自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   6


洋房

積分: 32


41#
發表於 20-11-30 20:35 |只看該作者
希望疫情快D過啦


珍珠宮

積分: 43604

醒目開學勳章 畀面勳章


42#
發表於 20-11-30 20:36 |只看該作者
crystal媽咪 發表於 20-11-30 19:05
我要盡量放鬆心情
身體響起警號了

我都係,加上份工做得勁唔開心,我返工直頭心跳加速去到佰幾


大宅

積分: 2281


43#
發表於 20-11-30 20:38 |只看該作者
CDE1 發表於 20-11-30 18:34
加上疫情都唔知幾時完?可能連希望都冇呀!!!!!!!!!!有冇人同我一樣咁諗? ...

疫情一定會過,但經濟就回復無望。

香港人張單要香港人自己埋,等十年八載先啦。


禁止訪問

積分: 5843


44#
發表於 20-11-30 20:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14139


45#
發表於 20-11-30 20:44 |只看該作者

回覆樓主:

第四波疫情可能係啱啱先開始,
唔好咁快灰住
慳d洗,少d娛樂少d支出,
會捱過嘅

點評

wcpcelia    發表於 20-12-2 12:10
sunflowerusa    發表於 20-12-1 09:42


翡翠宮

積分: 86106


46#
發表於 20-11-30 20:44 |只看該作者
CDE1 發表於 20-11-30 19:08
疫情初時我冇咩野,但最近既心情開始唔好,可能疫情持續既時間實在太長呀!
...

天氣清涼爽,心情反而好喎


大宅

積分: 2281


47#
發表於 20-11-30 20:47 |只看該作者
CDE1 發表於 20-11-30 19:08
疫情初時我冇咩野,但最近既心情開始唔好,可能疫情持續既時間實在太長呀!
...

試吓多啲曬太陽(emoji),一定有幫助。

養成習慣做帳,記錄每日支出,心中有數,人就會定啲。


伯爵府

積分: 18302


48#
發表於 20-11-30 20:55 |只看該作者
CDE1 發表於 20-11-30 18:34
加上疫情都唔知幾時完?可能連希望都冇呀!!!!!!!!!!有冇人同我一樣咁諗? ...

我都係,被個疫情搞到呢輪心情好差,好低落...
希望快D 完啦!


侯爵府

積分: 23339


49#
發表於 20-11-30 20:56 |只看該作者
Siuchoi 發表於 20-11-30 18:41
回覆 CDE1 的帖子

唔好咁啦, 疫情一定會過去的, 已研發了疫苗, 耐心再等等~

我都係咁諗,逆境仲會過去,開心要過唔開心都要過,樣樣諗得咁負面都解決唔到問題,做咩要難為自己,自己諗d野自誤下,煲下劇,打下機,瞓下覺,食下野,開開心心咁過


男爵府

積分: 8021


50#
發表於 20-11-30 20:58 |只看該作者
CDE1 發表於 20-11-30 18:34
加上疫情都唔知幾時完?可能連希望都冇呀!!!!!!!!!!有冇人同我一樣咁諗? ...

有,家庭有負擔
每月都要開支,都不知要捱到幾時?


珍珠宮

積分: 37707

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2021可愛聖誕B勳章 畀面勳章


51#
發表於 20-11-30 20:59 |只看該作者
全球人都受疫情影響, 唔單止香港
放負都無用, 不如盡量過好每一日
黎明前嘅黑暗, 總會過~


大宅

積分: 4299


52#
發表於 20-11-30 21:05 |只看該作者
我哋連黑暴都捱得過, 應該沒有問題了


男爵府

積分: 6197


53#
發表於 20-11-30 21:18 |只看該作者
大力大力 發表於 20-11-30 19:28
台灣內0感染、但很多輸出個案~

咁神奇?要問下菜菜子先


象牙宮

積分: 235759


54#
發表於 20-11-30 21:19 |只看該作者

回覆樓主:

特首癈,政府弱,無計!等天打救啦


禁止訪問

積分: 5843


55#
發表於 20-11-30 21:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34092


56#
發表於 20-11-30 21:20 |只看該作者
CDE1 發表於 20-11-30 18:40
D野又貴,咁多人失業,家庭開支又大,而家買杯珍珠奶茶竟然要$2X!!!前幾年$1X.
...

邊有咁平,我行過見到40幾蚊一杯
我同C6講:佢地一杯嘢就30幾40蚊,真係好賺,去大家樂食個午飯都差唔多了

點評

ying_mail    發表於 20-11-30 21:29


禁止訪問

積分: 5843


57#
發表於 20-11-30 21:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34092


58#
發表於 20-11-30 21:22 |只看該作者
我愛Corina 發表於 20-11-30 18:58
18年已經$2x 杯,不過呢d 無益,唔飲無損失。

係囉,最普通最普通都要20尾一杯,上年個價


翡翠宮

積分: 85749

2025勳章蛇年勳章


59#
發表於 20-11-30 21:25 |只看該作者
白毛毛 發表於 20-11-30 18:44
咁唔飲珍珠奶茶囉。

對!跟餐+$5 我才會飲
自由太多會令世人失去平衡


伯爵府

積分: 17363


60#
發表於 20-11-30 21:28 |只看該作者
全世界都挨緊,唔止香港。講疫情,香港算好啦,你睇英美歐。
疫情會過去,而家慳啲囉,最好去做運動,免費,對身體好而且對心情有幫助。

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo