自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


侯爵府

積分: 21806


41#
發表於 20-8-24 16:02 |只看該作者
本帖最後由 lakgarden 於 20-8-24 16:03 編輯
chingnc 發表於 20-8-24 15:44
走黎走去豁免班人唔驗,留港抗疫反而要驗,甘多隱形周圍驗都無啦,本末倒置
...


內地返香港豁免班人, 尤其運輸工人, 佢哋要有24小時內陰性證明, 佢地驗核酸嘅次數,香港人應該無人能及

而跨境學童, 有2日內檢測規定
(星島日報報道)兩千五百名中三至中五跨境生,將於下周一返港復課,教育局昨就跨境生發出復課指引,提醒家長須在復課日至少提前兩天,帶子女到深圳市內二十九所指定醫療機構,進行新型冠狀病毒核酸檢測,並每隔六天再進行檢測。指引亦詳列學生在校身體不適、學生遲到等情況下,學校如何處理,並建議學校安排跨境生放學後留校午膳。



政府新聞公告


發言人澄清:「本港從三月初以來未有錄得任何內地輸入個案。外國輸入個案方面,由於政府自三月二十五日起已停止准予非香港居民入境,因此目前大多數輸入個案均為從外國回港的香港居民。」


現時連海員和航空業都要檢測
其實情況已大有改善



伯爵府

積分: 18149


42#
發表於 20-8-24 16:05 |只看該作者
即係而家沒有免檢疫人士?


伯爵府

積分: 15109


43#
發表於 20-8-24 16:08 |只看該作者
點解6歲以下冇得測?


男爵府

積分: 9648


44#
發表於 20-8-24 16:41 |只看該作者
myfaye 發表於 20-8-24 16:08
點解6歲以下冇得測?

同問,係咪放棄左6歲以下?即係6歲以下唔使旨意開學


伯爵府

積分: 18149


45#
發表於 20-8-24 17:01 |只看該作者
六歲以下的小朋友好難同佢地採樣, 就好似老人院的老人家一樣, 做唔做唔係決定於應否做, 而係決定於其他因素


伯爵府

積分: 15109


46#
發表於 20-8-24 17:01 |只看該作者
點解6歲以下冇得檢測?


公爵府

積分: 28399

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 想生BB熱投


47#
發表於 20-8-24 17:47 |只看該作者

回覆樓主:

好難,中學唔讀書果班1定唔聽你講 同埋仲見啲家長帶細路出街玩玩食食,商場假期仲係超多1家大細,仲會俾小朋友1路行1路食雪糕飲珠茶
就算驗左都好快有菌
大女4.5歲啦,努力成果胎兒5個月啦,10月可以見


伯爵府

積分: 15109


48#
發表於 20-8-24 18:27 |只看該作者
香蕉煎餅 發表於 20-8-24 16:41
同問,係咪放棄左6歲以下?即係6歲以下唔使旨意開學
退唔退學好?唔想白交學費


大宅

積分: 1832


49#
發表於 20-8-24 18:27 |只看該作者
小肥兔 發表於 20-8-24 15:41
本帖最後由 小肥兔 於 20-8-24 15:42 編輯

成日講同一句說話,以為真係有道理? 唔好講到好似病菌滿街, ...

首先,唔洗樣樣都分藍黃去攻擊人、話人白痴既,大家就樓主既提議討論,提出問題,我又無攻擊你。唔通我又學你,話d藍絲真係好口賤好無家教咩?我唔會架。

第二,如果你講到700萬人每日只得150人確診,中招既機會好低,按照你的logic,其實都不用戴口罩,不用保持社交距離,不用那麼多防疫措施啦,反正中招機會低。我諗你唔認同卦?呢個病毒傳染性高,係事實,唔係用嚟呃傻人。


禁止訪問

積分: 1600


50#
發表於 20-8-24 18:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25007


51#
發表於 20-8-24 18:39 |只看該作者
chanyingying81 發表於 20-8-24 18:30
咁咪日日驗?

如果開學前驗了,結果陰性可以返學,2-3星期後應該可以每班random 抽學生&老師做檢測,無須要全校師生再做,其實已經好安全,我睇唔到永久停課對學生既好處!


珍珠宮

積分: 43539

好媽媽勳章


52#
發表於 20-8-24 18:43 |只看該作者
小肥兔 發表於 20-8-24 15:41
本帖最後由 小肥兔 於 20-8-24 15:42 編輯

成日講同一句說話,以為真係有道理? 唔好講到好似病菌滿街, ...

係啦,其實真係唔明,點解要強調今日唔中唔等於明天唔中,觀乎呢兩星期狀況,在社區傳播中嘅病患唔算多,而家只係差在抽出隱形病者,再加上嚴謹d守住外來人,咁傳播鏈就差唔多九成截斷。搞好內部,對外唔好鬆,希望盡快可以回復返五六時情況就好。



珍珠宮

積分: 34922

畀面勳章


53#
發表於 20-8-24 18:45 |只看該作者
vickymamaa 發表於 20-8-24 18:27
首先,唔洗樣樣都分藍黃去攻擊人、話人白痴既,大家就樓主既提議討論,提出問題,我又無攻擊你。唔通我又 ...

首先唔好弱智先有討論空間


子爵府

積分: 10789


54#
發表於 20-8-24 18:46 |只看該作者
露比EE 發表於 20-8-24 14:45
人生根本就無100%保証,呼吸都有可能中招,亦可能被家人傳染,唔通全人类在家工作or不工作不買餸,老實講 ...

好認同


子爵府

積分: 12532


55#
發表於 20-8-24 19:04 |只看該作者
呢個病係一定要同我哋共存㗎啦,就算有疫苗嗰個效率都一定唔會係100%。所以我哋應該係要諗點樣可以同個病毒共存,呢個病毒最可怕嘅地方係會拖垮醫療體系,而唔係佢嘅死亡率。所以我哋要比隻病毒快去隔離被感染嘅人,而唔係全世界去停頓。我諗唔到點解我哋仲要長時間的停工停課。不過呢個政府真係冇鬼用㗎啦俾人鬧兩鬧就乜都唔敢做.


子爵府

積分: 12532


56#
發表於 20-8-24 19:06 |只看該作者
露比EE 發表於 20-8-24 15:09
第一次免費,冇病果d可以返學,之後每2星期一次random檢測,有經濟問題可以同學校商量,但點都冇可能因為 ...

其實大陸而家都係隔7日驗?


禁止訪問

積分: 1600


57#
發表於 20-8-24 21:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo