家庭理財

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   12


侯爵府

積分: 24649


41#
發表於 21-7-3 11:50 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 21-7-3 11:51 編輯
木土土 發表於 21-7-2 17:52
MPF揀恆指基金,等於買2800盈富基金

MPF 有 7 個營辦商有盈富基金,其實這些是影子基金(mirror fund),多了一重管理費。

一隻影子基金對應一隻原基金,影子基金的資產全部投資於原基金,影子基金的升跌與原基金十分接近。

如果要買盈富基金,當然直接在股市買,MPF 沒有其他更好的基金選擇嗎?


https://www.trahk.com.hk/chi/Resources/mpfFunds
https://www.easyatm.com.tw/wiki/%E5%BD%B1%E5%AD%90%E5%9F%BA%E9%87%91
https://www.facebook.com/263580214554142/posts/266154414296722/
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


伯爵府

積分: 15117


42#
發表於 21-7-3 12:44 |只看該作者
本帖最後由 bearbear2003 於 21-7-3 12:46 編輯
MissMaMa 發表於 21-7-3 10:19
你買左年金,老公點用你Quota?
I mean 如我没買年金,老公TVC可否用12萬quota?


琥珀宮

積分: 169635


43#
發表於 21-7-3 13:25 |只看該作者
bearbear2003 發表於 21-7-3 12:44
I mean 如我没買年金,老公TVC可否用12萬quota?

不可以


伯爵府

積分: 15454

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


44#
發表於 21-7-3 15:12 |只看該作者
qpalzm 發表於 21-7-2 11:27
請問大家有冇買?

我諗緊年年交17%税個部份, 反正都係比政府, 總之買年金/自願性強積金扣税, 唔蝕超過17%, ...

所以额外供可扣稅強積金,每月4000,時間過得真快,已供一年,前幾日睇結餘71000,爽,又可以扣48000扣,又可以賺錢,雖然只可65歲攞,但都爽


伯爵府

積分: 19975


45#
發表於 21-7-5 00:10 |只看該作者
MissMaMa 發表於 21-7-2 15:30
我上年度填報嘅免稅額:
自願醫保:$8000
公積金供款:$18000
可以少交咁多稅,又幾好喎 我有買年金,但無自願醫保,唔知轉唔轉自願醫保好


水晶宮

積分: 59180

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


46#
發表於 21-7-5 06:43 |只看該作者
uglytwins 發表於 21-7-5 00:10
可以少交咁多稅,又幾好喎 我有買年金,但無自願醫保,唔知轉唔轉自願醫保好
...

冇特意轉買自願醫保,係之前一路買開嘅醫保, 符合自願醫保嘅資格,保單自動upgrade


侯爵府

積分: 24550


47#
發表於 21-7-7 10:33 |只看該作者
我決定供多D強積金了。

兒家現有強積金戶口(僱主+僱員)結餘約$150萬, 一半增長基金一半大中華基金。咁每年再供多$6萬, 比你地會點分配呢?


男爵府

積分: 7077

好媽媽勳章


48#
發表於 21-7-7 12:33 |只看該作者
木土土 發表於 21-7-2 17:59
我有不斷加碼買股票,所以我想法係唔介意每年8折買多6萬蚊2800盈富基金。而我d股票一向不會清倉,唔係短炒 ...


有profit 時會不會心思思想放?
人不犯我, 我不犯人.


洋房

積分: 75


49#
發表於 21-7-7 18:00 |只看該作者
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽


洋房

積分: 75


50#
發表於 21-7-7 18:00 |只看該作者
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽


禁止訪問

積分: 26


51#
發表於 21-7-18 10:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 130


52#
發表於 21-7-22 04:36 |只看該作者
worldpeace 發表於 21-7-2 15:05
有咩選擇?

其實可扣稅產品雖然能幫你減免稅務,但極其有限,例如一個人最多只可省下$10200的稅金,可是你要投放的金額卻高達$6萬/年。(而且首先你的收入所要繳的稅有超過$10200先)
與其省那個$10200的稅金,我會建議你把$6萬或者更多放在一張IRR回報可達7%的儲蓄保單上,而且最短只要供5年,日後獲得的回報絕對遠遠大於你每年省下的$10200/年(即便該計劃也有小小的紅利派發)。
因回覆有字數限制,有興趣了解多的人,可以再向我詢問喔。


侯爵府

積分: 24649


53#
發表於 21-7-22 11:15 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 21-7-22 11:21 編輯
cchao 發表於 21-7-22 04:36
其實可扣稅產品雖然能幫你減免稅務,但極其有限,例如一個人最多只可省下$10200的稅金,可是你要投放的金 ...

投放 $60,000,省下 $10,200,等於投放 $49,800 便得到 $60,000。
($60,000 - $49,800) / $49,800 = 20%
即時增值 20%!










我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


水晶宮

積分: 59180

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


54#
發表於 21-7-22 13:26 |只看該作者
cchao 發表於 21-7-22 04:36
其實可扣稅產品雖然能幫你減免稅務,但極其有限,例如一個人最多只可省下$10200的稅金,可是你要投放的金 ...

儲蓄保每年回報7%?我扣稅1萬,即賺17%,還未計年金利息


複式洋房

積分: 130


55#
發表於 21-7-23 03:56 |只看該作者
choyki 發表於 21-7-22 11:15
投放 $60,000,省下 $10,200,等於投放 $49,800 便得到 $60,000。
($60,000 - $49,800) / $49,800 = 20%
...

這個是偷換概念,要知道若想每年都省下$10200,也就每年都得投放$60000下去。
而你做一個儲蓄計劃也只是$60000x5年期/$60000x10年期,整體未來的回報高得很多,可以到百倍計。
當然有人覺得馬上省,感覺就是爽,也是可以。


複式洋房

積分: 130


56#
發表於 21-7-23 04:00 |只看該作者
MissMaMa 發表於 21-7-22 13:26
儲蓄保每年回報7%?我扣稅1萬,即賺17%,還未計年金利息

一個是IRR,另一個是當作APR,兩個如何放在同一條線上做比較呢?哈!


水晶宮

積分: 59180

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


57#
發表於 21-7-23 07:15 |只看該作者
cchao 發表於 21-7-23 04:00
一個是IRR,另一個是當作APR,兩個如何放在同一條線上做比較呢?哈!

唔係我,係你比較先
16269957090928005377308588972892.jpg


複式洋房

積分: 130


58#
發表於 21-7-23 07:34 |只看該作者
MissMaMa 發表於 21-7-23 07:15
唔係我,係你比較先

我的比較是IRR與$10200做比較,而不是你講的IRR跟APR做比較…. 看來你真沒有搞懂人家在說些什麼…


水晶宮

積分: 59180

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


59#
發表於 21-7-23 07:43 |只看該作者
cchao 發表於 21-7-23 07:34
我的比較是IRR與$10200做比較,而不是你講的IRR跟APR做比較…. 看來你真沒有搞懂人家在說些什麼…
...

樓主想扣稅,問題係年金定TVC,係你突然跳出來sell IRR,仲話我比較。IRR 可以扣稅嘅話,我即刻幫你買


侯爵府

積分: 24649


60#
發表於 21-7-23 15:12 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 21-7-23 15:37 編輯
cchao 發表於 21-7-23 03:56
這個是偷換概念,要知道若想每年都省下$10200,也就每年都得投放$60000下去。
而你做一個儲蓄計劃也只是$6 ...

投放 $60,000 當中 $10,200 本來係稅。
本來:畀 $10,200,得到 $0
現在:畀咗 $60,000,唔使畀 $10,200,實畀 $60,000,得到 $60,000 資產
儲蓄計劃:畀咗 $60,000,再畀 $10,200,共畀 $70,200,得到 $60,000 資產。點可以回報高百倍?肯定係呃人!


我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo