時政擂台

跳至

首頁
12345...11

尾頁
   12


男爵府

積分: 9206


41#
發表於 22-3-13 12:37 |只看該作者
lovececing 發表於 22-3-13 12:34
有理志嘅人唔應該分咩人咩人,係應該分果個人嘅行為舉止係點,正如都唔應該講大陸人點點點,真心有d大陸人 ...

又要係香港搵錢 但又要踩低香港抬高大陸 咁巴閉就一早番大陸搵食啦


象牙宮

積分: 222723

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


42#
發表於 22-3-13 12:37 |只看該作者
ken6555 發表於 22-3-13 12:29
樓主咁鐘意係BK煽動仇恨, 散播極端負面思想,樓主都係另類黃人,小心觸犯國安法。

咁唔鐘意香港,咪剪爛張 ...

黑暴期間、我義無反悔地撐政府、因為兩害取其輕。

立了國安法後、社會回復平靜然後丶專注力便回到香港政府的施政。

有人話我成日鬧香港政府丶你話政府在4年間、有什麽德政呢?
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


子爵府

積分: 11103

好媽媽勳章


43#
發表於 22-3-13 12:37 |只看該作者
Jakmm 發表於 22-3-13 12:18
咁你唔好要張香港身分證啦

你成日係度講香港呢樣果樣,有意思咩?

咪就係,上得去會係咩人多呀!咪又係啲新移民,真係土生土長香港人走上去做乜


子爵府

積分: 11591


44#
發表於 22-3-13 12:38 |只看該作者
tailinlin 發表於 22-3-13 12:25
你咁憎香港人,咁你早啲走咪得囉

條友講埋啲嘢真係多鬼餘


水晶宮

積分: 54041


45#
發表於 22-3-13 12:38 |只看該作者
終極熊貓 發表於 22-3-13 12:37
咦?你散播仇恨喎

可報郭按處?


子爵府

積分: 12727


46#
發表於 22-3-13 12:38 |只看該作者

回覆樓主:

回國內唔敢認香港人、唔係而家先有呢個感覺;幾年前香港亂到咁、又黑暴、又封關;咁多冇腦嘅人、已經覺得好醜


珍珠宮

積分: 33588

母親節2025勳章 牛年勳章


47#
發表於 22-3-13 12:38 |只看該作者

回覆樓主:

19年開始返內地已經唔敢講自己係香港嚟


男爵府

積分: 9206


48#
發表於 22-3-13 12:38 |只看該作者
Stella.b 發表於 22-3-13 12:36
將病毒傳返大陸嘅全部都係佢哋本身大陸人 嫁咗嚟香港之後帶啲仔女返老家避疫 再傳病菌返上去 我哋香港人奉 ...

講得太好


男爵府

積分: 6858


49#
發表於 22-3-13 12:39 |只看該作者
依舊為身為香港人感到驕傲


象牙宮

積分: 222723

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


50#
發表於 22-3-13 12:39 |只看該作者
sochui 發表於 22-3-13 12:38
可報郭按處?

立刻報吧~
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


水晶宮

積分: 54041


51#
發表於 22-3-13 12:39 |只看該作者
柳飄飄 發表於 22-3-13 12:38
條友講埋啲嘢真係多鬼餘

熟悉他就知,不必動氣


象牙宮

積分: 222723

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


52#
發表於 22-3-13 12:40 |只看該作者
gilgil39 發表於 22-3-13 12:38
回國內唔敢認香港人、唔係而家先有呢個感覺;幾年前香港亂到咁、又黑暴、又封關;咁多冇腦嘅人、已經覺得好 ...

香港到今日、都仲有好多無腦黃屍呢。
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


大宅

積分: 3262


53#
發表於 22-3-13 12:40 |只看該作者
Stella.b 發表於 22-3-13 12:36
將病毒傳返大陸嘅全部都係佢哋本身大陸人 嫁咗嚟香港之後帶啲仔女返老家避疫 再傳病菌返上去 我哋香港人奉 ...

米係囉、呢d 時間去得大陸既香港人米本身係大陸人多、普通香港出世香港大的呢段時間會去大陸咩


水晶宮

積分: 54041


54#
發表於 22-3-13 12:40 |只看該作者
大力大力 發表於 22-3-13 12:39
立刻報吧~

不報,郭按不會對你有什麼行動,哂氣


大宅

積分: 1025


55#
發表於 22-3-13 12:42 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 iPhoneX 於 22-3-13 12:43 編輯

我一直為我自己身為香港人感到驕傲。今次對抗疫情香港政府做得唔好,唔關香港人事。日後就算我去到邊個地方、面對什麼人,我也會驕傲地向他們說我是香港人。
呢位樓主不喜歡香港的人可以即走,唔需要喺度日日唱衰香港和香港人,你咁樣做,同兩年前嘅黑暴有什麼分別?


男爵府

積分: 9031


56#
發表於 22-3-13 12:42 |只看該作者
sukicloud 發表於 22-3-13 12:15
比著我係大陸人都嬲

X2


男爵府

積分: 6168


57#
發表於 22-3-13 12:42 |只看該作者
想要真相大家真係要去睇吓小红書 喺香港讀書嘅大陸學生 同埋嫁來香港生左小朋友果一群係最多人上去嘅 國內喺香港工作嘅尖子仍然要努力工作 同香港人一樣努力


侯爵府

積分: 22733

馬年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


58#
發表於 22-3-13 12:43 |只看該作者
平平無奇2 發表於 22-3-13 12:12
自從2019年起、傻嘅先會話俾人知自己係香港人



珍珠宮

積分: 47032

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


59#
發表於 22-3-13 12:43 |只看該作者
大力大力 發表於 22-3-13 12:13
我又覺得、澳門人同香港人、無論l口音衣著、都係差唔多喎。

我女話聽得出澳門口音,不過我唔識聽。


公爵府

積分: 27117


60#
發表於 22-3-13 12:43 |只看該作者
happy55 發表於 22-3-13 12:05
我住係香港,都唔明點解唔封香港,日日幾萬幾萬,都唔知攪乜

都話林鄭在內地做官一早被炒左,內地爆發宗數過千,已經被免職
都唔知佢係咪特登搞成咁,拖延特首選舉,等佢有得做耐啲

首頁
12345...11

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo