自由講場

跳至

首頁

尾頁
   5


伯爵府

積分: 16299


41#
發表於 21-9-6 11:53 |只看該作者
Charlotte_mom 發表於 21-9-6 11:31

跟過個蘇格蘭人,聽到我丫!!!
不過佢自己都知,有時會講唔好意思的

我試過一份法國公司,英國上司法國老細
有次法國老細嚟香港,我知佢係同我講緊英文,但又真係一隻字都聽唔到唔知佢up乜
幾年下來唔知係佢講得好咗還是我聽得叻咗,電話會議可以聽到8、9成


男爵府

積分: 7739


42#
發表於 21-9-6 12:20 |只看該作者
Charlotte_mom 發表於 21-9-6 07:55
好彩未試過印度
跟過法國,全世界都話佢惡頂,倒轉份人勁心急(千其唔好阻佢收工,咁多老闆中最心急都算係 ...

入過印度公司,有兩年annual dinner係去個印度老細屋企食咖喱同薄餅


公爵府

積分: 27109


43#
發表於 21-9-6 15:56 |只看該作者
cassy_w 發表於 21-9-6 09:40
哈哈哈, 你講既法國阿姐同英國阿哥既衰野, 係我既中國人阿姐身上都有, 臨放工 / lunch 先開會, 鑊就比下 ...

同意,根本係個上司嘅人品問題,不關咩國籍事。


大宅

積分: 3748


44#
發表於 21-9-6 18:21 |只看該作者
Rattie 發表於 21-9-6 11:53
我試過一份法國公司,英國上司法國老細
有次法國老細嚟香港,我知佢係同我講緊英文,但又真係一隻字都聽唔 ...

以前跟過主要語言係德文的瑞士人 好work life balance 佢星期五有時吾想返工 會叫我一齊放 吾扣假

點評

wcpcelia    發表於 21-9-7 10:24


大宅

積分: 1382


45#
發表於 21-9-6 18:23 |只看該作者
D..D 發表於 21-9-5 21:17
邊國人先?
我都想問


伯爵府

積分: 16299


46#
發表於 21-9-6 18:53 |只看該作者
deckite 發表於 21-9-6 12:20
入過印度公司,有兩年annual dinner係去個印度老細屋企食咖喱同薄餅
...

地道美食
女中學有印度同學,聖誕派對會帶咖喱角返學校,女話超好味


伯爵府

積分: 16299


47#
發表於 21-9-6 18:59 |只看該作者
jolincheng726 發表於 21-9-6 18:21
以前跟過主要語言係德文的瑞士人 好work life balance 佢星期五有時吾想返工 會叫我一齊放 吾扣假 ...

放埋星期五咁正
我試過份工星期六返半日長短週,澳洲人上司好勤力,不過星期五放工會同我講 c u monday


子爵府

積分: 12532


48#
發表於 21-9-6 21:19 |只看該作者
跟過三個直屬上司係外國人,同埋有d 外國同事,個人比較離地,成日都想做d 豐功偉績,唔鐘意做d 野要一式一樣。d 鬼佬好鐘意問你點睇,成日要你feedback , 就算同意佢講野都要講同意佢d 咩。 另外佢地好多都鐘意一早起身準時番工或早番工,鐘意work life balance, 鐘意happy hour .
普遍黎講d 我公司d 鬼都係比較freestyle, 只要你交到野比佢,比佢知你有做野基本上都唔會點理你

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo