自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 36972

畀面勳章


41#
發表於 21-11-3 13:40 |只看該作者
政府部門帶頭做系好的好開始。如果疫情持續,其他食肆,交通工具等,要強制用安心出行系遲早的事


珍珠宮

積分: 39666

開心吸收勳章


42#
發表於 21-11-3 13:41 |只看該作者

回覆樓主:

放長雙眼睇下佢哋會堅持幾耐!


珊瑚宮

積分: 114471

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


43#
發表於 21-11-3 13:41 |只看該作者
kittylam 發表於 21-11-3 11:53
我先唔信佢哋咁有骨氣 ,冇約記者做訪問,去咗唔會話你知 。
...

世事給你看穿


珍珠宮

積分: 39666

開心吸收勳章


44#
發表於 21-11-3 13:42 |只看該作者
SU213 發表於 21-11-3 13:16
真係有好多呢啲咁嘅人.

話說我地幾個朋友約食飯, 搞手問我地係咪全部都有安心(我地5個人), 因為如果有就 ...

麻煩友,下次可以唔預佢。


侯爵府

積分: 20907


45#
發表於 21-11-3 13:44 |只看該作者
sunnymama2 發表於 21-11-3 13:01
其實一個唔做壞事的人,怕咩比人跟蹤?

調轉,如果嗰班人比人打劫定強x,跟蹤功能,cctv係可以幫助破案
我都覺得係,就好似鬼咁,身平不作虧心事半夜敲門也不驚,見到、比鬼跟又如何


子爵府

積分: 12846

虎到金來勳章


46#
發表於 21-11-3 13:45 |只看該作者
地鐵巴士點解唔駛? 香港人大大聲講要人權, 會合作咩? 成日批評政府點抗疫, 而家連掃安心出行都咁大意見, 唔通巿民唔合作, 政府都可以抗疫成功? 我諗無電話既只係少數人吧


侯爵府

積分: 20907


47#
發表於 21-11-3 13:46 |只看該作者
SU213 發表於 21-11-3 13:16
真係有好多呢啲咁嘅人.

話說我地幾個朋友約食飯, 搞手問我地係咪全部都有安心(我地5個人), 因為如果有就 ...
無聊一問,搵部舊手機幫麻煩朋友掃埋唔得咩?


珍珠宮

積分: 36662


48#
發表於 21-11-3 13:46 |只看該作者
作賊心虛,自作孽
萬物皆空,因果不空


水晶宮

積分: 67420


49#
發表於 21-11-3 13:48 |只看該作者
Horsebbj 發表於 21-11-3 13:11
之前好多傻人話唔搭地鐵, 最終咪...............

弱智


珍珠宮

積分: 34112


50#
發表於 21-11-3 13:48 |只看該作者
acbeans 發表於 21-11-3 13:27
有錢去私家就無問題,唔係病情衰多幾錢重就唔好賴人

本帖最後由 teresayan07 於 21-11-3 14:09 編輯

腎病唔會牛牛下自己好返啦.. 無可能唔去覆診..
佢唔去公立就得私家一條路.. 仲要係長期睇..
祝福佢


男爵府

積分: 9470

馬年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


51#
發表於 21-11-3 13:52 |只看該作者
MrBeast 發表於 21-11-3 13:46
無聊一問,搵部舊手機幫麻煩朋友掃埋唔得咩?

咁其實佢鍾意唔掃咪有得佢, 始終都係多咗一個, 而且隔板都係做樣啫, 影響唔大

同埋都唔算見得密, 忍吓佢

只係想帶出真係仲有好多人覺得個安心出行好似係炸彈咁, 裝咗好似會隨時爆炸咁


水晶宮

積分: 67250


52#
發表於 21-11-3 13:56 |只看該作者
kittylam 發表於 21-11-3 11:53
我先唔信佢哋咁有骨氣 ,冇約記者做訪問,去咗唔會話你知 。
...



男爵府

積分: 7807


53#
發表於 21-11-3 13:57 |只看該作者
teresayan07 發表於 21-11-3 12:17
我真係識人決定唔再去公立醫院覆診。。佢本來有腎病。。係要長期覆診。。
個人選擇。。佢咪從此睇私家囉。 ...

佢有能力咪去私家。
無問題,我都好支持。

多謝晒佢添



珍珠宮

積分: 48581


54#
發表於 21-11-3 13:59 |只看該作者
我媽初都唔多識用, 教多幾次, 慢慢會識
所有遇見,皆有因果
要是每個人都懂你,那你得有多平凡


水晶宮

積分: 67250


55#
發表於 21-11-3 14:01 |只看該作者
Kioes 發表於 21-11-3 13:18
唔用既人好自私,驚咩監察,世界好多地方都係嚴格監察

基本上一出自己屋企,從搭lift開始已經有監察,周圍都是cctv,行得正怕咩? 係心有屎嘅人先驚,某種生物仲話要拆晒d cctv


男爵府

積分: 7807


56#
發表於 21-11-3 14:04 |只看該作者
wongfayu 發表於 21-11-3 12:38
尋日去過醫院,都無強制要掃描既…只係有個職員係度大叫啲人請使用安心出行…
啲人照入去有無掃都唔知
...


過渡期
唔好話唔比時間大家適應
呢幾日漏scan,無電話問題不大
只要唔係用假安心就唔會被拉吧

無電話,無人幫手下載,無人無物
呢幾日好好搵方法處理一下


點評

pansy888hk    發表於 21-11-3 22:01


翡翠宮

積分: 93643


57#
發表於 21-11-3 14:31 |只看該作者

回覆樓主:

肯用一定識。


珍珠宮

積分: 33590

母親節2025勳章 牛年勳章


58#
發表於 21-11-3 14:37 |只看該作者

回覆樓主:

係呀!見過有人拒絕用安心出行無得入餐廳食飯,咁米幾好,少d人坐得舒服d


公爵府

積分: 29309

馬年勳章 2024年龍年勳章


59#
發表於 21-11-3 15:10 |只看該作者

回覆樓主:

睇新聞講啲老人家點慘好難用
唔通香港啲老人家係蠢過內地老人家


侯爵府

積分: 24232

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


60#
發表於 21-11-3 15:48 |只看該作者
kerotan 發表於 21-11-3 15:10
睇新聞講啲老人家點慘好難用
唔通香港啲老人家係蠢過內地老人家

傳媒有立場地選擇性報導, 我家長老裝咗個app好耐, 經常出街飲茶食飯, 完全無問題

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo