自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   18


象牙宮

積分: 235878


41#
發表於 20-7-11 23:06 |只看該作者

回覆樓主:

香港有無入口?我買凍肉多,放冰格應該安全掛


翡翠宮

積分: 91062

2025勳章蛇年勳章


42#
發表於 20-7-11 23:06 |只看該作者
Omg.....已經日煮夜煮日洗夜洗....究竟要點抹呀


翡翠宮

積分: 91062

2025勳章蛇年勳章


43#
發表於 20-7-11 23:10 |只看該作者
iamlazy 發表於 20-7-11 22:57
停左冇抹,好累

我之前都抹過一排,但真係太累....停左


侯爵府

積分: 20003


44#
發表於 20-7-11 23:12 |只看該作者


珍珠宮

積分: 48034

開心吸收勳章


45#
發表於 20-7-11 23:20 |只看該作者
好難下下用漂白水抹


公爵府

積分: 27632


46#
發表於 20-7-11 23:22 |只看該作者
大穫


大宅

積分: 4345


47#
發表於 20-7-11 23:22 |只看該作者
babyco 發表於 20-7-11 22:40
真係好大壓力 ,去一次超市返黎 ,不停q抹抹抹,真係精神壓力好大 ,同埋唔係咩包裝都可以用酒精抹
...

有同感!令次買完野返屋企真係有排抹!
我試過用酒精抹小朋友紙包裝牛奶,個包裝會甩色,但係唔抹唔得


大宅

積分: 4743


48#
發表於 20-7-11 23:22 |只看該作者
961123 發表於 20-7-11 22:34
就黎乜都吾駛食了!堂食、外賣、自己買野煮都危險……真係 呼吸有害

同意!真係好無奈 !所以一定要做好自己和家居消毒工作,因最近D個案見到只要家中一個中就極大機會惹到其他家人 !呢隻菌真係堅奸、惡!


水晶宮

積分: 58536


49#
發表於 20-7-11 23:26 |只看該作者
咁舖頭職員咪個個都中招!要執貨、擺貨喎


男爵府

積分: 9067


50#
發表於 20-7-11 23:27 |只看該作者
自從疫情開始後 我買咩返屋企都會消毒晒包裝先


翡翠宮

積分: 91062

2025勳章蛇年勳章


51#
發表於 20-7-11 23:32 |只看該作者
katherine418 發表於 20-7-11 23:27
自從疫情開始後 我買咩返屋企都會消毒晒包裝先

即係買盒口罩番屋企都抹?紙盒用咩抹?


男爵府

積分: 9067


52#
發表於 20-7-11 23:35 |只看該作者
bb2 發表於 20-7-11 23:32
即係買盒口罩番屋企都抹?紙盒用咩抹?

係呀 消毒濕紙巾抹囉 盒口罩入面都有膠袋裝住架啦 紙盒唔係問題我買生果都盡量買有包裝個d


翡翠宮

積分: 91062

2025勳章蛇年勳章


53#
發表於 20-7-11 23:38 |只看該作者
katherine418 發表於 20-7-11 23:35
係呀 消毒濕紙巾抹囉 盒口罩入面都有膠袋裝住架啦 紙盒唔係問題我買生果都盡量買有包裝個d:laugh2 ...



琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


54#
發表於 20-7-11 23:38 |只看該作者
spikenard 發表於 20-7-11 22:54
我其實好尊敬佢,只不過佢好文塞 有新意見時先band左先

原本都尊重佢,點知佢自己愈來愈走火入魔,你睇許樹昌會唔會好似佢咁


侯爵府

積分: 22890


55#
發表於 20-7-11 23:39 |只看該作者
961123 發表於 20-7-11 22:34
就黎乜都吾駛食了!堂食、外賣、自己買野煮都危險……真係 呼吸有害

入深山自耕可長命百歲。


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


56#
發表於 20-7-11 23:39 |只看該作者
20162016 發表於 20-7-11 22:56
咁美國啲貨咪應該最高危

當然都有風險啦


翡翠宮

積分: 91062

2025勳章蛇年勳章


57#
發表於 20-7-11 23:42 |只看該作者
littlesister 發表於 20-7-11 23:38
原本都尊重佢,點知佢自己愈來愈走火入魔,你睇許樹昌會唔會好似佢咁

agree...許醫生平實好多


侯爵府

積分: 22890


58#
發表於 20-7-11 23:42 |只看該作者
littlesister 發表於 20-7-11 23:38
原本都尊重佢,點知佢自己愈來愈走火入魔,你睇許樹昌會唔會好似佢咁

但許樹昌得把囗,你可見佢有親自落去爆發疫症的現場視察?可有親身參予過抗疫?我只見張竹君醫生,袁國勇教授凌晨都仲係現場捱更抵夜。


公爵府

積分: 29081


59#
發表於 20-7-11 23:43 |只看該作者
SHILINGFA 發表於 20-7-11 23:22
有同感!令次買完野返屋企真係有排抹!
我試過用酒精抹小朋友紙包裝牛奶,個包裝會甩色,但係唔抹唔得:thi ...

係 ,好多會甩色,仲有我買定幾日菜 ,咁薯仔 粟米 菜嗰啲 點可能樣樣都洗左先


男爵府

積分: 5381


60#
發表於 20-7-11 23:45 |只看該作者
katherine418 發表於 20-7-11 23:35
係呀 消毒濕紙巾抹囉 盒口罩入面都有膠袋裝住架啦 紙盒唔係問題我買生果都盡量買有包裝個d:laugh2 ...

嗰個去惠康,見到個啊婆,拎住包甘荀係咪摸,見到都唔想買

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo