf,日產,越南)訂完番黎都分哂 ...

請問如指定左28 號ling,如果當日無 ling,第日先ling 可以嗎


大宅

積分: 1479


45#
發表於 20-4-15 15:25 |只看該作者
大檸樂 發表於 20-4-15 15:00
順便問下大家,佢做左B/P TEST出左CERT未?
PS.我都有訂.月尾有貨

有bfe pfe 證書


大宅

積分: 1479


46#
發表於 20-4-15 15:28 |只看該作者
0q.cathy 發表於 20-4-15 15:15
樓主就好啦,我個盒不是升級版,薄架

我個盒都係細盒黎,不過入面擺左張卡話升級了


翡翠宮

積分: 77074


47#
發表於 20-4-15 15:29 |只看該作者

回覆樓主:

我24號收多兩盒$20, 唔知會唔會升級呢?


大宅

積分: 2413

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


48#
發表於 20-4-15 15:29 |只看該作者
NGASZE626 發表於 20-4-15 15:03
因為之前有人話有訂3個月/6個月plan先會升級$20盒嘅口罩,唔知係咪真?
我自己都有訂6個月plan, 下星期會 ...

我只訂一盒$20 special edition,無join plan,但都有upgrade 到P99


寶石宮

積分: 252608

2025勳章蛇年勳章


49#
發表於 20-4-15 15:36 |只看該作者
chung_ma 發表於 20-4-15 15:25
請問如指定左28 號ling,如果當日無 ling,第日先ling 可以嗎
Sms有寫最遲幾時攞的。


大宅

積分: 3324

2018復活節勳章


50#
發表於 20-4-15 15:37 |只看該作者
ckmum 發表於 20-4-15 15:29
我只訂一盒$20 special edition,無join plan,但都有upgrade 到P99

咁即係一批批喎
睇嚟近排拎嗰啲全部都係upgrade
傻豬大王  2005年6月27日 聯合出世 3.01kg/ 滿月~4.2kg/ 兩個月~5.8kg/ 三個月~6.5kg/ 四個月~7.1kg. 妹妹於2011年1月20日出世, 重2.79kg/ 滿月~3.92kg/ 兩個月~4.89kg/ 四個月~6.44kg/ 六個半月~7.33kg/ 一歲~8.61kg


別墅

積分: 893


51#
發表於 20-4-15 15:39 |只看該作者
我訂咗B99,係唔係special edition先有得upgrade(去P99),咁之後訂6個月plan有冇得upgrade?


大宅

積分: 1479


52#
發表於 20-4-15 15:43 |只看該作者
chung_ma 發表於 20-4-15 15:25
請問如指定左28 號ling,如果當日無 ling,第日先ling 可以嗎

你去官網login 睇下


男爵府

積分: 5139


53#
發表於 20-4-15 15:44 |只看該作者
下星期六會收$20 盒


大宅

積分: 3418


54#
發表於 20-4-15 15:57 |只看該作者
車車一家人 發表於 20-4-15 15:25
有bfe pfe 證書

可唔可以share證書睇吓?因為係口罩工廠Facebook 未見到有。謝謝!


伯爵府

積分: 17363


55#
發表於 20-4-15 16:03 |只看該作者
sasafan 發表於 20-4-15 14:29
見到 FB 有人反而投訴新不織布掛耳唔好, 冇彈力, 我今日都收到, 希望ok.
另外, 只糸升級至B99, 不是P99
...

本帖最後由 zxzx 於 20-4-15 16:06 編輯

即早取20 個係B95, 遲取20個係b99加新耳款?點解會咁,咁怪嘅?
我買咗v99 6 個月+special edition. C6 買左3個月+special edition, 早取冇升級喎!


公爵府

積分: 29592

2024年龍年勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


56#
發表於 20-4-15 16:07 |只看該作者
車車一家人 發表於 20-4-15 15:28
我個盒都係細盒黎,不過入面擺左張卡話升級了

唔係呀,我無買plan,打算買一盒試左先,我收到係無升級,即最基本個隻,係薄款口罩黎,個口罩都透透地架,我打算加入布口罩用。所以話你好彩,佢比升級版你


子爵府

積分: 12578


57#
發表於 20-4-15 16:14 |只看該作者

回覆樓主:

嘩!一蚊一個,super value ,最緊要品質保證,made in hk 放心好多。藥房果D我真係唔敢買。慶幸過年旅行入左貨。我都等香港製造果D


大宅

積分: 1479


58#
發表於 20-4-15 16:24 |只看該作者
Kittymummy 發表於 20-4-15 15:29
我24號收多兩盒$20, 唔知會唔會升級呢?

點解訂到兩盒嘅好勁呀


翡翠宮

積分: 77074


59#
發表於 20-4-15 16:25 |只看該作者
車車一家人 發表於 20-4-15 16:24
點解訂到兩盒嘅好勁呀

因為分account 買咪得囉


大宅

積分: 1479


60#
發表於 20-4-15 16:27 |只看該作者
BB12345678 發表於 20-4-15 15:57
可唔可以share證書睇吓?因為係口罩工廠Facebook 未見到有。謝謝!

睇佢fb 第一個post就有擺哂證書喇,你去望下

首頁
12345...13

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo