自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 22670


41#
發表於 21-4-10 09:31 |只看該作者
rebeccalin 發表於 21-4-10 01:12
係唔係美X的芒糍蛋糕?今年生日買左一個,嚴重中伏,係食過最難食的生日蛋糕,勉強食左一半,剩下一半放雪 ...

呢個芒糍蛋糕OK和!新既芒果糯米就未試過,有機會都會考慮試.而家未有衝動去試。
可能今期芒果酸.所以樓主中伏。
kckammy


翡翠宮

積分: 93707


42#
發表於 21-4-10 09:37 |只看該作者
Haley_Sc 發表於 21-4-10 00:01
伏到癲咗
冇嘢入得口
芒果極酸

收到


珍珠宮

積分: 31008

牛年勳章


43#
發表於 21-4-10 11:54 |只看該作者
kckammy 發表於 21-4-10 09:31
呢個芒糍蛋糕OK和!新既芒果糯米就未試過,有機會都會考慮試.而家未有衝動去試。
可能今期芒果酸.所以樓主 ...

確實芒果好酸。平買芒果蛋糕,第一時間會食晒D芒果,今次冇人食。


水晶宮

積分: 62289

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


44#
發表於 21-4-10 12:20 |只看該作者
rebeccalin 發表於 21-4-10 01:12
係唔係美X的芒糍蛋糕?今年生日買左一個,嚴重中伏,係食過最難食的生日蛋糕,勉強食左一半,剩下一半放雪 ...
呢個款見到好耐,成日想買黎試下

什麼都也自有它盡頭 別要逝去才珍惜今日所擁有


翡翠宮

積分: 77514

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回 hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


45#
發表於 21-4-10 12:28 |只看該作者
rebeccalin 發表於 21-4-10 01:12
係唔係美X的芒糍蛋糕?今年生日買左一個,嚴重中伏,係食過最難食的生日蛋糕,勉強食左一半,剩下一半放雪 ...
可能我鐘意糯米糍, 呢個蛋糕好好食


大宅

積分: 1851


46#
發表於 21-4-10 12:39 |只看該作者
Haley_Sc 發表於 21-4-10 00:01
伏到癲咗
冇嘢入得口
芒果極酸

收到thank you


寶石宮

積分: 252608

2025勳章蛇年勳章


47#
發表於 21-4-10 12:41 |只看該作者
前星星想試,見d芒果好生應該好酸,唔敢買。


大宅

積分: 3441


48#
發表於 21-4-10 12:44 |只看該作者
Haley_Sc 發表於 21-4-10 00:01
伏到癲咗
冇嘢入得口
芒果極酸

係咪今年啲芒果唔靚呢? 我嗰日去食糖水, 出名嘅糖水, 竟然話 芒果甜品全冇, 因為啲芒果太酸, 唔敢畀客食


侯爵府

積分: 20662


49#
發表於 21-4-10 12:44 |只看該作者
rebeccalin 發表於 21-4-10 01:12
係唔係美X的芒糍蛋糕?今年生日買左一個,嚴重中伏,係食過最難食的生日蛋糕,勉強食左一半,剩下一半放雪 ...

依個要夏天買先好食,我夏天果時一食食左半個,超好食。之後接近冬天時買 就勁酸


男爵府

積分: 5535


50#
發表於 21-4-10 12:44 |只看該作者
rebeccalin 發表於 21-4-10 01:12
係唔係美X的芒糍蛋糕?今年生日買左一個,嚴重中伏,係食過最難食的生日蛋糕,勉強食左一半,剩下一半放雪 ...

e個好好食喎,我食左起碼4個以上


珍珠宮

積分: 45079


51#
發表於 21-4-10 12:45 |只看該作者
Haley_Sc 發表於 21-4-10 00:01
伏到癲咗
冇嘢入得口
芒果極酸

不過幾靚


珍珠宮

積分: 31008

牛年勳章


52#
發表於 21-4-10 12:48 |只看該作者
lingluk1306 發表於 21-4-10 12:44
依個要夏天買先好食,我夏天果時一食食左半個,超好食。之後接近冬天時買 就勁酸
...

係十日前買的 酸到冇人食


公爵府

積分: 25067


53#
發表於 21-4-10 13:46 |只看該作者

回覆樓主:

我記得琴日先有人開 post話好食,不過我自己就無興趣試


大宅

積分: 2681


54#
發表於 21-4-10 14:19 |只看該作者
siuling0119 發表於 21-4-10 13:46
我記得琴日先有人開 post話好食,不過我自己就無興趣試

我都係有睇...所以...


子爵府

積分: 14073


55#
發表於 21-4-10 14:38 |只看該作者
Haley_Sc 發表於 21-4-10 08:54
本帖最後由 Haley_Sc 於 21-4-10 08:54 編輯

真係冇下次,最近都唔會幫襯

我嗰日食d糯米苦苦地,成個蛋糕都唔好食,未試過咁難食既蛋糕


男爵府

積分: 7727


56#
發表於 21-4-10 15:43 |只看該作者
rebeccalin 發表於 21-4-10 01:12
係唔係美X的芒糍蛋糕?今年生日買左一個,嚴重中伏,係食過最難食的生日蛋糕,勉強食左一半,剩下一半放雪 ...

呢個好食喎


侯爵府

積分: 23481

育兒性格勳章


57#
發表於 21-4-10 16:08 |只看該作者
rebeccalin 發表於 21-4-10 01:12
係唔係美X的芒糍蛋糕?今年生日買左一個,嚴重中伏,係食過最難食的生日蛋糕,勉強食左一半,剩下一半放雪 ...

芒磁我覺得好食


水晶宮

積分: 62356

父親節2025勳章 母親節2025勳章


58#
發表於 21-4-10 16:08 |只看該作者
rebeccalin 發表於 21-4-10 01:12
係唔係美X的芒糍蛋糕?今年生日買左一個,嚴重中伏,係食過最難食的生日蛋糕,勉強食左一半,剩下一半放雪 ...

我只係食過呢隻款嘅果撻,味道奇怪「質地」難以形容,唔知點咁!


水晶宮

積分: 62356

父親節2025勳章 母親節2025勳章


59#
發表於 21-4-10 16:10 |只看該作者
Haley_Sc 發表於 21-4-10 00:01
伏到癲咗
冇嘢入得口
芒果極酸

我本來好有興趣,但喺另一個post問人個糯米飯底雪完會唔會好硬又冇人覆,所以冇買...好彩宜家睇到你個post.


大宅

積分: 2681


60#
發表於 21-4-10 17:51 |只看該作者
LekGirl 發表於 21-4-10 16:10
我本來好有興趣,但喺另一個post問人個糯米飯底雪完會唔會好硬又冇人覆,所以冇買...好彩宜家睇到你個post ...

本帖最後由 Haley_Sc 於 21-4-10 17:52 編輯

根本吾會雪啦,未試過成個蛋糕淨係食咗幾啖就可以成個扔得


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo