婦女醫護

跳至

首頁

尾頁
   8


子爵府

積分: 11256


41#
發表於 20-11-13 19:00 |只看該作者
Camin 發表於 20-11-13 18:25
我有相同的情況, 一年以上了,中醫說是內分泌失調

中醫食藥有用嗎


大宅

積分: 2623


42#
發表於 20-11-13 19:25 |只看該作者
Camin 發表於 20-11-13 18:25
我有相同的情況, 一年以上了,中醫說是內分泌失調

建議你快d揾個婦科醫生檢查下,排除左無其他大問題先再睇中醫,萬一有咩事都可以早d醫。


民房

積分: 16


43#
發表於 20-11-15 23:13 |只看該作者
JNF 發表於 20-11-13 19:00
中醫食藥有用嗎

無咩用, 只是食左無留得咁多日


民房

積分: 16


44#
發表於 20-11-15 23:14 |只看該作者
yky0714 發表於 20-11-13 19:25
建議你快d揾個婦科醫生檢查下,排除左無其他大問題先再睇中醫,萬一有咩事都可以早d醫。
...

我本身有朱古力瘤的(emoji)


大宅

積分: 2623


45#
發表於 20-11-16 12:00 |只看該作者
Camin 發表於 20-11-15 23:14
我本身有朱古力瘤的(emoji)

咁你都會定期去醫生到檢查,記得同返醫生講返現在的情況,如果情況持續,早點揾醫生檢查,有時未必係朱古瘤引起,可能係其他原因。


大宅

積分: 1180

MommyPanel勳章 BB防敏心得分享勳章


46#
發表於 20-11-16 16:48 |只看該作者
原來好多女士都一樣,我一直都係m後一直流啡,好難乾淨,由做女已經係,到生左小朋友,發現有子宮肌瘤,都一直係咁,無乜改善過,流啡麻煩在於下身經常濕濕地,好易有感染,每日換幾張護墊咁。通常本身偏瘦,面色差啲嘅女仔都好似有咁嘅問題,因為抵抗力差。係好困擾的,心情要放鬆


大宅

積分: 2488

2021可愛聖誕B勳章


47#
發表於 20-11-18 19:21 |只看該作者
JNF 發表於 20-4-27 17:02
一直有呢個情況好耐,每月月經好準時,大約7-8日左右乾淨或少少啡,不過呢種少少啡會繼續到排卵前(用過試紙 ...

想問你生bb係迷 開刀架?同埋 你有第二胎前 係米都係流十日?thanks


子爵府

積分: 11256


48#
發表於 20-11-19 15:23 |只看該作者
pancyyan 發表於 20-11-18 19:21
想問你生bb係迷 開刀架?同埋 你有第二胎前 係米都係流十日?thanks

係呀,不過懷孕都順利
更新下,我食左4個月避孕藥調理,停左藥最近2個週期正常了。


大宅

積分: 2488

2021可愛聖誕B勳章


49#
發表於 20-11-19 15:25 |只看該作者
JNF 發表於 20-11-19 15:23
係呀,不過懷孕都順利
更新下,我食左4個月避孕藥調理,停左藥最近2個週期正常了。
...

呀 因為我同你都一樣係咁 到七八日都深啡 成十一日先完 好煩 又好希望有第二胎

最後你食咩藥?


子爵府

積分: 11256


50#
發表於 20-11-20 16:59 |只看該作者
pancyyan 發表於 20-11-19 15:25
呀 因為我同你都一樣係咁 到七八日都深啡 成十一日先完 好煩 又好希望有第二胎

最後你食咩藥?

完全明白,醫生起初話因為息肉所以流啡,我唔切生完bb後照息肉無左
一樣流啡。係低劑量避孕藥,醫生開的


大宅

積分: 2488

2021可愛聖誕B勳章


51#
發表於 20-11-20 17:34 |只看該作者
JNF 發表於 20-11-20 16:59
完全明白,醫生起初話因為息肉所以流啡,我唔切生完bb後照息肉無左
一樣流啡。係低劑量避孕藥,醫生開的
...

你生完第二胎先照有無息肉啊?

我攪笑丫 做左息肉 之後仲係咁 然後個醫生話咁即係唔關事啦 係荷爾蒙問題啦
咁我心諗咁點算呀。諗到都煩


子爵府

積分: 11256


52#
發表於 20-11-20 23:48 |只看該作者
pancyyan 發表於 20-11-20 17:34
你生完第二胎先照有無息肉啊?

我攪笑丫 做左息肉 之後仲係咁 然後個醫生話咁即係唔關事啦 係荷爾蒙問題 ...

生完息肉就唔見左

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo