自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   5


男爵府

積分: 6202


41#
發表於 22-3-14 16:49 |只看該作者
[quote]blackberry 發表於 22-3-14 16:45
幾時同你講過絕對清零? 當然你有判斷能力...
咁首要工作係咩呢?
其實你開呢個PO主旨係咪相講香港人好大 ...[/quot
首要工作係降低死亡率,咩你無看新聞嗎?

我只係想講上海人好小氣,如果你係上海人,咁唔意思,冒犯了

不過我有我自由,可以隨便發表我想講的言論,你唔鍾意看,可以略過⋯⋯⋯


侯爵府

積分: 21125


42#
發表於 22-3-14 16:51 |只看該作者
auroresy 發表於 22-3-14 16:40
抱歉,我覺得被洗腦的係你,唔係我,我係有自己判斷力的

人地梁生自己都講了全民檢測唔係首要工作 ...

我諗你可能都搞錯了。大陸都唔係要絕對清零,而係動態清零,基本上係所有措施以清零為方向,唔係要一單都無。所以你一尾話大陸今次難清零無意思。佢哋並唔係唔知道絕對清零係不切實際。佢哋只係唔會比疫情爆到好似香港今日咁。
我國內好多朋友呢年幾兩年以來生活正常,個個都好認同國家抗疫方向。
香港人唔係妄自扉薄。而係真真切切感受到個政府幾無能。喺香港生活幾廿年,從來無試過好似而家咁對個政府咁失望!直情會諗,咁嘅管治同應對能力,呢個地方係咪不宜久留?係非常無安全感!


男爵府

積分: 6202


43#
發表於 22-3-14 16:53 |只看該作者
gm147 發表於 22-3-14 16:48
香港做唔到全民檢測,有好多因素,同樣香港都做唔到共存,唔通又係制度問題?

兩個方向都可向,但香港政府 ...
大陸唔比香港共存,要跟大陸,直到有一日大陸都改為共存先可以


禁止訪問

積分: 4041


44#
發表於 22-3-14 16:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6202


45#
發表於 22-3-14 16:57 |只看該作者
aidan08 發表於 22-3-14 16:51
我諗你可能都搞錯了。大陸都唔係要絕對清零,而係動態清零,基本上係所有措施以清零為方向,唔係要一單都 ...
動態清零 絕對清零 只係話術而已

你可以看到,當大陸某個地方出現一例病例時,就會大量動用人力物力,把這一個病例的所有接觸者都隔離,這不是絕對清零是什麼?所以兩者same

如果真係對香港無信心,可以考慮返大陸住


珍珠宮

積分: 30969


46#
發表於 22-3-14 16:57 |只看該作者
回覆 cheechi 的帖子

呢度、有啲乜嘢心照便可!我之前同深圳拎貨板個事頭婆傾計、佢話深圳封完14日、又封14日、e加直情禁足、個個喊咁口、房租屋租、糧都要照出、佢地乜支援都冇、佢同我講再封落去佢哋一班商家佬會約埋一齊⋯⋯⋯⋯!仲話鐵飯碗果班更係語禁㗎、人哋糧照出、理得你班百姓生死、呢班人跟本就係搞到民不聊生、佢話咁落去病毒未到、人已經餓死!


男爵府

積分: 6202


47#
發表於 22-3-14 17:00 |只看該作者
Lyrica 發表於 22-3-14 16:54
現在香港人流行踩低自己香港人,相信可能要踩盡哂全香港人,完成使命先會緩和 !? ...
我都估唔到開這樣一個post, 都要招來咁多反對聲音,真係好攰

學下人地上海人都好呀,幾保護自己上海


男爵府

積分: 8229


48#
發表於 22-3-14 17:01 |只看該作者
auroresy 發表於 22-3-14 16:53
大陸唔比香港共存,要跟大陸,直到有一日大陸都改為共存先可以

對!這是香港最大的問題!如果沒有上面的包袱,香港很可能已經施行新加坡式的共存。
風繼續吹,不忍遠離...


男爵府

積分: 6202


49#
發表於 22-3-14 17:04 |只看該作者
castle100 發表於 22-3-14 16:57
回覆 cheechi 的帖子

呢度、有啲乜嘢心照便可!我之前同深圳拎貨板個事頭婆傾計、佢話深圳封完14日、又封1 ...
我地公司的杭州客戶都咁講

係鐵飯碗果D 先無影響 無意見


珍珠宮

積分: 30969


50#
發表於 22-3-14 17:06 |只看該作者
回覆 Lyrica 的帖子


呢度、有啲乜嘢心照便可!我之前同深圳拎貨板個事頭婆傾計、佢話深圳封完14日、又封14日、e加直情禁足、個個喊咁口、房租屋租、糧都要照出、佢地乜支援都冇、佢同我講再封落去佢哋一班商家佬會約埋一齊⋯⋯⋯⋯!仲話鐵飯碗果班更係語禁㗎、人哋糧照出、理得你班百姓生死、呢班人跟本就係搞到民不聊生、佢話咁落去病毒未到、人已經餓死!D人針唔吉到肉唔知痛啫、當你又要交租又要出糧比員工時佢地可能仲發癲過e加、講就下巴輕輕!我覺得有時呢度D人講嘢好多都神化左、歌頌⋯⋯

點評

auroresy    發表於 22-3-14 17:21


男爵府

積分: 6202


51#
發表於 22-3-14 17:06 |只看該作者
Boeing787 發表於 22-3-14 17:01
對!這是香港最大的問題!如果沒有上面的包袱,香港很可能已經施行新加坡式的共存。
...
唉,真係唔明難道這麼多人真係唔知如果香港可以自己決定,一早同新加坡一樣了

夾在中間,搞到香港兩頭不到岸


珍珠宮

積分: 30969


52#
發表於 22-3-14 17:10 |只看該作者
回覆 auroresy 的帖子

更係啦、我哋都話有消費卷、佢地乜都冇⋯⋯仲要唔减租、每個村約咗唔好減租、真係迫死人!e加水深火熱之中、我唔知呢度某D人有乜理由神化和歌頌⋯⋯人地點點點點點!香港又點點點點!其實大家都一樣!香港已經好好了!

點評

auroresy    發表於 22-3-14 17:21


象牙宮

積分: 222727

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


53#
發表於 22-3-14 17:12 |只看該作者
auroresy 發表於 22-3-14 15:49
共存唔似無本事做,係阿爺唔比,一定要跟國內清零

我兩周前中左新冠、真係唔好以為似感冒、己好返 6日、但都覺得身體係弱左。
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


珍珠宮

積分: 34112


54#
發表於 22-3-14 17:12 |只看該作者
auroresy 發表於 22-3-14 17:06
唉,真係唔明難道這麼多人真係唔知如果香港可以自己決定,一早同新加坡一樣了

夾在中間,搞到香港兩頭不到 ...

共存既其中一個條件係高疫苗接種率
你唔睇下新加坡同香港既長者接種率?
而家係大陸唔比人打針咩?關夾係中間咩事.. ?
客觀事實又唔睇..


侯爵府

積分: 21125


55#
發表於 22-3-14 17:13 |只看該作者
本帖最後由 aidan08 於 22-3-14 17:14 編輯
auroresy 發表於 22-3-14 16:57
動態清零 絕對清零 只係話術而已

你可以看到,當大陸某個地方出現一例病例時,就會大量動用人力物力,把這 ...

可以考慮返大陸?已經考慮緊啦。

佢哋視清零係方向,執行嘅所有政策係朝住呢個方向,但唔係只要有一單都會令全市人民無法正常生活,佢哋目標係唔比佢大爆發。咁同絕對清零係有分別。只係你唔明個分別啫。

點都一定好過香港,根本唔知方向究竟係共存定清零。既無清零的決心與能力,亦無共存的配套同安撫人心的技巧。市民既要受共存必經的危險與痛苦,又要承受清零的嚴格社交距離措施和經濟損失。攞盡兩者的壞處!係香港政府先咁奇特!兩頭唔到岸,害苦市民!


複式洋房

積分: 120


56#
發表於 22-3-14 17:13 |只看該作者

回覆樓主:



翡翠宮

積分: 96830

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 認識瑞士牛牛第一回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


57#
發表於 22-3-14 17:13 |只看該作者
auroresy 發表於 22-3-14 16:49
[quote]blackberry 發表於 22-3-14 16:45
幾時同你講過絕對清零? 當然你有判斷能力...
咁首要工作係咩呢? ...

我唔係上海人, 不過小器無分藉貫,

不過你開PO唔係要討論咩? 我乜都略過咪可以唔上BK囉, 我好悶喎


男爵府

積分: 8229


58#
發表於 22-3-14 17:14 |只看該作者
回覆 aidan08 的帖子

我相信當疫苗接種率再提升時,政府就會逐步將政策改向共存的方向。
風繼續吹,不忍遠離...


翡翠宮

積分: 86112


59#
發表於 22-3-14 17:16 |只看該作者
blackberry 發表於 22-3-14 16:19
我直情俾FB / Twitter 封左

衰咗咩


水晶宮

積分: 72983

2024年龍年勳章


60#
發表於 22-3-14 17:16 |只看該作者
auroresy 發表於 22-3-14 11:34
https://mp.weixin.qq.com/s/k7QZOavumMte-ZazeATn_Q

看完文章同評論即刻覺得我地香港人好大氣,勇於做自 ...

謝謝你分享咗呢篇文章。我覺得,現在部份人仇恨敵對政府的心態,口口聲聲不如一國一制,就如同YC反政府,高舉英美旗,希望佢地來拯救香港一樣。
一國兩制是國家比香港的優勢,世界上冇一個政府係比人民全情接受的。就算內地人民對國家的滿意度,都唔係百分百。就用今次深圳封城,有些人要在辦公室留宿了,新聞訪問一位港商,他想去買點生活物資,都被掃清光了,他有點無奈,稱唯有改天再出去試試。

為什麼明明知道體制唔同而仍不斷叫 #香港學嘢啦!梁萬年來了,經過深入了解香港的實際環境,都替政府說了句公道話。
從天空到大地, 心臟在持續著令人眩暈的擺動, 那是初戀

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo