自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   76


大宅

積分: 3506


41#
發表於 22-4-24 14:00 |只看該作者
這個情況應該是餐廳的問題,佢地未update好接受康復記錄,我前幾天去hotel icon都是這情況,要掃番針紙,但去圖書館就冇問題,政府機構應已update左


子爵府

積分: 11952


42#
發表於 22-4-24 14:06 |只看該作者
你屋企附近有無長者中心呀?帶晒啲嘢落去搵人幫手睇下得唔得?


複式洋房

積分: 323


43#
發表於 22-4-24 16:28 |只看該作者
carrie888 發表於 22-4-23 05:00
https://www.idea.gov.hk/chp-cdb/isolation_record/tc/start/section1
開始用呢個登記 比email快很多有
...

thx


珍珠宮

積分: 41941


44#
發表於 22-4-24 19:17 |只看該作者
Nicnana 發表於 22-4-22 10:10
老人家三月確診,之後無做過任何申報確診,依家搞唔到康復二維碼,可以點做?打去熱線個留言爆曬,唔知點樣 ...

請問你攞到康復碼未?


子爵府

積分: 10330


45#
發表於 22-4-24 19:19 |只看該作者
海豚媽媽 發表於 22-4-24 13:13
拎到二維碼,但入咗好多次,唔到落安心出行,可以點做

其實分開嘟都可以


男爵府

積分: 9718

馬年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


46#
發表於 22-4-24 19:23 |只看該作者
wowobibi 發表於 22-4-24 19:19
其實分開嘟都可以

好謝謝你


大宅

積分: 1848


47#
發表於 22-4-24 23:46 |只看該作者
v.sweet 發表於 22-4-24 19:17
請問你攞到康復碼未?

已經send咗email, 等緊回覆


水晶宮

積分: 60641


48#
發表於 22-4-25 07:05 |只看該作者
李家承 發表於 22-4-23 19:09
請問點下載?

https://www.info.gov.hk/gia/general/202204/19/P2022041900474.htm


大宅

積分: 2433


49#
發表於 22-4-25 07:09 |只看該作者
藴藴 發表於 22-4-23 18:18
當初即時上報即時有隔離令,怕比人捉走又唔報,而家想要康復碼又要咁,輸打贏要
...

咪係!
其實好自私,事後講乜都得啦,其實唔應該有後補囉!
如果政府太放縱,唔排除有人會做假啫
:-?


複式洋房

積分: 500


50#
發表於 22-4-25 22:42 |只看該作者
carrie888 發表於 22-4-24 12:47
我一個家人拎到 康復二維碼。一個還未拎到

請問未拎到康復二維碼的家人,最終要幾多日至拎到 ?
睡美人


男爵府

積分: 5644


51#
發表於 22-4-25 22:49 |只看該作者
睡美人 發表於 22-4-25 22:42
請問未拎到康復二維碼的家人,最終要幾多日至拎到 ?

還未


珍珠宮

積分: 32990


52#
發表於 22-4-25 23:19 |只看該作者
海豚媽媽 發表於 22-4-24 13:27
已更新了安心出行/醫健通了

我自己用iPhone,要喺安心apps入面㩒更新先係最新版本。
再幫工人姐姐搞佢部android機,佢喺安心apps明明已更新,但又原來佢要喺play store更新先係最新版本嘅安心!


男爵府

積分: 9420


53#
發表於 22-4-26 19:28 |只看該作者
小小兔仔 發表於 22-4-23 19:11
本帖最後由 小小兔仔 於 22-4-23 19:12 編輯

https://www.evt.gov.hk/
輸入左但寫無找到記錄。


男爵府

積分: 9968


54#
發表於 22-4-26 19:46 |只看該作者
giagia 發表於 22-4-26 19:28
輸入左但寫無找到記錄。

咁你send E-mail比佢哋話下載唔到二維碼[email protected],最好上載埋隔離令,之前小朋友都攞唔到,我send完2個鐘後,就已經可以下載康復碼,佢哋唔會回覆電郵,你send 完後隔一陣或第日再試下


男爵府

積分: 9420


55#
發表於 22-4-26 20:17 |只看該作者
小小兔仔 發表於 22-4-26 19:46
咁你send E-mail比佢哋話下載唔到二維碼[email protected],最好上載埋隔離令,之前小朋友都攞唔到,我send完 ...

thx


男爵府

積分: 6501

2018復活節勳章


56#
發表於 22-4-26 21:19 |只看該作者
carrie888 發表於 22-4-23 05:00
https://www.idea.gov.hk/chp-cdb/isolation_record/tc/start/section1
開始用呢個登記 比email快很多有
...

你好,我想問,今朝申請了,沒任何回應


男爵府

積分: 6501

2018復活節勳章


57#
發表於 22-4-26 21:25 |只看該作者
carrie888 發表於 22-4-23 05:00
https://www.idea.gov.hk/chp-cdb/isolation_record/tc/start/section1
開始用呢個登記 比email快很多有
...

本帖最後由 Rainchan520 於 22-4-26 21:26 編輯

因為小朋友確診後沒申報, 依家好返。現在想申報返,係咪都係呢個網 ?


我今朝填咗資料, 但係網頁沒有要求我畀快速測試結果相片, 亦沒有任何回覆

你個case係咪都係後補申報


男爵府

積分: 5644


58#
發表於 22-4-26 22:01 |只看該作者
Rainchan520 發表於 22-4-26 21:25
本帖最後由 Rainchan520 於 22-4-26 21:26 編輯

因為小朋友確診後沒申報, 依家好返。現在想申報返,係 ...



大宅

積分: 3361


59#
發表於 22-4-26 22:03 |只看該作者
Rainchan520 發表於 22-4-26 21:25
本帖最後由 Rainchan520 於 22-4-26 21:26 編輯

因為小朋友確診後沒申報, 依家好返。現在想申報返,係 ...

請問邊個網址補返申報?


複式洋房

積分: 184


60#
發表於 22-4-26 22:17 |只看該作者
小小兔仔 發表於 22-4-23 19:11
本帖最後由 小小兔仔 於 22-4-23 19:12 編輯

https://www.evt.gov.hk/

想請問如老人家已打第一針,3月頭快測確診並已申報,並打算確診康復後3個月再打第二針,呢個情況要否申請康復碼?但老人家不是用智能手機,用否可用紙本康復碼?

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo