立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
象牙宮
積分: 235878
翡翠宮
積分: 91062
iamlazy 發表於 20-7-11 22:57 停左冇抹,好累
侯爵府
積分: 20003
珍珠宮
積分: 48034
公爵府
積分: 27632
大宅
積分: 4345
babyco 發表於 20-7-11 22:40 真係好大壓力 ,去一次超市返黎 ,不停q抹抹抹,真係精神壓力好大 ,同埋唔係咩包裝都可以用酒精抹 ...
積分: 4743
961123 發表於 20-7-11 22:34 就黎乜都吾駛食了!堂食、外賣、自己買野煮都危險……真係 呼吸有害
水晶宮
積分: 58536
男爵府
積分: 9067
katherine418 發表於 20-7-11 23:27 自從疫情開始後 我買咩返屋企都會消毒晒包裝先
bb2 發表於 20-7-11 23:32 即係買盒口罩番屋企都抹?紙盒用咩抹?
katherine418 發表於 20-7-11 23:35 係呀 消毒濕紙巾抹囉 盒口罩入面都有膠袋裝住架啦 紙盒唔係問題我買生果都盡量買有包裝個d:laugh2 ...
琥珀宮
積分: 158845
spikenard 發表於 20-7-11 22:54 我其實好尊敬佢,只不過佢好文塞 有新意見時先band左先
積分: 22890
20162016 發表於 20-7-11 22:56 咁美國啲貨咪應該最高危
littlesister 發表於 20-7-11 23:38 原本都尊重佢,點知佢自己愈來愈走火入魔,你睇許樹昌會唔會好似佢咁
積分: 29081
SHILINGFA 發表於 20-7-11 23:22 有同感!令次買完野返屋企真係有排抹! 我試過用酒精抹小朋友紙包裝牛奶,個包裝會甩色,但係唔抹唔得:thi ...
積分: 5381
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy