家庭理財

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   3


水晶宮

積分: 59260

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


41#
發表於 21-9-22 16:58 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 21-9-22 11:46
我只能講,做人好彩最緊要,我呢個朋友係搵幾多都比人囉曬,叫做呢2-3年先儲到丁甘多錢

負擔細、搵得少都 ...

到而家我都仲未知點定義中產,究竟自己係唔係呢,都唔肯定,好似世紀難題


珍珠宮

積分: 49724


42#
發表於 21-9-22 17:06 |只看該作者
MissMaMa 發表於 21-9-22 16:58
到而家我都仲未知點定義中產,究竟自己係唔係呢,都唔肯定,好似世紀難題
...

好難定,一講出黎又比人鬧
我就覺得要有一層供完既樓/不算吹灰之力就供到既樓(例如總開支1-2成)收入起碼十萬+啦一人計,之後扣除一切開支要有3-5成收入儲起要來退休之用,另要有一筆夠兩年開支現金預備不時之需,甘呢就入門版中產
不喜勿插


水晶宮

積分: 59260

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


43#
發表於 21-9-22 17:18 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 21-9-22 17:06
好難定,一講出黎又比人鬧
我就覺得要有一層供完既樓/不算吹灰之力就供到既樓(例如總開支1-2成) ...

咁我踩界


珍珠宮

積分: 49724


44#
發表於 21-9-22 17:19 |只看該作者
MissMaMa 發表於 21-9-22 17:18
咁我踩界

甘再努力下好快得

我聽過人講搵3-4萬無樓都話自己中產,你好叻叻架啦


水晶宮

積分: 59260

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


45#
發表於 21-9-22 17:25 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 21-9-22 17:19
甘再努力下好快得

我聽過人講搵3-4萬無樓都話自己中產,你好叻叻架啦

3-4萬人工唔可能係吧。好彩我每月人工當中,都至少有4萬用來儲蓄。


水晶宮

積分: 74954


46#
發表於 21-9-22 17:41 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 brother4 於 21-9-22 18:01 編輯

delete


水晶宮

積分: 74954


47#
發表於 21-9-22 17:58 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 brother4 於 21-9-22 19:20 編輯

估如有3-4萬收入,一定自己使5—6萬,中產要享受人生!估做到見主 ,自己一定用樓主窮


珍珠宮

積分: 49724


48#
發表於 21-9-22 18:08 |只看該作者
MissMaMa 發表於 21-9-22 17:25
3-4萬人工唔可能係吧。好彩我每月人工當中,都至少有4萬用來儲蓄。

3-4萬收入當然唔係啦,我總覺得中產形容詞入面係包含收入,比喻有d阿太銀行好多錢做無做野,都唔會叫佢中產麻,都叫佢阿太啦
你有4萬儲都中中地產加油加油,但小心一陣就有人pm你想推銷野比你


水晶宮

積分: 59260

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


49#
發表於 21-9-22 19:53 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 21-9-22 18:08
3-4萬收入當然唔係啦,我總覺得中產形容詞入面係包含收入,比喻有d阿太銀行好多錢做無做野,都唔會叫佢中 ...

本帖最後由 MissMaMa 於 21-9-22 19:54 編輯

之前都收過pm 但 sell 我冇用呀,我身邊有好多 agent 。已有好多退休投資產品:1份公積金,2份年金,幾份儲蓄保險,唔會再買喇。


珍珠宮

積分: 49724


50#
發表於 21-9-22 20:18 |只看該作者
MissMaMa 發表於 21-9-22 19:53
本帖最後由 MissMaMa 於 21-9-22 19:54 編輯

之前都收過pm 但 sell 我冇用呀,我身邊有好多 ag ...

我都有收過,又收過想呃我睇命睇風水,又好多個人打招呼
我唔洗佢地幫我投資


水晶宮

積分: 59260

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


51#
發表於 21-9-22 20:29 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 21-9-22 20:18
我都有收過,又收過想呃我睇命睇風水,又好多個人打招呼
我唔洗佢地幫我投資
...

風水師都有,勁喎


珍珠宮

積分: 49724


52#
發表於 21-9-22 20:35 |只看該作者
MissMaMa 發表於 21-9-22 20:29
風水師都有,勁喎

係丫,講到你好需要所以要小心小心


禁止訪問

積分: 8620


53#
發表於 21-9-23 09:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 49724


54#
發表於 21-9-23 09:21 |只看該作者
ar_mak 發表於 21-9-23 09:17
你講呢樣又真係岩。如果計物業,太古城2房固然係一層樓,咁嘉湖山莊都係一層樓喎;計收入,大家都搵十幾萬 ...

我有攪笑想法,中產一直都稱呼有份固定工作,甘我無反工咪連入門個關都過唔到


禁止訪問

積分: 8620


55#
發表於 21-9-23 09:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 49724


56#
發表於 21-9-23 09:33 |只看該作者
ar_mak 發表於 21-9-23 09:31
喂咁你自己都有將個收入放埋入個觀察表啦~

唔太明?唔係無做野就唔付合中產呢個形容詞咩


禁止訪問

積分: 8620


57#
發表於 21-9-23 09:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 49724


58#
發表於 21-9-23 09:37 |只看該作者
ar_mak 發表於 21-9-23 09:31
喂咁你自己都有將個收入放埋入個觀察表啦~

我上網睇話中產多數形容專業人士,護士社工都算最震驚係話香港連2-5萬就算中等收入


珍珠宮

積分: 49724


59#
發表於 21-9-23 09:38 |只看該作者
ar_mak 發表於 21-9-23 09:33
仲有一個講法,中產係指要交最高稅率既稅,然後得到最少既社會福利!

交稅,除左打工個份收入之外,我又覺得可以控制下既,稅高既投資可以換碼架麻


禁止訪問

積分: 8620


60#
發表於 21-9-23 09:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo