家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   6


洋房

積分: 66


41#
發表於 21-9-2 11:40 |只看該作者
kk135788 發表於 21-9-2 05:23
其它乜野呀,有乜好介紹
PM左你


子爵府

積分: 10843

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


42#
發表於 21-9-2 11:56 |只看該作者
kk135788 發表於 21-9-2 05:15
當你知道由7位變做6位,就知有幾慘

我損失大過你


大宅

積分: 4920


43#
發表於 21-9-2 12:44 |只看該作者
ar_mak 發表於 21-9-2 10:48
7位變6位個範圍其實係可以好闊~

樓主話有80萬投資,可能佢蝕咗廿萬呢。
如果只蝕幾個%, 應該唔會痛掛。


大宅

積分: 3571


44#
發表於 21-9-2 13:26 |只看該作者
小馮 發表於 21-9-2 11:56
我損失大過你

可唔可以分享下你輸錢過程


大宅

積分: 3571


45#
發表於 21-9-2 13:30 |只看該作者
玄米茶愛愛 發表於 21-9-2 10:30
你玩什麼投資由7位變6位?

之唔係大陸股 仲係科技嗰隻


大宅

積分: 4920


46#
發表於 21-9-2 13:37 |只看該作者
kk135788 發表於 21-9-2 13:30
之唔係大陸股 仲係科技嗰隻

最近升返D。


子爵府

積分: 10843

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


47#
發表於 21-9-2 14:35 |只看該作者
kk135788 發表於 21-9-2 13:30
之唔係大陸股 仲係科技嗰隻

你唔係同我一樣,快快損手呀?


伯爵府

積分: 15565


48#
發表於 21-9-2 16:42 |只看該作者
yiszwa 發表於 21-9-1 16:20
係呀,好危險㗎,擺晌銀行算啦,拜拜(emoji)(emoji)

哈哈!你好可愛!
Btw,我都有貨中移動。


侯爵府

積分: 24743


49#
發表於 21-9-2 17:24 |只看該作者
kk135788 發表於 21-9-1 10:20
冇人慘得過我,我買隻3800仲停牌中,呢隻輸死好多人

我都有 3800 呀,不過只得幾手,輸唔死。

低風險低回報,要保本就無乜回報,股票係高風險投資工具,潛在回報高,潛在虧損也高。




我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


洋房

積分: 31


50#
發表於 21-9-2 17:27 |只看該作者
kk135788 發表於 21-9-1 10:20
冇人慘得過我,我買隻3800仲停牌中,呢隻輸死好多人

我反而係喺3800賺左好多


伯爵府

積分: 15565


51#
發表於 21-9-2 17:28 |只看該作者
ar_mak 發表於 21-9-2 10:48
7位變6位個範圍其實係可以好闊~

大師頭腦夠清醒!

而家鐘意睇理財版多過出公海,公海日日講來講去都係嗰幾個話題。呢度起碼有得笑下。


複式洋房

積分: 123


52#
發表於 21-9-2 19:57 |只看該作者
kk135788 發表於 21-8-31 13:28
有80萬,想揾d保本投資,有乜好介紹

保本可以上網搵下Bond買,揸到到期suppose保本
好過買保險


子爵府

積分: 10236


53#
發表於 21-9-2 20:57 |只看該作者
其實保本唔係買公用股咩….

再唔係定期算數

唔識買唔好聽人亂甘買…您上落10% 都頂唔順就唔好買股票唔係穩賺架


禁止訪問

積分: 8620


54#
發表於 21-9-2 23:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8620


55#
發表於 21-9-2 23:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8620


56#
發表於 21-9-2 23:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24743


57#
發表於 21-9-3 11:11 |只看該作者
kenwood712 發表於 21-9-2 19:57
保本可以上網搵下Bond買,揸到到期suppose保本
好過買保險

保險睇邊種保險,儲蓄保揸到到期都保本㗎。
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


侯爵府

積分: 24743


58#
發表於 21-9-3 11:17 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 21-9-3 11:49 編輯
tommyxsarah 發表於 21-9-2 20:57
其實保本唔係買公用股咩….

再唔係定期算數

公用股並唔「保本」,如果話「比較穩陣」則可以。
識嘅就明你講嘅「保本」嘅意思係「比較穩陣」,唔識嘅以為真係「保本」就弊喇,到時就會「唓,又話保本,呃人嘅」。
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


伯爵府

積分: 15565


59#
發表於 21-9-3 11:21 |只看該作者
ar_mak 發表於 21-9-2 23:06
施主,可以笑的話,不會哭~如果由7位數變成6位數果個係我,我不會哭,因為,哭泣聲絕無意義~


噫!我以為大師只玩穩陣型股票,原來都鐘意尋寶喎!有冇心水推介呢﹖


侯爵府

積分: 24743


60#
發表於 21-9-3 11:27 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 21-9-3 11:44 編輯
ar_mak 發表於 21-9-2 23:06
施主,可以笑的話,不會哭~如果由7位數變成6位數果個係我,我不會哭,因為,哭泣聲絕無意義~

根本就係喺度賭,係「價格投資」。
賭並唔犯法,最緊要係要知道自己係喺度賭。

「價值投資」嘅巴菲特:「最理想的持有時間是永遠,我們和那些在公司表現好的時候就急著賣的人相反,即使企業的表現令人失望,我們依舊會頑強的堅持。」
https://www.harpersbazaar.com/tw/culture/g37312573/warren-buffett-quotes-about-investment/


我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo