本帖最後由 choyki 於 21-10-30 12:57 編輯
wan0526 發表於 21-10-23 15:22 
我都有買,原來2017買,但跟宏利,但價同外面唔同,我尋日問個agent朋友, 本升4%, 息收左約4年。我有諗住 ...
宏利好似係影子基金,影子基金除咗價唔同之外,個名都唔同,前面多咗「宏利 XX」,好似啲窩輪咁,會喺前面加上發行窩輪者的名稱,如法巴騰訊認購輪、瑞銀騰訊認沽輪、匯豐阿里巴巴認購輪、中銀阿里巴巴認沽輪等。而最重要嘅就係有多一層管理費。價唔同,派嘅息係咪都唔同?
你個 agent 朋友講得啱,跟銀行買,買嘅就唔係影子基金,而係真正嘅基金,前面無「宏利」、「匯豐」、「中銀」之類。
我上個月喺中銀買,認購費 0.28%(唔使 1%)。中銀 0.28% 都未算最平,0% 嘅都有。
基金同 ETF 唔同,ETF 要有人接,基金唔使有人接,賣返畀基金公司(包括經銀行賣返畀基金公司,銀行其實只係代基金公司買賣)就得。
股票亦要有人接。股票買賣都有收費,基金只係買時收費,賣時唔收費。
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。