家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   5


珍珠宮

積分: 45747

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 熱血勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


41#
發表於 21-10-20 16:58 |只看該作者
yuyu.c 發表於 21-10-20 16:53
抵唔抵唔知 ,只係好耐冇到過尼個位,所以入少少,不過d人話會再跌,我唔識
...

再跌又等下先,反正又末有得去旅行
我的生命由我主宰.


水晶宮

積分: 53729

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


42#
發表於 21-10-20 17:18 |只看該作者
waiyuktsoi 發表於 21-10-20 16:58
再跌又等下先,反正又末有得去旅行

係呀,所以我入dd,再等吓先入


伯爵府

積分: 19604


43#
發表於 21-10-20 17:31 |只看該作者
大家兌日圓有咩投資出路?剛check左2大銀行日元定期只有0.001%姐係接近冇息


水晶宮

積分: 59240

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


44#
發表於 21-10-20 17:38 |只看該作者
yuyu.c 發表於 21-10-20 12:23
舊年年頭去洗得7788,手上冇乜貨,所以低位就入少少。

本帖最後由 MissMaMa 於 21-10-20 17:40 編輯

我習慣唱定各種外幣, 方便去旅行, 可惜一路冇機會用。我仲有千幾萬won,使用無期


水晶宮

積分: 53729

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


45#
發表於 21-10-20 18:10 |只看該作者
MissMaMa 發表於 21-10-20 17:38
本帖最後由 MissMaMa 於 21-10-20 17:40 編輯

我習慣唱定各種外幣, 方便去旅行, 可惜一路冇機會用。 ...

我won唔多,但係19年唱定諗住20年去,點知去唔成,其他外幣都係去之前先唱。


珊瑚宮

積分: 109526

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


46#
發表於 21-10-20 20:16 |只看該作者
gogogodee 發表於 21-10-20 09:12
人日兌日元,6836

頭先我都見中銀6840
不過中銀拎日yen現鈔出黎洗唔洗手續費架?


珊瑚宮

積分: 109526

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


47#
發表於 21-10-20 20:17 |只看該作者
Ocean419 發表於 21-10-20 17:31
大家兌日圓有咩投資出路?剛check左2大銀行日元定期只有0.001%姐係接近冇息
...

你可以炒外幣,低價買高價放


珊瑚宮

積分: 109526

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


48#
發表於 21-10-20 20:18 |只看該作者
waiyuktsoi 發表於 21-10-20 14:27
依家入抵嗎?我記得2年前去日本兌7.1

印象中以前8個幾都換過


水晶宮

積分: 59240

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


49#
發表於 21-10-20 21:28 |只看該作者
littlefunpig 發表於 21-10-20 20:18
印象中以前8個幾都換過

我試過10算


水晶宮

積分: 59240

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


50#
發表於 21-10-20 21:29 |只看該作者
littlefunpig 發表於 21-10-20 20:16
頭先我都見中銀6840
不過中銀拎日yen現鈔出黎洗唔洗手續費架?

唔使,但每日有限額


水晶宮

積分: 59240

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


51#
發表於 21-10-20 21:34 |只看該作者
yuyu.c 發表於 21-10-20 18:10
我won唔多,但係19年唱定諗住20年去,點知去唔成,其他外幣都係去之前先唱。
...

我太身痕,每次經過重慶都入去望望,見15X就忍唔住兌,兌完一次又一次。19年兌換率係幾多?我印象中係跌到好低,當時我都有換,但已經唔記得exactly 係幾多。


水晶宮

積分: 53729

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


52#
發表於 21-10-20 22:20 |只看該作者
MissMaMa 發表於 21-10-20 21:34
我太身痕,每次經過重慶都入去望望,見15X就忍唔住兌,兌完一次又一次。19年兌換率係幾多?我印象中係跌到 ...

我係未跌前換13x,好彩只係換佐少少,我記得試過160。


珊瑚宮

積分: 109526

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


53#
發表於 21-10-20 22:57 |只看該作者
MissMaMa 發表於 21-10-20 21:29
唔使,但每日有限額

睇過原來每日拎20萬yen或以下就免手續費


珊瑚宮

積分: 109526

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


54#
發表於 21-10-20 22:58 |只看該作者
MissMaMa 發表於 21-10-20 21:28
我試過10算

我都記得曾經係貴成咁


子爵府

積分: 14139


55#
發表於 21-10-20 23:01 |只看該作者

回覆樓主:

我都唱左d, 雖然好多人話仲會跌,
不過又唔係唱好多,都唔會相差好多錢


男爵府

積分: 6832


56#
發表於 21-10-21 01:07 |只看該作者
littlefunpig 發表於 21-10-20 20:16
頭先我都見中銀6840
不過中銀拎日yen現鈔出黎洗唔洗手續費架?

存入就唔使,
攞未問呀


伯爵府

積分: 16345


57#
發表於 21-11-16 16:36 |只看該作者
本帖最後由 fishwawa 於 21-11-16 17:02 編輯

我剛剛68…買入咗日元
過好,每一天!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo