自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   1


瑪瑙宮

積分: 143989

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


41#
發表於 21-3-12 10:41 |只看該作者
我都幾鍾意佢, 唱歌好聴, 演劇唔差, 希望TBB俾多啲機會佢演出!


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


42#
發表於 21-3-12 10:41 |只看該作者
呢個髮型好靚


侯爵府

積分: 24377


43#
發表於 21-3-12 10:42 |只看該作者

回覆樓主:

無左粒墨


子爵府

積分: 11928


44#
發表於 21-3-12 11:32 |只看該作者
IamDirector 發表於 21-3-12 10:35
睇維基,糖妹係149,鄺係155,美琪係160,明明3個企埋一齊差唔多高架
...
三個之中係鄺作得太誇,我見過黃美琪真人,同其他路人比不算矮的,160應該差不多,只可以講明星普遍高,所以先顯得佢矮。鄺根本沒可能155,因為155看起來不會咁矮,我覺得佢仲矮過糖妹少少。但糖妹身型比例較好,順眼d,鄺睇落真係似侏儒。


珍珠宮

積分: 36809


45#
發表於 21-3-12 11:50 |只看該作者
一人一讓步 發表於 21-3-12 08:23
以佢樣貌做到一線女主角

https://www.youtube.com/watch?v=EcvHLIdSMuc&t=1s

唱歌好聽,又可愛。形象正面。

最喜歡睇佢同廖啟智拍嘅廣告:阿糖。
真係好自然的活潑可愛!!


水晶宮

積分: 63462

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


46#
發表於 21-3-12 11:55 |只看該作者
IamDirector 發表於 21-3-12 10:35
睇維基,糖妹係149,鄺係155,美琪係160,明明3個企埋一齊差唔多高架
...

係囉!鄺有冇155呀?!


大宅

積分: 3297

牛年勳章


47#
發表於 21-3-12 12:00 |只看該作者
可惜喺K11撞過佢同助手,佢對助手麻麻地。公眾地方都咁,私下唔知會唔會更差


寶石宮

積分: 459300

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


48#
發表於 21-3-12 12:02 |只看該作者

回覆樓主:

佢個樣好甜,唱歌又好聽


男爵府

積分: 8445


49#
發表於 21-3-12 12:09 |只看該作者
佢個樣幾甜,可惜太似陳慧嫻


子爵府

積分: 11582

牛年勳章


50#
發表於 21-3-12 12:10 |只看該作者
佢係幾靚幾甜,又生鬼
~~最鍚我個寶貝仔仔~~


珍珠宮

積分: 34096


51#
發表於 21-3-12 12:11 |只看該作者
一人一讓步 發表於 21-3-12 08:23
以佢樣貌做到一線女主角

https://www.youtube.com/watch?v=EcvHLIdSMuc&t=1s

呢個髮型好睇,成熟好多


侯爵府

積分: 21342

牛年勳章 2018復活節勳章


52#
發表於 21-3-12 12:20 |只看該作者

回覆樓主:

普通知尼講算靚
佢自已應該都唔追求大紅大紫


水晶宮

積分: 62370

父親節2025勳章 母親節2025勳章


53#
發表於 21-3-12 13:43 |只看該作者
佢唔算好靚,但就真係甜嘅!而且今次個髪型好啱佢。


琥珀宮

積分: 191374

馬年勳章


54#
發表於 21-3-12 13:47 |只看該作者
iriswy 發表於 21-3-12 08:29
佢樣真係好甜,唱歌又好聽

唔知道嘅以為佢係陳慧嫻個女


大宅

積分: 3364


55#
發表於 21-3-12 13:50 |只看該作者
乜姖得14幾咋 我以為有155


男爵府

積分: 5849


56#
發表於 21-3-12 13:55 |只看該作者
佢個樣好甜, 唱歌都幾好聽, 生得矮都冇問題 ,朱茵都唔係高。而且,好多男藝員真人都唔係咁高。


侯爵府

積分: 20669

馬年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


57#
發表於 21-3-12 13:55 |只看該作者

回覆樓主:

現實中 矮矮地先夠小鳥依人,我唔會覺太矮,上鏡亦唔會注意佢高度,只會睇演技,好似愛情故事入面佢都可以演到同甜零關係既角色呀,我之前唔太鍾意佢,覺得佢太扮靚妹,反而而家ok喎,但佢把聲,佢啲歌我就冇乜印象


子爵府

積分: 12958


58#
發表於 21-3-12 14:11 |只看該作者
IamDirector 發表於 21-3-12 10:35
睇維基,糖妹係149,鄺係155,美琪係160,明明3個企埋一齊差唔多高架
...

作狀尾期冇可能有160

14x就差不多,目測只有小五女生高度

作狀尾期!呢度啲JM改得好正
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg


瑪瑙宮

積分: 139708


59#
發表於 21-3-12 14:12 |只看該作者
好靚又唔係, 不過佢適合做幕前.


瑪瑙宮

積分: 139708


60#
發表於 21-3-12 14:13 |只看該作者
Ftmagic 發表於 21-3-12 14:11
作狀尾期冇可能有160

14x就差不多,目測只有小五女生高度


我都覺得佢好難頂.

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo