自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   3


珍珠宮

積分: 45484

2024年龍年勳章


41#
發表於 20-5-8 14:08 |只看該作者
mannok媽咪 發表於 20-5-8 14:06
分分鐘返到香港之後又去上街遊行反政府

呢d就是黃絲嘅雙重標準啦!又要威又要戴頭盔


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


42#
發表於 20-5-8 14:12 |只看該作者


珍珠宮

積分: 35162


43#
發表於 20-5-8 14:19 |只看該作者
唔好返黎


水晶宮

積分: 72336

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章


44#
發表於 20-5-8 14:19 |只看該作者
咁當地人唔使食? 佢可以坐船去馬里TOWN度架....馬爾代夫唔係全部都係RESORT, 佢有個TOWN架, 要坐飛機都要去馬里先有, 馬里咁多人, 全部去捉魚種菜?


公爵府

積分: 28470

2025勳章蛇年勳章


45#
發表於 20-5-8 14:23 |只看該作者

回覆樓主:

個個都要政府包機,好心就唔好出遊啦


珍珠宮

積分: 38246

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


46#
發表於 20-5-8 14:24 |只看該作者
1314625 發表於 20-5-8 13:01
無錢搭私人飛機,所以想政府包機政府包機都要自費架

本帖最後由 peaceaa1122 於 20-5-8 14:25 編輯

政府包機,又要政府/醫療隨行人員的費用,得佢一個,可能多幾個,除開人數,條數佢仲大鑊喎。


水晶宮

積分: 51831


47#
發表於 20-5-8 14:28 |只看該作者

回覆樓主:

一個人,真正的包機,五星級的服務


子爵府

積分: 11799


48#
發表於 20-5-8 14:29 |只看該作者
ccss115 發表於 20-5-8 13:37
我都好想知係邊間resort?

係咪club med 做 GO?


公爵府

積分: 25171

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


49#
發表於 20-5-8 14:29 |只看該作者

回覆樓主:

揾巫議員


琥珀宮

積分: 191390

馬年勳章


50#
發表於 20-5-8 14:49 |只看該作者
mickeyeva 發表於 20-5-8 12:54
希望本港入境處安排坐包機離開。

佢係員工,唔係應該搵佢公司咩,2個人包機,收佢幾多錢好呢


琥珀宮

積分: 191390

馬年勳章


51#
發表於 20-5-8 14:50 |只看該作者
mickeyeva 發表於 20-5-8 12:54
希望本港入境處安排坐包機離開。

不如等多個零月可能解封呢


珍珠宮

積分: 42122


52#
發表於 20-5-8 15:14 |只看該作者
小ice 發表於 20-5-8 14:08
呢d就是黃絲嘅雙重標準啦!又要威又要戴頭盔

你又知當事人黃或者反政府?
雖然我唔贊成包機,但就文字睇我都同情佢,佢搵入境處去求助都好正常。或者入境處有其他方法幫佢呢。


男爵府

積分: 5327


53#
發表於 20-5-8 15:18 |只看該作者

回覆樓主:

痴x線


別墅

積分: 703


54#
發表於 20-5-8 15:26 |只看該作者

回覆樓主:

夠了


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


55#
發表於 20-5-8 16:23 |只看該作者

回覆樓主:

包直升機啦,有人提議過


寶石宮

積分: 257477

馬年勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 王國教室勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 Poo得好勳章


56#
發表於 20-5-8 16:26 |只看該作者
mickeyeva 發表於 20-5-8 12:54
希望本港入境處安排坐包機離開。

咁係無錢啫
放下自在


伯爵府

積分: 15834


57#
發表於 20-5-8 16:29 |只看該作者
睇唔到佢有咩急切性、必要性即刻要返香港,仲有得食飯,島上又冇人確診


男爵府

積分: 7736


58#
發表於 20-5-8 17:23 |只看該作者
佢份約都未完, 點解可以走?


男爵府

積分: 8360


59#
發表於 20-5-8 17:29 |只看該作者
得幾個人包機返, 自費條數都好大, 佢地點俾/點肯俾, 到時又係政府埋單?!


子爵府

積分: 12376


60#
發表於 20-5-8 17:44 |只看該作者
廷廷媽 發表於 20-5-8 14:19
咁當地人唔使食? 佢可以坐船去馬里TOWN度架....馬爾代夫唔係全部都係RESORT, 佢有個TOWN架, 要坐飛機都要 ...

agree

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo