自由講場

跳至

首頁

尾頁
   13


珍珠宮

積分: 41427


41#
發表於 21-4-13 14:26 |只看該作者
只可以話啲老土思想,縱子縱到害死自己! 臨老都仲要養子!


男爵府

積分: 8838


42#
發表於 21-4-13 16:12 |只看該作者
你講得啱,每幾個家庭總有一個廢柴/隱青/寄生蟲 呢d家庭,老父老母都係打份牛工,僅僅夠食夠住,邊有條件俾佢哋任性?


大宅

積分: 1181


43#
發表於 21-4-13 16:19 |只看該作者
Astra00 發表於 21-4-13 06:53
好彩我娘家沒;但夫家有一件,呢幾件終於開聲阻截左。雖然出聲做左醜人,但值得。

如父母在生,做基本本分 ...

身同感受,我夫家個大哥都係,集體供養咗佢幾十年


男爵府

積分: 7211


44#
發表於 21-4-13 16:48 |只看該作者
我中學同學個細佬都係咁, 廿多歲人讀唔成書又唔做野, 日日關自己係房, 同佢媽媽家姐完全無交流... 我中同同佢媽媽都要返工, 試過搵社工幫手但中同話佢細佬門都唔開比人... 完全唔知點搞! 中同話佢家下先廿幾歲仔, 日日廢係房幾時到老?


男爵府

積分: 7416


45#
發表於 21-4-13 17:12 |只看該作者

回覆樓主:

只能講,這種癈人最好父母長命百歲,自己死得比父母早。否則父母兩個不在,到時無得再繼續做寄生蟲,兄弟姊妹都唔一定要供養佢。


珊瑚宮

積分: 109193

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


46#
發表於 21-4-13 17:17 |只看該作者
hattienail 發表於 21-4-13 02:24
其實只要狠心d就得,對父母害死自己個仔,做仔女既見到咁,無理由養埋個件野,家用照比正常,老人家唔夠洗 ...
有的係父母做成,當初出去做野回家後話辛苦父母就叫佢唔好做


水晶宮

積分: 65959


47#
發表於 21-4-13 17:24 |只看該作者
2010小蜜蜂 發表於 21-4-13 16:19
身同感受,我夫家個大哥都係,集體供養咗佢幾十年

如二老拜拜後,直接可餘生免來往。


水晶宮

積分: 65959


48#
發表於 21-4-13 17:28 |只看該作者
olkan 發表於 21-4-13 07:44
堅決唔加,說明原因,有時真係要炒大鑊,啲人先識收手,雖然好傷感情,但唔可能永遠下去。
...

係,雖然很難做,但不表態的話,最後累埋自己頭家。佢不夠錢洗,有冇返工呀?淨識攤大手板痴家人去比。彩佢都傻。

我不理咁多,話我惡話我巴閉,話之你,總之不好累到我頭家。


伯爵府

積分: 17363


49#
發表於 21-4-13 17:42 |只看該作者
我c6 細佬就做過幾年嘢,跟著話同人唔夾、懷才不遇,之後一直係屋企。靠6299比錢佢同養佢一家。6299 已講明身家全歸細佬,亦分付c6 將來要照顧(金錢上同生活上)細佬同佢一家。
只能講,慈母多敗兒,6299 由細到大咁縱細佬,細佬攪到不能獨立,其實害咗佢一世。


伯爵府

積分: 17363


50#
發表於 21-4-13 17:43 |只看該作者
crazypaper 發表於 21-4-13 14:26
只可以話啲老土思想,縱子縱到害死自己! 臨老都仲要養子!

Can’t agree you more, 仲攪埋屋企其他兄弟姊妹,要佢哋養多個。


子爵府

積分: 14521


51#
發表於 21-4-13 20:04 |只看該作者
zxzx 發表於 21-4-13 17:42
我c6 細佬就做過幾年嘢,跟著話同人唔夾、懷才不遇,之後一直係屋企。靠6299比錢佢同養佢一家。6299 已講明 ...

人到中年仲要比父母吩咐? 如是,我覺得自己好廢。62身家比邊個可以不理, 人哋一家唔掂咪攞綜援。


珍珠宮

積分: 41427


52#
發表於 21-4-13 20:34 |只看該作者
26days 發表於 21-4-13 17:12
只能講,這種癈人最好父母長命百歲,自己死得比父母早。否則父母兩個不在,到時無得再繼續做寄生蟲,兄弟姊 ...
兄弟姊妹肯,兄弟姊妹既另一半都唔肯啦
父母死咗,一係靠自己(機會微),一係攞綜緩


男爵府

積分: 5100


53#
發表於 21-4-13 20:54 |只看該作者
FlowerBoys 發表於 21-4-13 01:59
今日聽朋友呻,佢屋企個大哥由中學畢業後到依家40幾歲人都仲廢喺屋企食阿媽老豆錢,唔可以話無返過工,每份 ...

我夫家都有件極品。
姑奶50頭,離婚同細囝搬回老爺奶奶家(層樓我老公已供斷,原本打算等佢父母百年歸老留比阿囝),話自己更年期唔可以捱 所以吾可以打工 ,死要攪生意做老細,蝕$又揾我老公填氹。
甘吾做嘢當然冇$比家用,宜家話要全職照顧老爺奶奶,將我老公比父母的家用由佢分配。
離婚5年,搬入嚟之前話申請公屋不會長住,根本一直冇申請過。
雀巢鳩佔行動成功,人地老公係“媽寶”,我老公係“姐寶”.


水晶宮

積分: 65959


54#
發表於 21-4-13 21:31 |只看該作者
minidanny 發表於 21-4-13 20:54
我夫家都有件極品。
姑奶50頭,離婚同細囝搬回老爺奶奶家(層樓我老公已供斷,原本打算等佢父母百年歸老留 ...

嘩!你的情況很惡劣。你間屋隨時比你姑奶霸左!

之前我夫家呢,我奶奶係咁氹我老公用綠表買間居屋但要用老爺名嘅,因為個綠表係老爺名嘅,我就係費事幫人供間屋,所以堅持唔會買,就係費事你呢種情況。

好地地買咗間屋俾兩老住,到頭來益咗其他廢柴兄弟姊妹,仲要嘥錢打官司,我先唔會上當。冇㗎啦,你嘅情況,如果你老公唔親兩老在生趕走你姑奶拉,間屋百分之九十九收不回來。


翡翠宮

積分: 86154


55#
發表於 21-4-13 22:15 |只看該作者
FlowerBoys 發表於 21-4-13 01:59
今日聽朋友呻,佢屋企個大哥由中學畢業後到依家40幾歲人都仲廢喺屋企食阿媽老豆錢,唔可以話無返過工,每份 ...

呢啲廢柴梗有一個响左近


男爵府

積分: 5100


56#
發表於 21-4-13 23:06 |只看該作者
Astra00 發表於 21-4-13 21:31
嘩!你的情況很惡劣。你間屋隨時比你姑奶霸左!

之前我夫家呢,我奶奶係咁氹我老公用綠表買間居屋但要用 ...

我已經接受左呢個事實 肯定99%攞吾番都算,宜家又話間屋舊成日話要大裝修(之前已同佢訂造左新床,新櫃,换沙發,房門.....)

我姑奶一句勝過我一千句。鬼叫自己老公係一個不折不扣的“姐寶”。
我姑奶殺手鐧就係嗲人,讚人,成日話“細佬你真係好,家姐有你呢個細佬好幸福.....”次次見面實聽到佢講類似說話。


珍珠宮

積分: 45360


57#
發表於 21-4-13 23:32 |只看該作者
FlowerBoys 發表於 21-4-13 01:59
今日聽朋友呻,佢屋企個大哥由中學畢業後到依家40幾歲人都仲廢喺屋企食阿媽老豆錢,唔可以話無返過工,每份 ...

呢d case 其實真係有無成功案例會有啃老族醒覺然後出去打工? 其實係咪真係狠心就會醒 ?


子爵府

積分: 14876


58#
發表於 21-4-13 23:41 |只看該作者
我屋企就係有個...
間中仲有親戚怪我點解唔幫佢搵工。我點幫?佢返幾耐又唔做?
好無奈。


男爵府

積分: 6427


59#
發表於 21-4-13 23:51 |只看該作者
C.yan110 發表於 21-4-13 16:48
我中學同學個細佬都係咁, 廿多歲人讀唔成書又唔做野, 日日關自己係房, 同佢媽媽家姐完全無交流... 我中同同 ...

真係好難攪,我相信父母唔係唔想搞,而係唔知可以點搞,個個都想自己小朋友可以做有用嘅人


伯爵府

積分: 17363


60#
發表於 21-4-14 00:10 |只看該作者
wtcys 發表於 21-4-13 20:04
人到中年仲要比父母吩咐? 如是,我覺得自己好廢。62身家比邊個可以不理, 人哋一家唔掂咪攞綜援。
...

本帖最後由 zxzx 於 21-4-14 00:14 編輯

係,6299吩咐加聲涙俱下咁囉(即又軟功又硬功),同我c6 講,你做大,將來一定要照顧個細佬,唔係佢兩老死唔眼閉,佢哋喊晒咁話最擔心叔仔,你叫我c6 當下可以點?唉,我真不敢想象將來6299走後會係點。


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo