自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


水晶宮

積分: 74413


41#
發表於 20-5-11 08:05 |只看該作者
小ice 發表於 20-5-10 23:43
x2

X3


水晶宮

積分: 58492


42#
發表於 20-5-11 08:13 |只看該作者
我無乜感覺,但小朋友有,佢哋會好開心,又整咭又整禮物。


男爵府

積分: 9456


43#
發表於 20-5-11 08:26 |只看該作者
Edithcsm 發表於 20-5-11 07:56
其他節日冇乜感覺,最唔喜歡新年要見啲無謂人,
想見嘅親人平時都見得,唔駛等節日
...

我都最憎新年


男爵府

積分: 6106


44#
發表於 20-5-11 09:00 |只看該作者

回覆樓主:

除了記得呀仔和老公生日(只有攪食飯慶祝, 沒特別去買生日禮物) 其他連我自己生日和結婚周年都沒特別, 哈~


男爵府

積分: 8726

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


45#
發表於 20-5-11 09:08 |只看該作者

回覆樓主:

我老公,所以我覺得佢冷血


水晶宮

積分: 73474

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章 開心吸收勳章


46#
發表於 20-5-11 09:10 |只看該作者
1314625 發表於 20-5-11 00:11
我老父

童年新年除帶我們同公公婆婆,祖父母家拜年外,其他地方唔會去。

咁又奇怪d。 對生人無感,反而對死人敬拜。

利申: 我都唔鐘意過節,自己生日唔慶祝,但家人朋友的,就做到足。 我想佢哋開心。 拜山反而隨心,未必次次去。


翡翠宮

積分: 79900

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


47#
發表於 20-5-11 10:03 |只看該作者

回覆樓主:

最唔想做節


大宅

積分: 3054


48#
發表於 20-5-11 10:10 |只看該作者
BGCOME08 發表於 20-5-11 06:55
隨着年紀增長,開始對節日冇乜感覺,慶祝都唔係好想。節日最緊要有假放。
...

我同意你講:donutshy:

點評

wcpcelia    發表於 20-5-11 14:33


象牙宮

積分: 235774


49#
發表於 20-5-11 12:05 |只看該作者

回覆樓主:

我都係,好少慶祝節日,係新年無奈要派利是,只會慶祝生日,唔覺有咩問題!


珍珠宮

積分: 36156

2018父親節勳章 2018復活節勳章 美好大世界2017勳章


50#
發表於 20-5-11 12:09 |只看該作者

回覆樓主:

我,自從一件事之後,對節日已經無感覺


伯爵府

積分: 17247


51#
發表於 20-5-11 12:24 |只看該作者
奶茶喱哩 發表於 20-5-10 23:42
我自己係覺得自己好冷血

從小到大屋企人都冇同自己慶祝過任何節日,所以自己長大也不在意這些節日

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo