自由講場

跳至

首頁

尾頁
   18


侯爵府

積分: 22190


41#
發表於 21-9-9 22:31 |只看該作者
$100 買, $500時沽1/5已回本,餘下的實際成本可以當0

鴨鴨比 發表於 21-9-9 22:28
經濟學上冇野係零成本


已刪除用户

積分: 43102


42#
發表於 21-9-9 22:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 43102


43#
發表於 21-9-9 22:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7533


44#
發表於 21-9-9 22:47 |只看該作者
鴨鴨比 發表於 21-9-9 22:37
本帖最後由 鴨鴨比 於 21-9-9 22:38 編輯

咁你原本嗰$100可以買其他嘢,例如麵包、水,呢個可以叫機會 ...

本帖最後由 testher 於 21-9-9 22:47 編輯

如果好早買,然後攞返咗個本,其他果啲都係叫賺,唔會輸喇,輸果啲係不停炒賣果啲。 ETH 我老公係早幾年有買,果時由200買到600就停手,入咗8粒放係條key 度,而家升到接近3500 都未放。



侯爵府

積分: 22190


45#
發表於 21-9-9 22:49 |只看該作者
"If you don't believe me or don't get it, I don't have time to try to convince you, sorry"

- Satoshi Nakamoto (creator of bitcoin)



鴨鴨比 發表於 21-9-9 22:37
本帖最後由 鴨鴨比 於 21-9-9 22:38 編輯

咁你原本嗰$100可以買其他嘢,例如麵包、水,呢個可以叫機會 ...


已刪除用户

積分: 43102


46#
發表於 21-9-9 22:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


47#
發表於 21-9-9 23:10 |只看該作者
RelaxHippo 發表於 21-9-9 20:07
但受投資大戶控制

洗黑錢無監管


珍珠宮

積分: 33172


48#
發表於 21-9-9 23:20 |只看該作者
本帖最後由 RelaxHippo 於 21-9-9 23:22 編輯
鴨鴨比 發表於 21-9-9 22:28
經濟學上冇野係零成本

“There is no free lunch in the world 世上無免費嘅午餐” — 經濟堂最初教既concept



已刪除用户

積分: 43102


49#
發表於 21-9-9 23:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 43102


50#
發表於 21-9-9 23:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 38359

馬年勳章 2024年龍年勳章


51#
發表於 21-9-9 23:50 |只看該作者
簡單講、一個騙局。而且深受唔見得光嘅人歡迎嘅騙局


子爵府

積分: 13589


52#
發表於 21-9-9 23:51 |只看該作者
testher 發表於 21-9-9 22:47
本帖最後由 testher 於 21-9-9 22:47 編輯

如果好早買,然後攞返咗個本,其他果啲都係叫賺,唔會輸喇, ...

好低位入,長揸賺嘅機會大。你老公入嘅位好靚


子爵府

積分: 10956

馬年勳章


53#
發表於 21-9-9 23:54 |只看該作者
係咪最啱用嚟放D唔見得光嘅錢


珍珠宮

積分: 36780

BK Milk勳章 畀面勳章


54#
發表於 21-9-10 00:17 |只看該作者
littlesister 發表於 21-9-9 23:10
洗黑錢無監管

最匪夷所思嘅係美國經常以違反洗錢法、制裁令等等,巨額打劫多國銀行,但偏偏佢老尾對Bitcoin呢類洗黑錢嘅黑洞好似視而不見咁,究竟係什麼操作?乜嘢玩法??


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


55#
發表於 21-9-10 00:21 |只看該作者
kikikay 發表於 21-9-10 00:17
最匪夷所思嘅係美國經常以違反洗錢法、制裁令等等,巨額打劫多國銀行,但偏偏佢老尾對Bitcoin呢類洗黑錢嘅 ...

本帖最後由 littlesister 於 21-9-10 08:18 編輯

感覺好大陰謀,中國禁得自有原因


珍珠宮

積分: 36780

BK Milk勳章 畀面勳章


56#
發表於 21-9-10 00:29 |只看該作者
littlesister 發表於 21-9-10 00:21
感覺好中陰謀,中國禁得自有原因

正如阿爺當年大陸禁Facebook一樣
真係好有先見之明
所以阿爺家陣有乜新政策出台
我都會持觀望態度了解多啲先

真係好多人喺BK搵食
第一句就話好嘢嚟,原因都唔洗講
仲有幾個人爭住帶風向叫人長揸
真係居心叵測

點評

ificould    發表於 21-9-10 02:19


珍珠宮

積分: 33172


57#
發表於 21-9-10 01:06 |只看該作者
kikikay 發表於 21-9-10 00:17
最匪夷所思嘅係美國經常以違反洗錢法、制裁令等等,巨額打劫多國銀行,但偏偏佢老尾對Bitcoin呢類洗黑錢嘅 ...
你認為真係無國家玩嗎? 就算唔在明,無透過私募基金, 代理人賬戶玩嗎? Bitcoin對老美嚟講有其利用價值, 所以仲存在喺度同大家玩緊。 如果有日opec話用Bitcoin全面取代美元作為結算貨幣, 我相信美國會第一時間全力禁Bitcoin.

一個國家既貨幣價值包含咗該國既國民生產總值,購買力,經濟環境, 由該主權國發行並endorse. Bitcoin既產生無呢啲嘢, 無production,同開行印刷機印銀紙有幾大分別?老美容許其存在自有用處, 當無用處就會被消失。



珍珠宮

積分: 33172


58#
發表於 21-9-10 01:15 |只看該作者
本帖最後由 RelaxHippo 於 21-9-10 01:17 編輯
kikikay 發表於 21-9-10 00:29
正如阿爺當年大陸禁Facebook一樣
真係好有先見之明
所以阿爺家陣有乜新政策出台

作為一個投機工具, 能以低價買入, 高價賣出就係贏家。 當年他媽哥池都有唔少人以一百蚊既價錢買入, 唔拆盒以過萬/幾千蚊賣出. 他媽哥池, yes card都算係投機工具。 啲人見到好似有錢賺,小注喺可承擔風險範圍內玩一下無所謂, 瞓身玩就儍到爆。 有啲人up得出Bitcoin 零成本, 好賺,無國家央行endorse係好嘢嚟既, 佢唔係騙徒就係等做大鱷點心既死蠢


已刪除用户

積分: 43102


59#
發表於 21-9-10 01:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 33172


60#
發表於 21-9-10 01:26 |只看該作者
鴨鴨比 發表於 21-9-10 01:21
"If you don't believe me or don't get it, I don't have time to try to convince you, sorry"

即係信 ...
同神棍無咩分別

人哋背後有猶太金主

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo