立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 19790
小平媽媽 發表於 21-4-25 11:15 我地係放學攞返屋企食
積分: 17771
小平媽媽 發表於 21-4-25 11:07 須然返半日,學校有津貼問我地還會唔會要飯商嘅飯,我有攞,唔想再多一批人失業,須然學校飯清淡啲,不過我 ...
水晶宮
積分: 55659
公爵府
積分: 28085
珍珠宮
積分: 35554
積分: 52127
大宅
積分: 2876
小談心 發表於 21-4-26 06:12 如果冇津貼,你仲會唔會攞?
野原美冴 發表於 21-4-26 07:08 去其他食店買午餐,也是幫該食店的人就業。
翡翠宮
積分: 94015
男爵府
積分: 8674
sochui 發表於 21-4-25 11:23 飯商多是大集團經營
積分: 29592
積分: 86723
侯爵府
積分: 22685
0q.cathy 發表於 21-4-26 11:05 我學校都有提供,不過係冰飯盒,一定要回家加熱。我地不符合津貼無免費,成30蚊個飯,我覺得貴,我呢邊買兩 ...
積分: 27699
小平媽媽 發表於 21-4-26 11:15 我地學校只係$19, 呢邊食茶餐廳都要$35
積分: 9584
mom06 發表於 21-4-26 13:11 $30冰的,有D贵! 去大X活買个学生餐,好似$35-38左右!
子爵府
積分: 10926
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy