家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24649


41#
發表於 21-8-24 09:17 |只看該作者
MissMaMa 發表於 21-8-24 08:39
上一輩好多人都好 stubborn ,只係買匯豐。呢10幾年,5號仔一次又一次血的教訓,但總會有人盲信佢。
...

我的教訓係, D股票跌左放係度十幾廿年等佢升返係唔work。


其實好多香港人(包括我自己)咪又係all in係D樓度, 有時諗起都驚驚地。


侯爵府

積分: 24745


42#
發表於 21-8-24 13:25 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 21-8-24 13:26 編輯
qpalzm 發表於 21-8-24 09:17
我的教訓係, D股票跌左放係度十幾廿年等佢升返係唔work

我的經驗係,啲基金跌咗放喺度十幾廿年等佢升返係 work
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


侯爵府

積分: 24745


43#
發表於 21-8-24 13:36 |只看該作者
MissMaMa 發表於 21-8-23 18:19
你朋友唔慘,我 C6 嘅同事幾年前退休,將退休金 all in 高位買 5號仔打算收息,持貨幾年,股價跌咗40% :i ...

我怕死,唔會 all in。


我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


公爵府

積分: 26737

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


44#
發表於 21-8-24 14:56 |只看該作者
MissMaMa 發表於 21-8-24 08:23
我記得係300幾一拆三,之後最高升到 150
我2008先开始买股票

南無地藏菩薩


公爵府

積分: 26737

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


45#
發表於 21-8-24 14:57 |只看該作者
bb560 發表於 21-8-24 09:16
我雖然年紀唔細,但我從來冇買過滙豐。我覺得佢好時,佢溢價太高,佢開始走樣嘅時候,我就更加唔會買。200 ...
哈哈
南無地藏菩薩


複式洋房

積分: 140


46#
發表於 21-8-31 09:05 |只看該作者
Ocean419 發表於 21-8-21 19:57
我剛開始左一份可以全上網work from home 完全不用返公司,朋友介紹的

係做咩架?WFH甘正

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo