本帖最後由 choyki 於 21-7-23 15:37 編輯
cchao 發表於 21-7-23 03:56 
這個是偷換概念,要知道若想每年都省下$10200,也就每年都得投放$60000下去。
而你做一個儲蓄計劃也只是$6 ...
投放 $60,000 當中 $10,200 本來係稅。
本來:畀 $10,200,得到 $0。
現在:畀咗 $60,000,唔使畀 $10,200,實畀 $60,000,得到 $60,000 資產。
儲蓄計劃:畀咗 $60,000,再畀 $10,200,共畀 $70,200,得到 $60,000 資產。點可以回報高百倍?肯定係呃人!
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。