家庭理財

跳至

首頁
12345...15

尾頁
   5


珍珠宮

積分: 39499


41#
發表於 22-1-6 08:43 |只看該作者
本帖最後由 bbc2018 於 22-1-6 09:51 編輯
babe13E 發表於 22-1-6 00:10
呢排都係大升一日,跟住連續跌幾日陰乾晒。不過點都好,識升好過唔識升嘅。
...

上次$111買完隔日大升後,又跌返落嚟,好在呢個位附近識反彈,自己下次在$100才會再加碼

688昨日、今日升穿$20,希望可以收$20以上


伯爵府

積分: 15565


42#
發表於 22-1-6 09:55 |只看該作者
木土土 發表於 22-1-6 08:36
我一向都睇好阿里雲,但前排睇d評論,話阿里雲也有政策風險,有機會失去中國政府機構和國企客戶
...

係!12月都有單關於阿里雲嘅新聞,被某政府部門停賽半年。半年後再決定用唔用。
阿里巴巴真係多災多難。
不過識得身邊商業機構用家評語正面,所以仍然睇好。


伯爵府

積分: 15565


43#
發表於 22-1-6 09:59 |只看該作者
bbc2018 發表於 22-1-6 08:43
上次$111買完隔日大升後,又跌返落嚟,好在呢個位附近識反彈,自己下次在$100才會再加碼

688昨日 ...

冇$100呢啲價架喇。哈哈!
688我剩返嘅貨量唔多,叫做好過冇啦!之前沽左部分想$17樓下入返,可惜冇機會。


伯爵府

積分: 15565


44#
發表於 22-1-6 10:02 |只看該作者
bbc2018 發表於 22-1-6 08:43
上次$111買完隔日大升後,又跌返落嚟,好在呢個位附近識反彈,自己下次在$100才會再加碼

688昨日 ...

水泥股今日好似有起色。


男爵府

積分: 6558


45#
發表於 22-1-6 11:05 |只看該作者
bbc2018 發表於 22-1-6 08:40
銀行股就快派年息,希望今次好似上年賺價或賺息或價息兼收。之後就會放大部分買其他版塊

油股有4桶,希望 ...

之前止賺咗857之後,我仍有三桶油
睇睇再高位先沽
人有善念,天必佑之,福祿隨之,眾神衛之,眾邪遠之,眾人成之


男爵府

積分: 6558


46#
發表於 22-1-6 11:10 |只看該作者
mkid 發表於 22-1-6 07:58
阿里巴巴 我都相信 低位可以入貨
或者 低過 $110 先

今日巴巴冇機會溝貨添
反而溝咗小米及嗶哩
昨日入咗騰訊及再入美團

呢啲咁殘嘅科技股價,我真係唔信佢年底前唔會升返好啲嘅價
但最緊要有利好消息、經濟恢復及疫情緩和
人有善念,天必佑之,福祿隨之,眾神衛之,眾邪遠之,眾人成之


男爵府

積分: 6558


47#
發表於 22-1-6 11:11 |只看該作者
babe13E 發表於 22-1-6 10:02
水泥股今日好似有起色。

我想入1313 請問你哋現價目$6~安全嗎?
人有善念,天必佑之,福祿隨之,眾神衛之,眾邪遠之,眾人成之


伯爵府

積分: 15565


48#
發表於 22-1-6 12:27 |只看該作者
Irene1121 發表於 22-1-6 11:11
我想入1313 請問你哋現價目$6~安全嗎?


冇貨我覺得ok呀!
我平均價接近$7。


男爵府

積分: 6558


49#
發表於 22-1-6 12:35 |只看該作者
babe13E 發表於 22-1-6 12:27
冇貨我覺得ok呀!
我平均價接近$7。

謝謝參考 上次年底嗰陣時跌到$5.6-5.9,當時我唔知自己忙緊咩冇入到貨
係呢排先考慮入貨
人有善念,天必佑之,福祿隨之,眾神衛之,眾邪遠之,眾人成之


伯爵府

積分: 15565


50#
發表於 22-1-6 12:49 |只看該作者
Irene1121 發表於 22-1-6 12:35
謝謝參考 上次年底嗰陣時跌到$5.6-5.9,當時我唔知自己忙緊咩冇入到貨
係呢排先考慮入貨
...

唔使客氣!
我地買早左,$6好抵買。
過多幾個月可以財息兼收了。
上年我$8.xx入,收左2次息都可以賺少少走。


男爵府

積分: 6558


51#
發表於 22-1-6 12:52 |只看該作者
babe13E 發表於 22-1-6 12:49
唔使客氣!
我地買早左,$6好抵買。
過多幾個月可以財息兼收了。

買貴咗、買平咗 我哋大家都會間歇地遇上
人有善念,天必佑之,福祿隨之,眾神衛之,眾邪遠之,眾人成之


男爵府

積分: 7335


52#
發表於 22-1-6 14:09 |只看該作者
Irene1121 發表於 22-1-6 12:52
買貴咗、買平咗 我哋大家都會間歇地遇上

隻388而家又碌咗落嚟,會再加嗎?


伯爵府

積分: 15565


53#
發表於 22-1-6 14:30 |只看該作者
Irene1121 發表於 22-1-6 11:10
今日巴巴冇機會溝貨添
反而溝咗小米及嗶哩
昨日入咗騰訊及再入美團

剛剛入左科指。


男爵府

積分: 6558


54#
發表於 22-1-6 14:31 |只看該作者
smile828 發表於 22-1-6 14:09
隻388而家又碌咗落嚟,會再加嗎?

我有兩注388($451及$429)
所以佢唔低過$428我唔打算再增持
人有善念,天必佑之,福祿隨之,眾神衛之,眾邪遠之,眾人成之


男爵府

積分: 6558


55#
發表於 22-1-6 14:36 |只看該作者
babe13E 發表於 22-1-6 14:30
剛剛入左科指。

我見到今日有走強訊息 令我哋有返展望
16414509895659068668828369687807.jpg
人有善念,天必佑之,福祿隨之,眾神衛之,眾邪遠之,眾人成之


男爵府

積分: 6558


56#
發表於 22-1-6 14:37 |只看該作者
babe13E 發表於 22-1-6 12:49
唔使客氣!
我地買早左,$6好抵買。
過多幾個月可以財息兼收了。

我哋尋日好似搬咗屋嚟呢度咁
人有善念,天必佑之,福祿隨之,眾神衛之,眾邪遠之,眾人成之


伯爵府

積分: 15565


57#
發表於 22-1-6 15:22 |只看該作者
Irene1121 發表於 22-1-6 14:36
我見到今日有走強訊息 令我哋有返展望

純粹見佢低殘,又唔敢亂入其他個股,入科指博下大霧。


伯爵府

積分: 15565


58#
發表於 22-1-6 15:24 |只看該作者
Irene1121 發表於 22-1-6 14:37
我哋尋日好似搬咗屋嚟呢度咁

阿樓主都唔開工,連間鋪都唔知飛左去邊,呢度有位就吹囉!


伯爵府

積分: 15565


59#
發表於 22-1-6 15:27 |只看該作者
Irene1121 發表於 22-1-6 12:35
謝謝參考 上次年底嗰陣時跌到$5.6-5.9,當時我唔知自己忙緊咩冇入到貨
係呢排先考慮入貨
...

水泥股下午升多左。
科技股好多都有得升。


男爵府

積分: 6558


60#
發表於 22-1-6 15:38 |只看該作者
babe13E 發表於 22-1-6 15:24
阿樓主都唔開工,連間鋪都唔知飛左去邊,呢度有位就吹囉!

Calling樓主土土
人有善念,天必佑之,福祿隨之,眾神衛之,眾邪遠之,眾人成之

首頁
12345...15

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo