自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


41#
發表於 20-7-7 02:54 |只看該作者
KikiAc 發表於 20-7-7 01:02
係在温哥華,但係近邊我就唔知,有一細暖爐給她的,但應該唔夠暖,所以我想買電毯送給她,但我唔熟當地電 ...



你話小朋友話捱多一年, 上到大學先, 咁係咪下年會讀大學? 係咁佢都應該唔細, 佢唔覺得個host 有問題? 定係唔敢出聲反抗, 佢父母又冇打算幫仔女轉host?


個host 唔俾開暖氣, 可能連電毯都唔俾用.


大宅

積分: 2162


42#
發表於 20-7-7 02:54 |只看該作者
KikiAc 發表於 20-7-6 21:11
回覆 Shellyxlk 的帖子

是犯法的嗎?車房無窗的,她只告訴我們係夜晚瞓得唔好,要著褸加兩張被,有幾凍我 ...

basement比其他層凍起碼幾度, 唔比開暖氣想凍死人咩!


珍珠宮

積分: 44440


43#
發表於 20-7-7 06:41 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 mizuho 於 20-7-7 06:46 編輯

所有電器在當地買
需要聯繫個host family,要求室內保持22度以上。如果通過學校搵host family,直接聯絡學校吧

點評

wcpcelia    發表於 20-7-8 11:33


侯爵府

積分: 20547

親子王國15週年勳章


44#
發表於 20-7-7 06:42 |只看該作者
溫哥華好少少,但basement 一定凍
而家七月,我屋企夜晚個暖氣都著


男爵府

積分: 6954


45#
發表於 20-7-7 07:38 |只看該作者
電氈呢個問題其實帶出一個好嚴重嘅問題 ,我都係住喺溫哥華呢邊, 唔準人開暖爐呢個一定唔合法嘅 ,既然呢個女仔都喺度讀書 而且諗住上大學 ,佢一定要喺呢度學識爭取佢嘅人權 ,叫佢搵學校嘅counsellor 再唔係就搵 市議員 佢一定要學識喺呢度爭取㗎 ,
如果唔係佢喺度做乜嘢呀 ,呢一個係一個好好嘅機會等佢學習點樣爭取,如果唔係畀你讀到大學 或者佢會留低喺度 工作或移民 ,佢點樣生存呀 ,所以佢一定要學識 呢度嘅做法


男爵府

積分: 7293


46#
發表於 20-7-7 08:17 |只看該作者
冇暖氣生存唔到
我試過有一晚家庭唔記得開暖氣
爭D死


伯爵府

積分: 16580


47#
發表於 20-7-7 09:39 |只看該作者
仲有啲野要check - 嗰間屋究竟有無煙霧警報器(smoke alarm),而且如果間屋有駁煤氣的話,就要裝埋一氧化碳警報器(carbon monoxide detector), 如果有的話就check 吓係咪仲work, 有起事上來都唔洗一鑊熟個host似乎無乜良心咁,都係小心啲好。


禁止訪問

積分: 370


48#
發表於 20-7-7 11:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 26726


49#
發表於 20-7-7 12:07 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Shellyxlk 於 20-7-7 12:08 編輯

加拿大唔開暖氣係可以好大鑊,唔單止人會凍親,好容易啲水管凍到冰咗塞咗就爆水喉,我細個有個Auntie就係諗住Basement洗衫房唔開暖氣,搞到屋企爆水喉,仲大鑊,好想知道個屋主係咩人?咁樣虾個女仔


禁止訪問

積分: 370


50#
發表於 20-7-7 12:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3441


51#
發表於 20-7-7 23:59 |只看該作者
aquamizu 發表於 20-7-7 12:21
這個係 Feb,2019 我屋企對面的車房, 自己想像下, 訓在這個無暖氣的車房, 第二朝唔變雪條都幾難

我真係見過佢張相好似這環境,厚厚的雪地


禁止訪問

積分: 370


52#
發表於 20-7-8 00:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo