自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 10623


41#
發表於 21-11-28 00:05 |只看該作者
回覆 sasa@uk 的帖子

以佢年紀又生咗3個真係keep得好,跳得幾好又有豐富經驗,有片段都形容佢似媽媽照顧班女仔,其實選佢係咪想變相做助教


子爵府

積分: 11520


42#
發表於 21-11-28 00:15 |只看該作者
angiehouse 發表於 21-11-27 22:02
吾想睇拳王,轉左睇viu两日,班參賽者d表演好騎尼,好似小學生表演甘,最鬼好笑d評審睇到好感動喊晒口,可 ...

好多組出到嚟都好似中小學表演咁、好難睇
講金魚故事個組悶到暈…但現場反應講到好感動個個喊晒…我o咗咀!


男爵府

積分: 6872


43#
發表於 21-11-28 00:20 |只看該作者

回覆樓主:

睇到前晚果集決定放棄,唔再睇,全部都唔得,仲要喊,又話辛苦,講到條路好難行咁,又冇人迫你地參賽,咁辛苦咪唔好玩囉,決定睇返拳王


公爵府

積分: 26284

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章


44#
發表於 21-11-28 06:53 |只看該作者
ching師奶 發表於 21-11-28 00:15
好多組出到嚟都好似中小學表演咁、好難睇
講金魚故事個組悶到暈…但現場反應講到好感動個個喊 ...

金魚係悶


水晶宮

積分: 56965


45#
發表於 21-11-28 18:12 |只看該作者
ching師奶 發表於 21-11-28 00:15
好多組出到嚟都好似中小學表演咁、好難睇
講金魚故事個組悶到暈…但現場反應講到好感動個個喊 ...

我就系講尼個金魚表演,小學生表演甘,可能有個醫生變左高級d, 唱 Candy ball 個團走音無底線,不過個邊做拳王見到張振朗同黎耀祥做拳手投入吾到,為有睇下造星


水晶宮

積分: 56965


46#
發表於 21-11-28 18:20 |只看該作者
sasa@uk 發表於 21-11-27 23:03
我仲未有心水
不過就超dislike 方方

方方又參加咩,上季已經有,佢應該系幾乖個類,但系個樣吾入屋


大宅

積分: 1786


47#
發表於 21-11-28 23:05 |只看該作者
我唔明ash有咩好 只睇果日表現 佢最無特色


大宅

積分: 1786


48#
發表於 21-11-28 23:07 |只看該作者
sasa@uk 發表於 21-11-27 23:11
樣唔得,身型唔得,唱又唔得
做返dancer 吧啦

講到個樣 ck 真心醜 唔係普通係醜 啊sam 都好值得走


子爵府

積分: 10589


49#
發表於 21-11-28 23:50 |只看該作者
至愛朱古力 發表於 21-11-27 22:58
我覺得上星期 battle好有驚喜,我覺得幾好睇,有啲唔起眼既女仔,突然好 charm。
...

有同感


伯爵府

積分: 17883

好媽媽勳章


50#
發表於 21-11-29 00:08 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 iwff 於 21-11-29 00:10 編輯

我有睇哂咁多集,因為覺得騎呢好笑,如果冇旁白君會好悶,參賽者單獨表演冇乜邊個好突出,到組合表演較好睇係因為團體可以遮蓋個別人的缺點,只跳舞又唔唱歌,好多唱歌都麻麻,就算唱歌都係得一兩句,所以未foul到真係冇料的人。我唔太喜歡比賽時幕後的參賽者和導師的反應,既誇張又假。
其實由4000 人選90人,質素都可以咁差,我相信Viu係預左做noise比人講,選10 個較好的做final一d都唔難,其他好明顯只是陪襯做show, 亦都應該有自知之明做唔到星的,最後做返dancer 或者一個Viu TV藝員。


男爵府

積分: 5667


51#
發表於 21-11-29 07:26 |只看該作者

回覆樓主:

鐘意睇花姐鬧人……

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo