自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   9


子爵府

積分: 10042


41#
發表於 22-3-15 00:55 |只看該作者
Gniw 發表於 22-3-14 23:46
真心唔明,又冇除口罩,過程又冇接觸其他人,點解都會中呢?

本帖最後由 珍惜眼前 於 22-3-15 00:57 編輯

我都唔明點解咁多人話打完針中…如果打完針前後即返屋企..我覺得係返到屋企冇徹底消毒晒d野
而中…因為就算唔打針出街都有機會病毒痴到衫褲手袋…就算手袋消毒完…仲有銀包…電話同鎖匙..搞好晒衛生之後要去摷返依款野而冇再洗手都會出事

自己屋企10個大人去打晒三針..+打左一針小朋友…都冇一個係打針中..


翡翠宮

積分: 92566

2018復活節勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


42#
發表於 22-3-15 01:01 |只看該作者
本帖最後由 Chowying 於 22-12-24 03:02 編輯
tsewong 發表於 22-3-14 23:54
我只係回應有人好肯定話打針會場有人中先令樓主阿姨中啫

根本而家係連屋企都可能樓上樓下有人中而空氣傳 ...



水晶宮

積分: 51300

2023年兔年勳章


43#
發表於 22-3-15 01:03 |只看該作者
三國1 發表於 22-3-15 00:48
但係復必泰唔係傳統疫苗打病毒入身體喎!都會架?

本帖最後由 日月水火 於 22-3-15 01:03 編輯

我都唔知我唔太記得當時出post果位係打邊隻。只記得有人係咁答。


大宅

積分: 4125


44#
發表於 22-3-15 01:11 |只看該作者
珍惜眼前 發表於 22-3-15 00:55
本帖最後由 珍惜眼前 於 22-3-15 00:57 編輯

我都唔明點解咁多人話打完針中…如果打完針前後即返屋企.. ...

冇錯,之前又係見到類似的post,搞到我有d驚,帶埋面罩去。其實中招應該唔關打針事,好多人打完針都冇事


複式洋房

積分: 120


45#
發表於 22-3-15 01:12 |只看該作者

回覆樓主:



男爵府

積分: 8360


46#
發表於 22-3-15 01:13 |只看該作者
即係佢可能已經中左 無病徵 所以唔關打針事


珍珠宮

積分: 38407


47#
發表於 22-3-15 01:30 |只看該作者
日月水火 發表於 22-3-15 01:03
本帖最後由 日月水火 於 22-3-15 01:03 編輯

我都唔知我唔太記得當時出post果位係打邊隻。只 ...
我6299都係前幾日打完科興第二針,過咗幾日就大感冒,有發燒,做完快測係陽性,唔都唔知真中定假陽


子爵府

積分: 14414

2024年龍年勳章


48#
發表於 22-3-15 01:32 |只看該作者
JulieMay 發表於 22-3-14 23:18
點解會咁快? 疫苗之後會有確診徵狀咩?

要打完14日先有抗體,其實有乜咁出奇。加上,又可能打疫苗前已被感染。
Life must go on


子爵府

積分: 14414

2024年龍年勳章


49#
發表於 22-3-15 01:33 |只看該作者
siubbsw 發表於 22-3-15 01:11
冇錯,之前又係見到類似的post,搞到我有d驚,帶埋面罩去。其實中招應該唔關打針事,好多人打完針都冇事
...

打針又唔會除口罩,去檢測中機會大啲
Life must go on


珍珠宮

積分: 42588


50#
發表於 22-3-15 01:45 |只看該作者
我上次都係4日就中,唔知關唔關事,但如果係咁樣中,但場應該唔只我一個中喎


珍珠宮

積分: 33948

虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章


51#
發表於 22-3-15 02:42 |只看該作者
本帖最後由 clarawuwu 於 22-3-15 02:43 編輯
LedTV 發表於 22-3-14 23:50
完全唔明
我地車姐姐去打針
屋企落樓到車場無見過人

你姐姐未打針前,已經中咗,潛伏期去打針,之後病發呈陽性。


珍珠宮

積分: 33948

虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章


52#
發表於 22-3-15 02:45 |只看該作者
JulieMay 發表於 22-3-15 01:13
即係佢可能已經中左 無病徵 所以唔關打針事
好多人唔明,唔關打針事。
事實係佢未打針前,已經中咗,潛伏期去打針,之後病發呈陽性。


子爵府

積分: 11755


53#
發表於 22-3-15 02:49 |只看該作者
我老公剛打完第3針,過2日就中招。。。


水晶宮

積分: 52001

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 畀面勳章


54#
發表於 22-3-15 04:52 |只看該作者
pky726 發表於 22-3-15 02:49
我老公剛打完第3針,過2日就中招。。。

我老公咪又係,已通知要去隔離


伯爵府

積分: 15314


55#
發表於 22-3-15 06:04 |只看該作者

回覆樓主:

坐咩交通工具先,哈好賴打疫苗


大宅

積分: 1526


56#
發表於 22-3-15 06:28 |只看該作者
聽好多人都係打完好快就中


侯爵府

積分: 24537


57#
發表於 22-3-15 07:14 |只看該作者
關咩打針事,出街搭車任何地方都會中,只不過係中之前打過針之嘛


伯爵府

積分: 17771


58#
發表於 22-3-15 07:19 |只看該作者
tansyneko 發表於 22-3-14 23:35
親戚都係,打完第二日就中

如果第2日即中,應該之前已潛服
有幾日潛服


侯爵府

積分: 24232

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


59#
發表於 22-3-15 07:27 |只看該作者
JulieMay 發表於 22-3-15 01:13
即係佢可能已經中左 無病徵 所以唔關打針事

打疫苗前4日有無每日做快速檢測? 新冠潛伏期有幾日的, 她打針後第幾日發病?


水晶宮

積分: 74808


60#
發表於 22-3-15 07:28 |只看該作者
kckkck 發表於 22-3-14 23:53
打完不是立即有抗体

不是,要14日

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo